Sain selville, että 19-vuotiaalla kummitytölläni on sugardaddy!
Kummityttöni tuli pitkästä aikaa käymään. Kiinnitin huomiota hänen muuttuuneeseen olemukseensa heti ulko-ovella: ennen niin luonnonraikas tyttö oli värjäyttänyt pitkät hiuksensa, meikannut näkyvästi ja ottanut tekoripset. Lisäksi hänen käsivarrellaan keikkui Celinen laukku, jollaista hänellä tai hänen vanhemmillaan ei olisi ikinä varaa ostaa. Siinä sitten kahvittelimme ja vaihdoimme kuulumisia. Ihailin ääneen hänen laukkuaan ja kysyin vaivihkaa, kävikö hän töissä tai miten hänellä oli mahdollista ollut hankkia noin kallis laukku. Hän vastasi, että hänellä on nykyään varakas poikaystävä, joka oli ostanut laukun hänelle synttärilahjaksi. Kiinnostuin tietysti ja kyselin lisää. Lopulta hän paljasti minulle, että tämä ”poikaystävä” on yli viisikymppinen, rikas liikemies, jonka kanssa tyttö käy säännöllisesti ulkona syömässä, hotelleissa ja ties missä. Minulla ja kummitytölläni on aina ollut luottamukselliset välit, ja nytkin tämä vannotti, etten missään nimessä saa kertoa vanhemmille mitään. Tytön äiti on siskoni, ja meillä on todella läheiset välit. Tuntuu pahalta pitää näin suurta salaisuutta sisällään. Nyt en osaa oikein luontevasti enää siskolleni jutella. Tiedän, että jos suhde paljastuisi, tytön ja vanhempien välit katkeaisivat. Silloin minä olisin syyllinen. Ahdistaa. Mitä tekisitte tilanteessani? 19-vuotias on kyllä jo täysi-ikäinen mutta minusta vielä täysi lapsi. Tuo sugardaddy on minua vanhempi!
Kommentit (45)
Trolli tai ei, tätähän tapahtuu ihan oikeassa elämässä maailmalla ja myös Suomessa.
Voihan tytölle sanoa jotenkin rakentavasti ja syyllistämättä, että kai hän ymmärtää ko. toiminnan olevan hu*raamista vaikkei saisikaan rahaa palkaksi. Lisäksi hän on alisteisessa asemassa suhteessa tuohon vanhempaan mieheen, joka käyttää tyttöä siekailematta hyväkseen. Jos se on tytölle ok ja pystyy katsomaan itseään peilistä niin mikäs siinä. Mitään hienoa tai upeaa tuossa hänen touhussaan ei ole, vaikka jotkut nuoret tuntuvat niin ajattelevan nykyaikana. Olen lukenut pari kertaa englatilaisen lehtijutun tällaisista tytöistä ja he ovat kuvissa yleipä esittelemässä tavaroita (laukkuja, kenkiä, hajuvesiä, koruja), joita ovat saaneet palveluksistaan.
Surullista lähinnä, että pitää myydä itseään, jotta saa tavaroita, joihin ei itsellä ole varaa. Nuoret tytöt ja naiset ottavat esimerkkiä somesta, jossa naiset esittelevät varakkaiden miestensä ostamia merkkituotteita ja haluavat itse samaa, mutta näitä saman ikäisiä varakkaita miehiä ei olekaan kaikille ottajille tarjolla.
Pohjanmaalta? Horoimmat naiset löytyy sieltä ja epäluotettavimmat miehet.
Ajattelen nyt omia tyttäriäni. Ovat 21 ja 24. Ovat minulle erittäin rakkaita. Ja jos saisin kuulla että nuorimmaiseni seurustelisi yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa puuttuisin kyllä asiaan. Varsinkin jos miehen ikä on yli 50 vuotta ja on varakas. Ei kuulosta terveeltä. Koska olet siskosi kanssa läheisiä kerro hänelle. Koita saada hänet erottamaan tytär miehestä. Koita saada siskosi ja kummityttösi pitämään välit. Kerro tytölle että mies käyttää häntä vain hyväkseen. Sano että et voi siskoltasi salata tuollaistajoka ajan kanssa pilaa taatusti nuoren elämän sekä mielen. Pidänpeukkuja että saat keskusteltua asiasta siskosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hei auttakaa nyt oikeasti. Olen todella huolissani tytöstä! Mitä tekisitte, jos vaikka oma lapsenne olisi samassa tilanteessa?
Kysy onko sillä kaveria joka tykkää vanhemmista naisista
Ei kukaan jaksa viikonloppua kenenkään kanssa olla ellei tykkää siitä. Tyttö tykkää miehestä.
Vinkki:
Ryhdyt tytön parittajaksi. Uhkaat kertoa asiasta tämän vanhemmille ja avot - johan manageroit tämän rahaliikennettä.
Määrittelet tarkasti kohderyhmän, tuotteesi keston, edellisen ylläpitoon liittyvät kustannukset jne. Hankit lisäasiakkaita.
Mikäli pelaat korttisi oikein, saat tytön ystävistä talliisi täytettä - tämä tosin edellyttää silkkihanskaista toimintaa. Seuraavat max ~5 vuotta ovat etsikkoaikaasi kyseisessä tuttavapiirissä.
Kirjoituksesi perusteella oletan että olet nainen? Mikäli osaat käyttäytyä hyvin ja näytät edustavalta, voit harkita ”sijoitusneuvojasisko” -roolia. Mikäli olet mies, aloituksen perusteella luonteesi ei kestä pimp gamea.
Kiitos kaikista asiallisista kommenteista. Tänne ei näköjään voi kirjoittaa mitään ilman että jotkut epäilevät heti trollaamista. Itse asiassa soitin jo kummitytölle, ja puhuimme pitkään puhelimessa. Hän ei oikein tuntunut ymmärtävän, miksi minusta tuntuu hankalalta. Asia on kuulemma täysin hänen omansa eikä kuulu kenellekään muulle. Päädyimme siihen, että hän sitten kertoo vanhemmilleen, kun kertoo. Minä yritän olla niin kuin ennenkin. Katsotaan, tuleeko tyttö järkiinsä jossain vaiheessa. Ainakin toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista asiallisista kommenteista. Tänne ei näköjään voi kirjoittaa mitään ilman että jotkut epäilevät heti trollaamista. Itse asiassa soitin jo kummitytölle, ja puhuimme pitkään puhelimessa. Hän ei oikein tuntunut ymmärtävän, miksi minusta tuntuu hankalalta. Asia on kuulemma täysin hänen omansa eikä kuulu kenellekään muulle. Päädyimme siihen, että hän sitten kertoo vanhemmilleen, kun kertoo. Minä yritän olla niin kuin ennenkin. Katsotaan, tuleeko tyttö järkiinsä jossain vaiheessa. Ainakin toivon niin.
Tyttö on oikeassa, asia ei kuulu sinulle eikä vanhemmille. Tilannehan voisi olla huonompikin. Nyt hänellä on kuitenkin yksi vakkari "poikaystävä", mikä on varmasti turvallisempaa kuin perinteinen h*oraaminen. Eiköhän tuo "suhde" kohtaa ihan luonnollisen loppunsa jossain vaiheessa, kun tyttö tapaa jonkun toivottavasti suunnilleen itsensä ikäisen ja haluaa oikean parisuhteen.
Ansaitseetullahuijstuksi kirjoitti:
Miehet ovat perseestä, pettävät, valehtelevat, ovat pedofiilejä, rasisteja, pervoja jne.jne.
Kerro edes yksi hyvä asia miehestä.
Olet lapsellisen typerys. Oululussa läpsyt
N ussivat lapsia. Sen toki sallit kun orvaskesi vähän tummempi.
Tytsy istuu lompsansa päällä, ja saa helppoa rahaa myymällä tiukkaa revaansa massimiehelle, win to win kummallekkin.
Jonnelle 19v ei löytyis sugarmamaa muuta kun villeissä unelmissa. Missä taso-arvo ja oikeudenmukaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Hei auttakaa nyt oikeasti. Olen todella huolissani tytöstä! Mitä tekisitte, jos vaikka oma lapsenne olisi samassa tilanteessa?
Jos omasta lapsestani olisi kysymys, niin onkisin pervosedän yhteystiedot, aviosäädyn ym. ja miettisin sitten jatkoa. Selvittäisin myös lapselle faktat ja sen, että jonkin merkkilaukun yms. vuoksi ei kannata h*rata elämäänsä etc.
Kamala tilanne. Kannattaa puuttua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omasta lapsestani olisi kysymys, niin onkisin pervosedän yhteystiedot, aviosäädyn ym. ja miettisin sitten jatkoa. Selvittäisin myös lapselle faktat ja sen, että jonkin merkkilaukun yms. vuoksi ei kannata h*rata elämäänsä etc.
Kamala tilanne. Kannattaa puuttua asiaan.
Näissä ns. liikemiehissä on vielä sekin, että huumeiden diilaus kuuluu usein kuvioon. Tytsy totutetaan helppoon rahaan ja kamaan, jossain vaiheessa tienaa sit h*orana pirinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on oikeassa, asia ei kuulu sinulle eikä vanhemmille. Tilannehan voisi olla huonompikin. Nyt hänellä on kuitenkin yksi vakkari "poikaystävä", mikä on varmasti turvallisempaa kuin perinteinen h*oraaminen. Eiköhän tuo "suhde" kohtaa ihan luonnollisen loppunsa jossain vaiheessa, kun tyttö tapaa jonkun toivottavasti suunnilleen itsensä ikäisen ja haluaa oikean parisuhteen.
Yhden kanssa h*oraaminen ei ole muuta kuin h*oraamista. Ei siinä maksumiesten lukumäärä vaikuta siihen.
Kyl mun mielestä perheen pitäisi ottaa enemmän vastuuta asiasta. Tyttöhän asuu vielä kotonaan ja on muutenkin vielä niin nuori.
Ja vanhemmat ei ole huomanneet kallista laukkua tai muuttunutta olemusta? Miksi kummityttösi pystyi kertomaan sinulle, muttei vanhemmilleen?
Suoraan sanottuna paljon parempi diili kuin jotkut videotouhut.
Oman tytön kohdalle sattuessa pitäisi esim katsoa peiliin...mut mikäli tuossa tienaa ja asian kanssa on sinut, siitä vaan. En tosin omasta lapsesta ajattelis näin, muiden kersat aivan se ja sama :)
Ottaisin tytön laukun puheeksi siskon kanssa. Ihmettelisin. Antaisin vihjeen. Saattaahan olla, että vanhemmat tietävät, mutta hiljaisesti hyväksyvät. Tytär on täysi-ikäinen. Jos asuu vielä kotonaan, ei ulkoiselta muutokselta ja uusilta tavaroilta ole voinut välttyä. On huomattu. Tytön kanssa juttelisin uudemman kerran myös.