Paras Putous-hahmo?
Kommentit (65)
Ymmi on ainakin surkein...toivottavasti tippuu ekana..ei jaksa yhtään kuunnella!
Jäbäleissoniinkaan en ole ihan vielä päässyt kiinni..
Paras on Jamo, Antsku ja Sika :)
Sika on paras.Krista osaa todella vakuuttavasti esittää roolihahmoaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:03"]
Minä en ole vielä keksinyt Akun hahmon ideaa. Pitkät piuhat? Olikohan kuitenkin neljänneksi suosituin viime viikon jakson jälkeen.
[/quote]
Mä en tajunnut Antskua vieläkään, vaikka palstalta sain jo apua. Antsku taitaa olla liian tavallinen suomalainen nainen, enkä mä siihen pysty, enkä sen tavalliseen kännäävään suomalaiseen sikamieheenkään..
Slaikka taas toimii semisti, se on ihan perinteinen muusikko, joka on kiertänyt kaikki lavat ja ruotsinlaivat.
Eniten mä tänään nauroin Ymmille. Armi oli hieman rauhoittanut Ymmiä, ONNEKSI!
Muusikon vaimo ;D
No, mutta aku-fanit, valaiskaa hahmoa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:09"]
Sika on paras.Krista osaa todella vakuuttavasti esittää roolihahmoaan.
[/quote]
Krista on sarjan parhain näyttelijä. Niin komediat kuin draamatkin menee.
Antsku ja Jäbä on parhaat, Sika on myös ihan kehityskelpoinen hahmo. Ymmi on rasittava.
Antsku ja Jäbä on parhaat, Sika on myös ihan kehityskelpoinen hahmo. Ymmi on rasittava.
Voi kun Aku olisi tehnyt jotain ihan uutta tänä kautena. Mutta ei. Samalla konseptilla kuin aina ennenkin.
Antsu voittoon! Ainoa positiivinen asia koko show'ssa. Tämän takia kannattaa katsoa Katsomosta vaan Antsku-pätkät ja jättää loppuohjelma omaan arvoonsa.
Jussi Vatanen on vaan niin hyvä näyttelijä ja monipuolinen.
Heikkis Jamo on niin hauska. Jäänyt parhaiten mieleen ja NAURATTAA. Slaikka surkein.
Wtf, ei Ansku ole millainenkaan. Se vaan... on. Ja mumisee ja on sellanen tylsä.
Riku voittoon! ! !
Jarmo on kasarille jämähtänyt iloinen viikari, jolla on itsetunto kohdillaan ja uskoa itseen jos mahdollista vähän liikaakin ;D
Antsku on kyllä niin tylsä.. En tajua teitä! Mun mielestä siitä puuttuu särmä täysin!
Jäbä Leissön, Heikkis-Jamo ja Antsku!
1. Antsku: Hauska ja todella hyvä hahmo. Uusi ja erilainen!
2. Slaigga: Jälleen hyvä hahmo Hirviniemeltä.
3. Martin Niemi: Jugilta kerrankin loistava hahmo! Avautuko? No nyt avautu. =D
4. Jarmo Heikkinen: Tosi hyvä hahmo tämäkin! Uskon että paranee loppua kohti kuten Rikun hahmot ennenkin.
5. Jäbä Leisson: Ihan jees. Ehkä vähän liikaa sitä Mitä jäbä duunaa jankkaamist ja vitsit ei kovin hyviä.
6. Ymmi Hinaaja: Aika rasittava hahmo. Jatkuvaa jankutusta ei jaksa kuunnella ja ei anna muille puheenvuoroa >:( Välillä tulee hyviäkin juttuja.
7. Viimeisenä Sika Vainola: Petyin todella Kristan hahmoon tänä vuonna. Ei jaksa naurattaa sitten yhtään.
Tässä siis oma järjestys =)
Entisenä Imatralaisena ANTSKU ehdottomasti!
Siis, ihan täydestä menee :)