Sain selville, että 19-vuotiaalla kummitytölläni on sugardaddy!
Kummityttöni tuli pitkästä aikaa käymään. Kiinnitin huomiota hänen muuttuuneeseen olemukseensa heti ulko-ovella: ennen niin luonnonraikas tyttö oli värjäyttänyt pitkät hiuksensa, meikannut näkyvästi ja ottanut tekoripset. Lisäksi hänen käsivarrellaan keikkui Celinen laukku, jollaista hänellä tai hänen vanhemmillaan ei olisi ikinä varaa ostaa. Siinä sitten kahvittelimme ja vaihdoimme kuulumisia. Ihailin ääneen hänen laukkuaan ja kysyin vaivihkaa, kävikö hän töissä tai miten hänellä oli mahdollista ollut hankkia noin kallis laukku. Hän vastasi, että hänellä on nykyään varakas poikaystävä, joka oli ostanut laukun hänelle synttärilahjaksi. Kiinnostuin tietysti ja kyselin lisää. Lopulta hän paljasti minulle, että tämä ”poikaystävä” on yli viisikymppinen, rikas liikemies, jonka kanssa tyttö käy säännöllisesti ulkona syömässä, hotelleissa ja ties missä. Minulla ja kummitytölläni on aina ollut luottamukselliset välit, ja nytkin tämä vannotti, etten missään nimessä saa kertoa vanhemmille mitään. Tytön äiti on siskoni, ja meillä on todella läheiset välit. Tuntuu pahalta pitää näin suurta salaisuutta sisällään. Nyt en osaa oikein luontevasti enää siskolleni jutella. Tiedän, että jos suhde paljastuisi, tytön ja vanhempien välit katkeaisivat. Silloin minä olisin syyllinen. Ahdistaa. Mitä tekisitte tilanteessani? 19-vuotias on kyllä jo täysi-ikäinen mutta minusta vielä täysi lapsi. Tuo sugardaddy on minua vanhempi!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
-10000000/5 eli tooosi huono.
Älä ny. Ap sentään kirjoitti pitkän sepustuksen. Ok, paskaa, mutta pitkän kuitenkin. Joten -2/5.
Et voi mitään. Jää seuraamaan kateellisena.
Sellaisia ne Daddyt on. Hei se on eräänlainen "ammatti" anna olla. Olisi pitänyt itsekin nuorena kupata joka ikinen ukko tyhjäksi minkä näki. Se on tuottoisa bisnes kun osaa sijoittaa. Esimerkiksi parin tonnin laukun voi myydä jossain vaiheessa ja laittaa rahat osakkeisiin, kyllä isukit ostaa eikä ne kysele mihin tavarat häviää.
Ei ei, nyt ei kyseessä todellakaan ole trolli vaan valitettavasti ihan tositarina. En tiedä, miten tämän nyt paremmin todistaisin. Toivoisin ihan asiallisia neuvoja, kiitos! T. Ap
Horolutzksan alku. Vain tyhmät, ÄÖ 10 tytöt tätä harrastaa.
Miehet ovat perseestä, pettävät, valehtelevat, ovat pedofiilejä, rasisteja, pervoja jne.jne.
Kerro edes yksi hyvä asia miehestä.
Ansaitseetullahuijstuksi kirjoitti:
Miehet ovat perseestä, pettävät, valehtelevat, ovat pedofiilejä, rasisteja, pervoja jne.jne.
Kerro edes yksi hyvä asia miehestä.
Teidän kanssa tuo on helppoa vaikka kkekerille.
Noitaaakkka kirjoitti:
Horolutzksan alku. Vain tyhmät, ÄÖ 10 tytöt tätä harrastaa.
Pascat, peräkammarin persujen toiveunia.
Hei auttakaa nyt oikeasti. Olen todella huolissani tytöstä! Mitä tekisitte, jos vaikka oma lapsenne olisi samassa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, nyt ei kyseessä todellakaan ole trolli vaan valitettavasti ihan tositarina. En tiedä, miten tämän nyt paremmin todistaisin. Toivoisin ihan asiallisia neuvoja, kiitos! T. Ap
Kirjoita ap asiallinen aloitus, jos haluat, että kommentpimme asiallisesti. Kiitos ei tällaista shaissea tälle palstalle. Mee y ilkselle haaveinesi.
Vierailija kirjoitti:
Hei auttakaa nyt oikeasti. Olen todella huolissani tytöstä! Mitä tekisitte, jos vaikka oma lapsenne olisi samassa tilanteessa?
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Käskisin pyytää helposti realisoitavia lahjoja tai suoraan käteistä. Tonni per yö, jos tyttö on nätti.
Keskustele tytön kanssa vielä kerran. Jos se ei auta, minusta kannattaa kertoa totuus vanhemmille kaiken uhallakin. Tyttö tulee parin vuoden päästä todnäk järkiinsä.
Hakeudu ap heti huomenna lääkäriin.
Olet harhainen kun kuvittelet ihmisten syövän näin paksua paskaa.
Nyt luistaa iso remmi jo aika lujaa, kohta tää viedään lepositeissä pehmään koppiin.