Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtiskös joku kaunis ja hyväpyllyinen nainen kuskiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Pitäis mennä baariin, mutta kun ei viitsisi takseja jonotella. Kirkkonummi- Helsinki väli olis kyseessä. Oma auto suotava, kun en naiskuskeja uskalla oman autoni (Land Rover) puikkoihin päästää. Maksan toki pensat ja kahvit kapakissa.

nahkahousut suotava.

Ai niin ja voitais lähteä jo tunnin kuluttua. Otan vaan hieman konua pohjiksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 17:26"]

Täältähän löytyi "match made in heaven". Vakat löytää kantensa:D Oikeastiko te naiset innostutte, tuollaisen kuppaisen, vanhan, laiskan papparaisen "kosiskelusta"....??? Laatuporukkaa!

[/quote]

Jumakauta. Mä olen todellinen saalis yksinäisille naisille.

Hemmetin fiksu, komea, varakas, mukava, miehekäs, nuorekas, hyväsydämien, lasten mielestä maailman kivoin ja kaikkea muutakin.

Onhan se nyt ihme, ettei joku kaunis nahkapeppu tule mua täältä hakemaan. Kyllä mä sen jälkeen voin juosta, mutta naisten perässä en juokse. En ole sitä koskaan tehnyt, enkä tee nytkään.

[/quote]onko sulla ongelmallinen aitisuhde?

Vierailija
22/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju :) Mut mistä noita nipojaki aina riittää...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilima lähti tuosta viereisestä huoneessta tulemaan, unohti tekarinsa vessaan. Tuolla se menee jo rollaattorilla, en kehtoo huutaa takasin kun muuten myöhästyy. Huljauta sitä avannossa, sen perse on paskassa. Korttia sillä ei ole ja autoa myöskään, joten istuta se lantikan puikkoihin vaan, ei se noista sukkapuikoista paljoa eroa. Ai niin, elä anna sille kuin maito kahvia ja sitäkin puoli kuppia kun muuten ruppee närästää.

Vierailija
24/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole kavereita jotka vois heittää?

Vierailija
25/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväpyllyinen"! Millainen pepa on itselläsi? Ja millainen jormasi on mitoiltaan?

Vierailija
26/26 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja aina kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän