Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23-vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut

Vierailija
18.01.2014 |

Onko paha?

Pidän hyvin epätodennäköisenä, että koskaan "pääsen" parisuhteeseen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:45"]

Mä olen 33-vuotias nainen enkä koskaan seurustellut.

Suosittelen että alat opettelemaan, koska kynnys on korkea enää tässä iässä. En usko että koskaan tulen seurustelemaan.

[/quote]

No mikäs sinussa on vikana? Haluaisit kuitenkin.

[/quote]

Huono itsetunto.

[/quote]

No voe. Sen voi aina korjata. Aloita projekti. Olet täsmälleen sitä mitä halaut olla!

Vierailija
22/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:38"]Mäkin seurustelin ekaa kertaa 23-vuotiaana, nyt menossa samaisen miehen kanssa 27-vuotiaana naimisiin.

[/quote]

Ja tämä sen takia, etten halunnut seurustella vain seurustellakseni vaan löytää sopivan miehen. Miehet jotka olivat kiinnostuneita minusta eivät olleet mielestänikiinnostavia. Olin myös miesten suhteen hieman ujo ja huono tekemään itse aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:15"]

Ei ole paha :) Itse seurustelin ensimmäisen kerran 24-vuotiaana ja nykyään olen naimisissa. Saman miehen kanssa edelleen. Toki olin tapaillut joitain miehiä, mutta en ikinä seurustellut vakavasti.

[/quote] Melkein sama, mutta olin 25v. kun tapasin mieheni =)

Vierailija
24/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:46"]

Olet ihan normaali nainen eli aseksuaali.

-Mies 28v-

[/quote]

Hah !

Mä oon 22 ja en ikinä seurustellut, ja ihan helvetin kaukana aseksuaalista :D 

On ollut deittailua, on ollut yhdenillanjuttuja, mut ei oo vaan sitä oikeeta osunut vielä kohdalle, siksi en oo seurustellut.

En ite ota mitään ressiä tästä, oon nuori ja kaunis, kyl viel joskus tapaan sen pojan, joka saa mun sydämen sulaaman :) 

Vierailija
25/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:11"]

Suosittelen että alat opettelemaan, koska kynnys on korkea enää tässä iässä. En usko että koskaan tulen seurustelemaan.

[/quote]

[/quote]

Huono itsetunto.

[/quote]

No voe. Sen voi aina korjata. Aloita projekti. Olet täsmälleen sitä mitä halaut olla!

[/quote]

Ja joitain asioita ei voi korjata. Se on varmaan normaalin itsetunnon omaaville vaikea ymmärtää.

Vierailija
26/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Huono itsetunto.

[/quote]

[/quote]

Ja joitain asioita ei voi korjata. Se on varmaan normaalin itsetunnon omaaville vaikea ymmärtää.

[/quote]

Ainahan sitä voi kokeilla. Tiedän tapauksen, joka on saatu kuntoon kaikesta huolimatta. Paitsi että siitä tuli lopulta ylpeä.

Vierailija
27/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja en ole koskaan seurustellut vakavasti. Kaikenlaista säätöä on ollut, mutta ei vaan ole löytynyt sitä oikeaa. Seurustelu ihan vaan sen takia että "pakko seurustella koska muutkin" ei kiinnosta.

Ehkä joskus löydän sen kumppanin, ehkä en. En jaksa ottaa asiasta kovin suuria paineita. Tämä on vain elämää! Ennemmin keskityn uraani ja sellaisten asioiden saavuttamiseen jotka elämässäni todella haluan saavuttaa, enkä mihinkään pakonomaiseen parisuhteen etsintään.

Lisäksi nykytilanteessa saa vilkuilla ja flirttailla ihan kenelle vaan, mikä ei ole huono juttu sekään.

Vierailija
28/28 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahaa! Miksi pitää kiirehtia,onks nykyään kaikilla pakko seurustella???? Jos haluat perhettä niin kyllä joku kerta sut läydettään,joku mukava mies huomaa,ettet sä oo pois pilattu-lopuun käytetty:),kuten monet tytöt nykyään:(. Jos sinulla on ystäviä ja et oo onneton syrjäytynyt nuori,niin mikäs hätä sulla on?? Nauti elämästä,mielistäni olet vain tervejärkinen ja fiksu ihminen-yritä opiskella ja saada ammatti jos ei sulla oo vielä ja elää elämäsi :),ei sussa mitään vikoja ole ehkä vaan suhtaudut suhteseen vakavasti ja tosissaan,mutta kun kaikki ei ole-siinä se vika ole. On silti miehia jotka kunnioittavat naista-seksin kanssa kannatta odotta mahdollisimman kauan,ehkä avioliittoon. Olla vain ystävä ja katsella mikä mies on ainestoa-yllättävän monet miehet ovat valmiit odottamaan-tunnen montaa hyvää tyyppiä-ovat fiksuja ja malttillisia jos esim kertoa omia arvoja esim.niin moni mies alkaakiin tosissaan kunnioitta ja vaalia naista:). Terveiset :uskossa :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi