Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että mieheni on pudottanut painoa 5 päivässä 5kg?

Vierailija
18.01.2014 |

Ja vötärön ympäryksestä lähtenyt 4cm. On yhdeksän päivän puhdistuskuurilla: Ensimmäiset kaksi päivää ei syönyt muuta kuin kuuriin kuuluvat pillerit, aloe juomaa ja proteiinijuomaa. Nyt syö yhden 600 kcalorin aterian ja 400kcal noista juomista, joita menee edelleen.

Noi tulokset tuntuu tosi uskomattomilta ja ei ole nestettä, kun juo kokoajan paljon vettä. Alan ymmärtää miksi tuo kuuri on tosi hitti englannissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään vaikeuksia uskoa, etteikö paino voisi tippua noin paljon. Yhdessä pahassa vatsataudissa lähti saman verran samassa ajassa, vaikka lähtöpainokin alkoi vain vitosella. Ei se silti laihtumista tarkoita kuin pieneltä osaltaan, kuten joku yllä osoitti rasvan kalorimäärillä, noin suuri laihtuminen rasvasta ei edes ole fysiologisesti mahdollista.

Vierailija
2/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, itse olen pudottanut 6kg kuudessa päivässä, mutten tarkotuksella. Vaan shokista yllättävään elämäntilanteeseen. Olin raskaana silloin. Söin kyllä minkä pystyin, ihan vedin kaloreita urakalla kun säikähdin ja pelkäsin että tulee keskenmeno kuten kaksi aiempaa raskautta. Mystisesti paino vaan laski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä aika nopeasti takaisin tuollainen äkki laihduttaminen...

Vierailija
4/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja nestettä on varmasti aika paljon! Jos on turvotusta siihen on hoitokeinona veden juominen joka sitä vähentää!

Vierailija
5/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aamu ja iltapainon ero yleensä noin 5kg.

Vierailija
6/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä olen useinkin kokonaan syömättä päiväkausia, niin silti ei paino putoa muutamassa päivässä. Litteä olo on useamman syömättömän päivän jälkeen, mutta kun kerrankin syö niin plöts, kumpu on takaisin.

Vierailija
7/16 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo onkin puhdistuskuuri: pee:tä tullut kokoajan runsaasti (siis todella RUNSAASTI), vaikkei syönytkään kunnon ruokaa ollenkaan. Normaalisti paastotessa tehdään suolihuuhteluita, kun ummettaa, mutta toi aloe puhdistaa. Mutta sanoinhan mä, että te ette usko...

Vierailija
8/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti uskon, että vaaka näyttää nyt viisi kiloa vähemmän kuin viisi päivää sitten. Varsinkin jos elopainoa on lähtötilanteessa ollut runsaasti. Juuri sitähän tuo painon lasku on, mistä kerrotkin + elimistöstä lähtenyttä nestettä. 

Puhdistuskuurin jälkeen hän todennäköisesti palaa normaaliin syömiseen. Tuhannen kilokalorin ruokavaliolla harva aikuinen mies jaksaa. Sen jälkeen voi tulla samassa ajassa kilot takaisin. 

Vierailija
9/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paino voi pudota viidessä päivässä viisi kiloa, mutta ei laihtumalla vaan nestehukkana.

Vierailija
10/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:30"]Itselläni aamu ja iltapainon ero yleensä noin 5kg.

[/quote]

Alapeukuttaja voi itse tulla katsomaan vakaani.

Vierailija
11/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sole poka mikhän: raskaansarjan painijat joutuvat "laihduttamaan" usein ton verran päivässäkin ennen punnitusta.

Vierailija
12/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Nesteitä lähtenyt. Jos syö paljon suolaisia ruokia ja juo hiilihappollisia juomia, niin tuohan nyt ei ole temppu eikä mikään.

Arki koittaa, niin muistaa pitää suolan pienenä ja hiilihapot kaukana. Niinpä niin ja jaapa jaa.

Vierailija
13/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään mieltä! Ei hevonvitun järkeä pätkääkään!!! Yksi kilo läskiä pitää sisällään energiaa 7000 kCal ja mikäli päivittäinen energiantarve on 3000 kCal, niin jo se kertoo, että miehesi menettää nestettä ja turpoaa takaisin kuin lumipallo lopetettuaan dieetin. Ja se pettymys, turha nälkäisenä kärsimys, niin siinä ei ole mitään mieltä, ihan perseestä!!!

Elintapojen muutoksen pitää olla sellainen, ettei sitä lopeteta ja sillä eletään koko loppuelämä. Liikunta, säännöllinen elämänrytmi ja riittävän tiheät ruokailuvälit ovat alku ja sinetti on se mitä suuhunsa laittaa. Oikotietä onneen ei ole, vaikka te umpiluupää neropatit mitä kuvittelisitte.

Vierailija
14/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kalorivaje on riittävä.

Vierailija
15/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vedenjuonti nyt mitään vettä tankkaa elimistöön. Se elimistöön kertynyt vesi lähtee tuollaisilla paastoilla.

Vierailija
16/16 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta rasvakiloja tuosta on ehkä 1,5kg, jos sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän