Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkisuudessa olevat miehet eivät ole kaljuuntuneita?

Vierailija
18.10.2020 |

Minulla mitä ilmeisimmin tulossa kalju päälaki, niinkuin isällä ja vaarillakin. Tämä ottaa päähän kun tuntuu ettei kaljuuntuneita miehiä enää juuri nää kuin sukukokouksissa.

Kaljuuntuminen pitöisi olla yleistäkin, mutta missä kaljut miehet luuraa? Miten julkisuudessa olevat miehetkin ovat vielä harmaantuneinakin tuuheahiuksisia? En mitenkään voi uskoa että kaikilla olisi peruukki yms lisäke..

Onkohan tulossa vielä joskus (lapsia ajatellen) joku toimiva keino saada hiukset pysymään päässä huonoista geeneistä riippumatta? Nykylääkkeethän ei auta ja aiheuttaa impotenssia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-65% miehistä kaljuuntuu jossain määrin. Se on paljon se. Julkisuuden henkilöt käyttävät luultavasti hiussiirteitä.

Prinssi William esiintyy julkisesti kaljuuntuneena (niinkuin hänen isänsä ja isänisänsä) ja minusta se on hieno juttu.

Sanotaan että kaljuuntuminen periytyy äidiltä, ja joo, varmasti sitäkin kautta voi periytyä, mutta kyllä minun tuttavilla hiustenlähtö on periytynyt isältä.

Mistä tiedät että isältä? Ei kai sen äidin tarvitse olla kalju, kunhan suvussaan kulkee? Siellä äidin puolella ehkä.

No jos pojalla on sama kalju päälaki kuin isällään ja isoisällään? Mietipä vaikka prinssi williamia?

No en minä tiedä Dianan sukulaisista tuota asiaa.

No tuossa dianan isä

https://www.google.com/search?q=Charles+Spencer&client=ms-android-samsu…

Eli isältä peritty...eikö voi myöntää :D

Olen ehkä tyhmä, mutta jos se äidin puolelta tulee, niin miksi se geeni Dianalle olisi tullut isän puolelta eikä äidin?

Niin meinaatko että dianan äidin tulisi olla kaljuuntunut jotta se olisi äidin puolelta?

No en? Minulleko tarkoitit?

t. Lainaamasi

No miten sitten tarkoitit? Ja ihan ystävällisesti kysyn.

Vierailija
22/25 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö tätä: Sean Connery käytti peruukkia kaikissa Bond-filmeissään? Seksisymboli alkoi kaljuuntua jo 21-vuotiaana: https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016052421616754

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-65% miehistä kaljuuntuu jossain määrin. Se on paljon se. Julkisuuden henkilöt käyttävät luultavasti hiussiirteitä.

Prinssi William esiintyy julkisesti kaljuuntuneena (niinkuin hänen isänsä ja isänisänsä) ja minusta se on hieno juttu.

Sanotaan että kaljuuntuminen periytyy äidiltä, ja joo, varmasti sitäkin kautta voi periytyä, mutta kyllä minun tuttavilla hiustenlähtö on periytynyt isältä.

Mistä tiedät että isältä? Ei kai sen äidin tarvitse olla kalju, kunhan suvussaan kulkee? Siellä äidin puolella ehkä.

No jos pojalla on sama kalju päälaki kuin isällään ja isoisällään? Mietipä vaikka prinssi williamia?

No tuossa dianan isä

Olen ehkä tyhmä, mutta jos se äidin puolelta tulee, niin miksi se geeni Dianalle olisi tullut isän puolelta eikä äidin?

Niin meinaatko että dianan äidin tulisi olla kaljuuntunut jotta se olisi äidin puolelta?

No en? Minulleko tarkoitit?

t. Lainaamasi

No miten sitten tarkoitit? Ja ihan ystävällisesti kysyn.

No ehkä se ei koske naisia, vaikka geeniä levittävätkin? Eikä varmaan kaikkia niitä miehiäkään, joten yksittäinen esimerkki tuskin mitään todistaa. Kalju isukki on ehkä saanut geeninsä muualta kuin kalju poikansa?

Vierailija
24/25 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuusgeeni tulee aina äidiltä. Tästä on lukuisia tutkimuksia ja uutisia. Onko niin vaikeaa käyttää googlea? 

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/201702142200070534

Vierailija
25/25 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa dianan isä

Kuvat olivat Dianan veljestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi