Mikä mulla on, kun panettaa joka päivä?
Olen 24-vuotias kahden lapsen äiti. Nuorimmainen nyt puolivuotias. Viimeisimmän raskauden aikana seksi oikein ällötti, mutta kun kuopus syntyi, siitä lähtien on PANETTANUT ja PALJON! Mikäköhän mulle on tullut? Miehenikin (30-vuotta) on ihan ihmeissään, kun joka päivä pitää nykyään olla mua jyystämässä ja joinain päivinä jopa 2-3 kertaa. Eilen illalla mies valitteli, että tästä jatkuvasta naimisesta kyrpä jo ihan hellänä... Mut kun mua vain panettaa ja orkut tulee joka kerta. Onko tämä ihan normaalia naiselta? Vai onko mulla joku tauti, tarkoitan siis että joku pakko-oire seksiin? Ennen siis riitti semmoinen noin 3 krt/viikko ja nyt muuttunut tämmöseksi panopupu meiningiksi :D
Kommentit (4)
On ihan normaalia. Mulla on samanlaiset seksihalut olleet aina kuin sulla. Ei naisen libido ole yhtään heikompi kuin miehen, mutta joskus saattaa elämäntilanne olla sellainen että nainen luulee, että hänellä olisi synnynnäisesti pienempi libido. Esim jos nainen tekee kahta työtä, ansiotyön ja kotityöt ei seksille välttämättä jää voimia.
Mutta joo, aivan normaali libido :) Kaksi panoa päivässä pitää mielen virkeänä!
Ei tosiaan ole pakko-oire vaan ihan normaalia :)
Ihan normaalia haluta joka päivä seksiä. Ongelmaksi tuo muuttuu silloin kun mieheltä ei enää irtoa samalle naiselle intoa jyystämiseen joka päivä tai edes kertaa viikossa. Tulee yliannostus siitä että nainen on koko ajan sekä munan perässä että saatavilla. Mieheltä loppuu mielenkiinto jos naisella isommat halut tulee riittämättömyyden tunteita ja sitten alkaa kiinnostaa kummasti ne siveältä vaikuttavat pihtarin oloiset naiset. Tai kuka vaan vieras nainen joka ei ole vaatimassa jatkuvasti munaa. Tulee nimittäin kyllästymispiste ja ihan vaan ei enää nappaa tuo jyystö. Pelkkä sama vanha pillu alkaa olla liian tylsä ei enää mitään jännitettä. Näin käynyt ainakin itselläni kahdessa pitkässä suhteessa jossa naisella ollut merkittävästi suuremmat halut kuin miehellä.
Jotain hormonaalista, veikkaan.