"Onko sulla kortsuja?"
Kirjoitan nyt pitkään mieltäni askarruttaneesta aiheesta. Haluaisin teiltä palstalaisilta, etenkin miehiltä, jotakin kommenttia aiheeseen. Nimittäin.
Olen 25-vuotias sinkkunainen, jolle seksi on tärkeää. Silloin tällöin harrastan yhden illan suhteita. Kun h-hetki lähestyy ja kumppanin kanssa tulee puhe ehkäisystä, lähes 90% :ssa tapauksista mies kysyy:
"Syötkö sä pillereitä"
Vastaan että en, ja että käytetään kondomia. Ja vaikka söisinkin pillereitä (tai käyttäisin jotain muuta hormonaalista ehkäisyä), niin haluan käyttää kondomia tautiriskin vuoksi. Tämä lienee itsestäänselvyys. Tämän jälkeen seuraa kysymys:
"Onko sulla kortsuja"
No totta helvetissä on! Pistää miettimään, että näinkö vastuuttomia nykyajan miehet ovat. Pannaan paljaalla aina kun vaan mahdollista. Ei kanneta omia ehkäisyvälineitä mukana. Todella pöyristyttävää. Harvassa ovat ne miehet, joille kondomin käyttö yhden illan jutuissa on itsestäänselvyys.
Tai sitten olen vain ollut väärien miesten seurassa.
Kommentit (40)
En alentuisi harrastamaan mitään naisen kanssa ensi tapaamisella, vaikka en ole korkeakoulutettu. Niin saa kyllä kiittää ihan itseä seurastaan.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 06:15"]
Olen mies ja hieman huvittuneena seuraan keskustelua. Monesti miehillä ei humalassa välttämättä oikein seiso kumin kanssa tai sittten se vie tunnon pois. Huomaa helposti, että tänne kirjoittavat naiset on selvinpäin, mutta silloin kun sidukka on mukavasti kiehahtanut päähän niin polttava halua on saada täytettä sisään välittämättä ehkäisystä...
[/quote]
Juu, olen muutamaan tuollaiseen löppäkulliin törmännyt, on muuten ihan helvetin turhauttavaa. Paria miestä olen kehottanut harjoittelemaan kondomin käyttöä vaikkapa runkatessa, niin ei tule sitten niitä noloja tilanteita baari-illan jälkeen.
[/quote]
Oot sä kyllä kova mimmi!
Olen mies ja hieman huvittuneena seuraan keskustelua. Monesti miehillä ei humalassa välttämättä oikein seiso kumin kanssa tai sittten se vie tunnon pois. Huomaa helposti, että tänne kirjoittavat naiset on selvinpäin, mutta silloin kun sidukka on mukavasti kiehahtanut päähän niin polttava halua on saada täytettä sisään välittämättä ehkäisystä...
[/quote]
Jos ei kännissä pysty harrastamaan seksiä kortsun kanssa, kannattaa jättää ne yhdenillandaamit suosiolla kestävämmille. Nimittäin kortsun käyttö, se on fiksuille lyhyissä suhteissa itsestäänselvyys.
Toi kysymyshän voi olla myös ikäänkuin kauniimpi tapa ilmaista: "No, kaivas niitä kumeja nyt sit esiin, niin päästään eteenpäin tässä hommassa, kun ei tänne hölöttään tultu." Plus et jos sun luona ollaan, ni helpompihan sun on ne yöpöydän laatikosta kaivaa, kun sen äijän lähtee ettii takkia tai housuja ja sieltä taskusta sit vielä mahdollisesti lompakkoo, josta kumeja.
Kaikkee ei aina tartte ottaa niin henkilökohtasesti tai ilkeesti.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:34"]
[/quote]
Jos ei kännissä pysty harrastamaan seksiä kortsun kanssa, kannattaa jättää ne yhdenillandaamit suosiolla kestävämmille. Nimittäin kortsun käyttö, se on fiksuille lyhyissä suhteissa itsestäänselvyys.
[/quote]
Asiaa!
Kirjoitin miehenä aikaisemmin, ettei kaikilla miehillä seiso kumin kanssa ja nähtävästi feministit ovat rinnastaneet ettei minulla seiso kumin kanssa! Valitettavasti näin ei ole hyvät naiset, en vain tykkää kortsuista ne ei ole minun juttuni. Lähes kaikki naiset joita olen pannut ovat antaneet suoraa paljaalla ja suurin osa on pyytänyt tulemaan sisälle vielä. Jos nainen ei ole käyttänyt ehkäisyä niin olen seuraavana päivänä heittänyt bemarillani ne apteekkiin ostamaan jälkiehkäisypillereitä.
^Siinäpä fiksu mies, odottaa naisilta hormonilääkitystä (tiedätkö, niissä on paljon elämänlaatua huonontavia sivuvaikutuksia) vain siksi, ettei tykkää kondomista. Lisäksi odottaa, että jälkiehkäisyn ottaminen on jokin rutiinijuttu. No ei ole, vaan panee kehon kuukausiksi sekaisin, ja siksi sellaisia tilanteita pitäisi viimeiseen asti välttää.
Provohan sinä olet.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:14"]
Eikö yhden yön suhteissa ole tärkeintä kuitenkin nautinto, eikä mitään hormoonien miettiminen. Ehkä en naisia ole juurikaan miettinyt tai niiden vaivoja, mutta kuitenkin hämmästyttävän usein ne soittelee perään ja ehdottaa tapaamista.
[/quote]
Elämä on nauttimista varten, eikä elämä ole nautinnollisimmillaan, jos on jatkuva lääkitys päällä.
Minua ei ainakaan kiinnosta, nauttiiko kaltaisesi junttimies seksistä vai ei. Asia voisi varmaan toisin, jos osoittaisit muille kunnioitusta ja välittäisit heidän terveydestään, kuten ihmisen kuuluu. Esimerkiksi veritulppa ja mielenterveysongelmat ovat sen tason "vaivoja", että luulisi tyhmimmänkin tekevän kaikkensa, ettei nainen hänen takiaan ota niiden riskiä harteilleen.
No, ainakaan sinua ei ole älykkäällä seksiseuralla hemmoteltu. Nähtävästi kaltaisensa löytävät toisensa.
Työkkärin kautta työttömät kortonginkäytön pikakoulutukseen ja terveystarkastuksiin. Vuoden 2015 alussa olisi omat joukko-osastot ympäri Suomea valmiina tyydyttämään naisia aina tarpeen vaatiessa. Vaatimuksena sitoutumattomuus, etiketti ja oma ajoneuvo. Toimintasäde olisi kyseisen henkilön arvostelukyvyn varassa. On niitä yhteiskunnan varoja paljon tyhmemminkin käytetty.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 13:03"]
Minkä koulutustason miehiä olet tapaillut? Mun miehet on kaikki yhtä lukuunottamatta omasta aloitteestaan käyttäneet kortsua, ja ovat olleet korkeakoulutettuja tai opiskelemassa korkeakoulututkintoa.
[/quote]
En ole Ap, mutta tämä on lempiaiheeni :) Itsekin olen miettinyt tuota koulutustasoa ja suunnitellut alkavani pokailla jatkossa akateemisia. Järkyttävä turn off, jos mies on niin sivistymätön, ettei tämmoisiä peruskoulussa opetettuja asioita tiedä.
[/quote]
Juu, olen muutamaan tuollaiseen löppäkulliin törmännyt, on muuten ihan helvetin turhauttavaa. Paria miestä olen kehottanut harjoittelemaan kondomin käyttöä vaikkapa runkatessa, niin ei tule sitten niitä noloja tilanteita baari-illan jälkeen.
Eikö yhden yön suhteissa ole tärkeintä kuitenkin nautinto, eikä mitään hormoonien miettiminen. Ehkä en naisia ole juurikaan miettinyt tai niiden vaivoja, mutta kuitenkin hämmästyttävän usein ne soittelee perään ja ehdottaa tapaamista.
On varmasti kivaa leikkiä seksuaalisesti vapautunutta ja vastuullista naista jne, mutta ymmärtähän, että kondomikaan ei suojaa kaikilta taudeilta? Harrastaessasi seksiä tuntemattomien kanssa altistat itsesi jatkuvasti muun muassa sukuelinherpekselle ja kohdunkaulan syövälle puhumattakaan muun väkivallan riskistä.
[/quote]
[/quote]
Kyllä mullakin lerpahtaisi tuollaisen idiootin edessä. Kiihottuisitko itse kovasti miehestä, joka naureskelisi naisille, jotka eivät osaa kostua tarpeeksi itsekseen? Kommenttisi saamat yläpeukut kertovat karua kieltään tämän palstan seuraajien älyllisestä tasosta.
Niin, ja miehen kannalta seksi kumin kanssa on todella perseestä, valitettavasti. Onneksi pitkässä suhteessa ei tarvitse moisten kanssa räpeltää.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:46"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mullakin lerpahtaisi tuollaisen idiootin edessä. Kiihottuisitko itse kovasti miehestä, joka naureskelisi naisille, jotka eivät osaa kostua tarpeeksi itsekseen? Kommenttisi saamat yläpeukut kertovat karua kieltään tämän palstan seuraajien älyllisestä tasosta.
Niin, ja miehen kannalta seksi kumin kanssa on todella perseestä, valitettavasti. Onneksi pitkässä suhteessa ei tarvitse moisten kanssa räpeltää.
[/quote]
No juu, kyllähän minä tuon asian aika tylysti ilmaisin, oikeasti olen toki korrektimpi siinä tilanteessa. Se on vain karu totuus, että jos kortsun käyttö ei suju, multa ei saa seksiä.
Ps. kostun aika reippaasti, saa kuivapilluille mun puolesta naureskella ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 14:07"]
Aikoinaan huomasin itse saman. Miehillä itsellään ei kertaakaan ollut kumeja mukana. Kerta noin vastuuttomia ovat, niin turha sitten itkeä taudeista ja siitä kuinka heille tulee lapsi vasten tahtoa.
[/quote]
Kondomi on kaikkien seksiä irtosuhteissa harrastavien asia, miesten ja naisten, mutta nyt täytyy kyllä edelliseen viestiin liittyen (tuo viimeinen lause) naisilta kysyä, että miten voi siis nainen, ellei tajuttomassa kännissä tai 14v, ryhtyä touhuihin niin, että voi olla lapsi seurauksena? Siis aikuinen ihminen?
[/quote]
Voi kuule... Tunnen erään, joka harrastaa paljon irtosuhteita, eikä koskaan käytä kortsua tai muutakaan ehkäisyä. Aina jälkeenpäin miettii, että toivottavasti ne menkat sieltä tulee. En itse voisi ottaa noin kevyesti, mutta eipä mua irtosuhteetkaan kyllä kiinnosta.
Olet vain väärien miesten kanssa.
Mutta kuinka tarpeellisia ovat nämä yhden illan seikkailut? Kun kondomia käyttämälläkin kukaan ei voi taata 100% varmuudella ettei tauteja pääse tulemaan?
(kondomi voi mennä rikki asetus vaiheessa, yhdynnän aikana tai se voi yksin kerteisesti luiskahtaa pois siittimen päältä jos siitintä ei heti pehmeämisen jälkeen pois vedetä)
Onko sinulle seksi kaikki kaikessa? Onko sinulla ongelmia muodostaa pysyviä ihmissuhteita? Oletko ikinä rakastunut tai ollut kenenkään kanssa ensimmäistä yötä enempää?
Vanhat tavat pitäisi nostaa kunniaan aikaan kun mies kunnioitti naista ja naisen vanhemmat lapsiaan. Silloin seurusteltiin viikkoja ennen kuin sai edes puhua seksistä.
Minun 15 vuotias tytär lähti ensimmäisille treffeille eilen. Aluksi olivat sopineet tapaavansa pojan kanssa kaupungilla, mutta vaadin että kotoota pitää tulla hakemaan ja vanhemmille näyttäytymään. Näin tapahtuikin ja eteisessä moikattiin, mutta silloin poika yllätti jopa minut tulemalla yksin olohuoneeseen minua kättelemään ja puoleksi tunniksi juttelemaan elämästä, arvoista ja tavoistaan. Hämmästyttävää suora selkäisyyttä 17-vuotiaalta kaverilta.
Treffit päättyivät pusuun ja seuraava tapaaminen sovittiin heti seuraavaksi päiväksi. (Onni, tyytyväisyys ja läheisyyden sekä hellyyden kaipuun voi täyttää muullakin tavalla kuin panemalla)
Jos vain haet kerta käyttö suhteita, niin uskon vahvasti että ihmisetkin alkavat hyvin pian arvostamaan sinua vain KERTA KÄYTTÖ HAARUKAN TAVOIN.
Mäkään en ymmärrä yhden yön juttuja, ainakaan jos niitä harrastaa paljon. Miten voitte luottaa tuntemattomiin miehiin, etteivät paljastu väkivaltaisiksi tai muiksi friikeiksi. Mulla itsesuojeluvaisto estää.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 13:03"]
Minkä koulutustason miehiä olet tapaillut? Mun miehet on kaikki yhtä lukuunottamatta omasta aloitteestaan käyttäneet kortsua, ja ovat olleet korkeakoulutettuja tai opiskelemassa korkeakoulututkintoa.
[/quote]
Joo samaa mieltä, kaikki duunarit vois passittaa Kiinaan. Niin eivät pilaisi Suomen naisten mielenterveyttä.