Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lähellä paikkaa sejase"

Vierailija
18.01.2014 |

Kuinka luotettavia noi paikannukset ovat, kun juteltiin facessa poikaystävän kanssa ja siinä luki että "lähetetty paikasta jäkärlä" vaikka poikkiksen ei kuuluis olla lähelläkään sitä paikkaa. 

Siis sillä on iPhone ja joskushan ne paikannukset on pielessä, mut pakko sanoa että vähän nyt hämää tämä.

Soitin sille ja kysyin että oletko jäkärlässä, niin ensin oli (liian) pitkään hiljaista ja sit nopea selitys että puhelin vaan sekoilee.

Ei muuta mutta kun sen exä asuu juurikin siellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisen vaisto osuu oikeaan. Valitettavasti.

Vierailija
2/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisen vaisto osuu oikeaan. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eksä asuu siellä niin olisin erittäin epäluuloinen :D

Vierailija
4/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin näyttää paikan, jossa paikannus on viimeksi ollut päällä, minäkin olin pitkän aikaa muka pääkaupunkiseudulla, vaikka oikeasti olin toisella puolella maata, koska olin ottanut paikannuksen pois käytöstä. Paikannus ei myöskään aina ole tarkka.

Mutta kyllä se poikkis siellä Jäkärlässä tai siellä päin on jossakin vaiheessa käynyt.

Vierailija
5/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista että puhelin paikantaa jotenkin automaattisesti sinne paikkaan missä on joskus viettäny paljon aikaa vaikka ei siellä juuri sillä hetkellä olisikaan? Mulla on muutama kaveri jotka on aina lähellä parikkala, vaikka tiedän hyvin etteivät sielä ole.

Vierailija
6/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että se on siellä exänsä luona ollut.

Vierailija
7/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin taas näyttää milloin mitäkin, aika usein naapurikaupunkia, missä olen käynyt viimeksi ehkä kaksi vuotta sitten:)  Tais sitten jotain ihan muuta. En tiedä mistä satelliitista tietonsa hakee, mutta onneksi mua ei ole vielä kukaan keksinyt niistä syyllistää..

Vierailija
8/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä mä sit vaan murehdin turhasta ja poikaystävä on siellä minne sanoikin menevänsä. Ota noista luureista sit selvää...

AP

Vierailija
9/9 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikken täysin uskoisikaan tietojen paikkansapitävyyteen, niin kyllä se (liian) pitkä hiljaisuus valitettavasti puhuu omaa kieltään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän