Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Onko sulla kortsuja?"

Vierailija
18.01.2014 |

Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.

Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:

"Syötkö sä pillereitä"

Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:

"Onko sulla kortsuja"

No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.

Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä koulutustason miehiä olet tapaillut? Mun miehet on kaikki yhtä lukuunottamatta omasta aloitteestaan käyttäneet kortsua, ja ovat olleet korkeakoulutettuja tai opiskelemassa korkeakoulututkintoa. 

Vierailija
2/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli epäilen tai toivon päätyväni sänkyyn tilanteessa kuin tilanteessa, pidän aina kumeja mukana. Yleensähän ne jäävät käyttämättä eli ovat olleet mukana turhaan, mutta eivät tietenkään ole turhia.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans kaveripiirissä puhuttu samasta. Tuntuu, että miehet olettaa, että naiset syö pillereitä sinkkuinakin ja/tai että pillereiden syöminen tarkoittaa, ettei kumia tarvitse käyttää.

Vierailija
4/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille tuntuu olevan vaikeaa käsittää, että vaikka pillereitä söisikin niin se ei tarkoita että kondomin voi unohtaa.

Vierailija
5/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomeja kantava nainen on epäsiveellinen ja puhki kukitettu.

Vierailija
6/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 23v nainen ja asiasta ollaan puhuttu kavereiden kesken aika paljon. Lähes aina, kun asiat ovat etenemässä, joudun itse kysymään että 'onks sulla kondomia' (tottakai itsellänikin on, mutta jotenkin aina kysyn silti mieheltä :D)

Vastaus yleensä: no tarviiko?

Miehet eivät ikinä ole itse vaatineet kondomia. Eikö miehiä kiinnosta oikeasti sukupuolitauti jne riskit? Muistan ainoastaan pari tapausta (mulla on ollut vähän reilu 10 seksikumppania), jotka ovat ihan oma-alotteisesti varautuneet kortsuilla, eivätkä ole kyselleet "tarviiko".

Ja 2.viestin kirjoittajalle, nämä miehet on suurimmalta osin ihan ylempää korkeakoulututkintoa (kauppis) käyviä.

Vierailija
7/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä kortsun käyttämisessä on niin saakelin vaikeaa? Mieluumminko riskeeraa terveytensä kuin panee kortsun kanssa? Yhdelle tuttavamiehelle kävi aikoinaan vähän köpelösti, kun ei koskaan omien sanojensa mukaan käytä kortsua baaripanojensa (joita on kertynyt PALJON) kanssa. Joku nainen oli tullut raskaaksi ja ilmoitti asiasta kun vauva oli 2kk vanha. Kannattaisiko vähän miettiä kun paneskelee täysin tuntemattomien kanssa?

Vierailija
8/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei omankaan kokemuksen mukaan tunnu hirveästi tuo kortsun käyttö kiinnostavan. Sukupuolitauteja ei miesten mielestä ole ilmeisesti olemassa. Äkkiä ne on kyllä sen kortsun esille kaivaneet, kun olen ruvennut vihjailemaan, että "No, haluatkos pikku-miehennimitähän jalkoihisi pyörimään?"
Jälkikasvulla uhkailu siis tepsii paremmin. Mutta en tiedä, miten nuo saataisiin oikeasti oma-aloitteisiksi tuon ehkäisyn käytössä.

Vierailija
9/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut väärien miesten seurassa. Itselläni ei kävisi mielessäkään panna yhdenyön juttuja paljaalla. Tosin kuulun muutenkin siihen "asiallisempaan" joukkoon ja naiset yleensä tuppaavat mieltymään enemmän niihin pelimiehiin (jotka eivät sitten olekaan hirmu tarkkoja tautien suhteen). Tosin turhapa siitä on itkeä, samoinhan miehetkin tuppaavat mieltymään rintaviin hieman lutkamaisesti pukeutuviin 19-vuotiaisiin tyttöihin. Minkäs ihminen biologisille vieteilleen voi.

Vierailija
10/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa oleva mies eikä asia ole ajankohtainen mutta jos olisin sinkku, ehdottomasti vaatisin kyllä kortsun käyttöä. Pelkään sen verran tauteja.

Vierailija
11/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan huomasin itse saman. Miehillä itsellään ei kertaakaan ollut kumeja mukana. Kerta noin vastuuttomia ovat, niin turha sitten itkeä taudeista ja siitä kuinka heille tulee lapsi vasten tahtoa.

Vierailija
12/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte harrastaa seksiä tuollaisten idioottien kanssa? Miten epätoivoinen täytyy olla?? Ei se kondomi kuule kaikelta suojaa, joten jos sitä vehjettä on uitettu ennen sua ties missä, niin onko siihen fiksua koskea ylipäätään? Hyi hitto.

Vierailija
13/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:07"]

Aikoinaan huomasin itse saman. Miehillä itsellään ei kertaakaan ollut kumeja mukana. Kerta noin vastuuttomia ovat, niin turha sitten itkeä taudeista ja siitä kuinka heille tulee lapsi vasten tahtoa.

[/quote]

Kondomi on kaikkien seksiä  irtosuhteissa harrastavien asia, miesten ja naisten, mutta nyt täytyy kyllä edelliseen viestiin liittyen (tuo viimeinen lause) naisilta kysyä, että miten voi siis nainen, ellei tajuttomassa kännissä tai 14v, ryhtyä touhuihin niin, että voi olla lapsi seurauksena? Siis aikuinen ihminen?

Vierailija
14/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:19"]

[/quote]

Kondomi on kaikkien seksiä  irtosuhteissa harrastavien asia, miesten ja naisten, mutta nyt täytyy kyllä edelliseen viestiin liittyen (tuo viimeinen lause) naisilta kysyä, että miten voi siis nainen, ellei tajuttomassa kännissä tai 14v, ryhtyä touhuihin niin, että voi olla lapsi seurauksena? Siis aikuinen ihminen?

[/quote]

Jos on lapsen alunperin halunnutkin ja etsii miestä, jonka kanssa laittaa unelmat toteen? Kyllä näitä varmasti löytyy.

Vierailija
15/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parikymppinen ja minulla on vuoden sisällä ollut pari yhden illan juttua. Molemmat onneksi itse sanoivat hakevansa kondomin. Monet kaverini ovat saaneet yhden tai useamman sukupuolitaudin, kun ovat jättäneet kumin jostakin syystä pois. En usko, että oli sen arvoista.

Vierailija
16/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:19"]

[/quote]

[/quote]

Jos on lapsen alunperin halunnutkin ja etsii miestä, jonka kanssa laittaa unelmat toteen? Kyllä näitä varmasti löytyy.

[/quote]

Valitettavasti mun miehelle on tehty näin, kun oli joku parikymppinen. Mä en tuntenut miestä silloin vielä. Nainen vei maksamaansa hotellihuoneeseen, ja ilmoitti jälkeen, että haluaa lapsen.

Tarina kertoo, että sai ihan isän näköisen pojan. Nainen ei kuulema halunnut mitään muuta. No ei mieskään, eipä silti. Tietenkin miehen syy, kun paljaalla veti.

Mitään ei ole ollut "vaatimassa", tai yhteyttä ottanut. Mies oli tosi komea silloin, joten en ihmettele ollenkaan tältä osin. Mutta nainen ei edes kautta rantain kysellyt mitään esim. perinnöllisistä sairauksista tai muuta. Itse en voisi toimia näin. Mutta eipä kuulukaan meikälle tämä.

Paitsi että taannoin tämän naisen ystävä, joka tuntee myös miehen, yritti rikkoa meidän suhdetta, jotta saisi miehen jättämään minut, ja miehen tälle hotelliluuskalle. Sain mm. joulukortin ja vainosi miestä kaikin tavoin. Sairasta.

Oli myös sanonut miehelle "Me seurataan sun elämää hyvin tarkkaan". Joten suosittelen todellakin sitä kumisukkaa.

Vierailija
17/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans parikymppinen ja muutama yhdenillanjuttu koettu, jokaisella kerralla on pitänyt itse ehdottaa/muistuttaa kortsusta. Kahdesti jäänyt sitten panematta kun miehellä ei ollutkaan kumeja mukana eikä itselläkään ole silloin ollut. (Toinen kerta jopa sellainen, että kävi kotonaan baarin jälkeen ennen kuin tuli luokseni, ei silti kumeja mukana). Ja tosiaan kaksi muuta on ollut jo tulossa sisään kun on pitänyt keskeyttää että hei hei hei, unohtuiko jotain!

Onneksi tällä hetkellä kuvioissa kaikin puolin ihana tyyppi, joka otti puheeksi ja haki kondomin ihan oma-aloitteisesti. :)

Vierailija
19/40 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella meneväni sänkyyn miehen kanssa, joka ei pitäisi kortsun käyttöä itsestäänselvyytenä yhden illan suhteissa tai suhteen alussa. Vaikka kuinka fiksulta ja mukavalta vaikuttaisi mies, niin tipahtaisi täysidiootiksi silmissäni. Ja halut häviäisivät samantien. Yhtä typerää touhua kuin mennä autotielle seisomaan silmät kiinni ja toivoa ettei satu mitään.

Ei pitkässä parisuhteessakaan voi 100 % varmasti tietää onko toinen tuonut "tuliaisia" kotiin, mutta todennäköisyydet ovat taatusti pienemmät.

Vierailija
20/40 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan