Paras Putous-hahmo?
Kommentit (65)
1. Antsku
2. Jarmo Heikkinen
3. Ymmi Hinaaja
Kiinnostaa hitokseen, missä Maikku ja Antskun ukko ovat... Kunhan niillä ei ole peliä keskenään... :)
Mä en kyllä tajua Rikun hahmoa, vaikka olen ilmaisutaito ryhmissä ollut ihan hitokseen ja yhden kokonaisen vuoden kansanopistossakin kaikenlaisten ilmaisuhörhöjen kanssa. Heikkis-Jamon kaltaista en ole koskaan tavannut. Sellainen "epäonnistunut taiteilija-siksi opettaja"-hahmo olis ollut paljon hauskempi.
Mun suosikki on Antsku! Ihana! Ja Vatanen on ihana, unelmieni mies! Toiseksi paras on Sika Vainola, sitten Ymmi. Muut eivät naurata.
Täältä myös ääni Sika Vainolalle. Osuu ja uppoaa, erityisesti kun hahmon esikuva on ilmiselvä.
Antskun hehkutusta en kertakaikkiaan tajua... ehkä vähän jos Vatanen olisi kehittänyt hahmoaan osuvampaan suuntaan mutta nyt on sorruttu saman jankkaamiseen. Ei tarvitsisi kuin tarkkailla teinien peruskäytöstä jossakin ostoskeskuksessa niin saisi hyvää matskua hahmoa varten.
Antsku on kyllä paras!! Tosin Jäbä Leisson on myös hyvä! Löysin myöt tällasen maikkarista: http://putous.venuu.fi aika hauskasti tehty :))
Anstku.
Jäbä ja Jarmo Heikkinen.