Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estävätkö kuukautiset sinua harrastamasta liikuntaa?

Vierailija
18.01.2014 |

Missä määrin ja kuinka usein?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kuppi käytössä, ei haittaa menkat mitenkään.

No jos oon huonolla ruokavaliolla (hiilihydraatit, pasta ja makeat lähinnä) niin menkkojen aikana en ilkeä mennä salille. Pierettää niin kauheasti ja haisee pahalle...

Vierailija
2/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uinnin osalta. Muuten tulee kyllä treenattua ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan estäneet. Laiskuus on se pahin este minulla ;) .

Nuorena telinevoimistelua harrastaessani ärsytti olla rätti pöksyissä (en ymmärtänyt että tamponeja olisi voinut käyttää) tiukassa jumppapuvussa, mutta ei tuokaan mitään estänyt.

Uimaan en menisi vuolainpien kuukautisten aikaan, mutta en muutenkaan juurikaan ui.

Vierailija
4/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estävät, koska vuodan kuin seula noin kolme päivää. Uimaan ei ole mitään asiaa. En uskalla oikein salillekaan, kun vuotaa niin helposti läpi tai ohi.

Vierailija
5/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parina ensimmäisenä päivänä kyllä. Vuoto on muutenkin todella runsasta ja liikunta lisää sitä vielä entisestään. Kuukuppi on käytössä, ja vaikka se onkin toiminut minulla paremmin kuin muut suojat, niin ei sekään mahdottomia määriä vedä.

Vierailija
6/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sen verran runsas vuoto, etten voi mennä esim. tunnin kestävään jumppaan. tuntuu, että jumpatessa vuotaa vielä enemmän. Tyydyn lenkkeilemään parin kolmen ensimmäisen päivän aikana. 

Vierailija
7/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan kamppailulajia ja puku on vitivalkoinen joten en uskalla ihan ekoina vuotopäivinä mennä heilumaan... on se vähän harmi olla turhaan pois. kupit ja tamponit ei sovi mulle, ikävä kyllä.

Vierailija
8/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kipeä ja vuodan älyttömästi..

Vierailija
9/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kipeä ja vuodan älyttömästi..

Vierailija
10/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää koska pari ekaa päivää alavatsa ja -selkä on krampissa ja liikunta ei vois vähempää kiinnostaa. Toki siitä olis varmasti apua mutta ajatuskin vituttaa niin suunnattomasti että käperryn mieluummin sohvaan peiton alle.

Vierailija
11/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on niin älytön ketutus päivän-pari, että ei liikkumisesta tule mitään sen takia.

Vierailija
12/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä. Käytän kuppia ja liikunta itse asiassa auttaa turvotukseen ja kramppeihin, jotka on mulla yleensä aika vähäisiä muutenkin. Parina päivänä vuodan paljon, mutta pärjään silti liikunnan ajan ihan hyvin, tyhjennän sitten kuppia taas sen jälkeen. 

Vierailija
13/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäisivät, jos en voisi lääkitä itseäni Imodiumilla; kuukautisten aikana lentää varpusparvi ilman ripulilääkettä niin yllättäin ja voimakkaasti, että luultavasti paskoisin housuuni lenkkipolulla.

Vierailija
14/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vuoto niinkään haittaa, mutta olen ennen kuukautisia usein ihan mielettömän väsynyt ja tuntuu, että syke nousee ja tosi pienestä.

Piereskelen myös hillittömästi, joten en kehtaa mennä salille enkä ryhmäjumppaan niinä parina päivänä kun suolen toiminta on outoa. Töissä vatsa kipeänä pidättely on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
15/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 päivää kyllä. Ei vuodon määrän takia mutta sen olon takia. 

Vierailija
16/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas vuoto: kyllä Kerran kukaudessa pari päivää. Super-Tampaxit menevät läpi alle tunnissa. En halua silloin kävelylle enkä uimahalliin.

Vierailija
17/48 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää liikkua niiden aikana, tai se tuntuu usein epämukavalta. En osaa sanoa miksi. Yleensä siis niiden aika käyn vain kävelyllä ja venyttelen pidempiä aikoja kuin normaalisti. Menkat kestää 3-4 päivää joten eipä tuosta nyt hirveästi haittaa koidu koska voin olla liikkumatta muutoinkin ne päivät.

Vierailija
18/48 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vuoto on tosi runsasta ja olo on muutenkin tosi heikko ja väsynyt ja jo ennestään lihaksia särkee.

Vierailija
19/48 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa päivää menee vessassa, joten estää. Joko olen kamalassa ripulissa tai oksentelen.

Vierailija
20/48 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska liikunta voimistaa supistuksia ja näin myös kipuja. Esim portaiden nouseminen voi olla yhtä helvettiä niiden supistuksien keskellä. Vähän niin kuin synnytyksessä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän