Pitkä ja tumma laatikkoleukakirurgi
Voih... kun sellaisen saisi. Mihinkään niihin ”tasoihin” en usko, mutta tuollainen olisi kyllä unelmien mies
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Lomautettu finskin kapteeni joka nyt toimii kirurgina?
uuh, hän hoitaa leikkaukset lennossa.
Onko tää laatikkoleuka vähän niin kuin pelikaanin pussi siis? Eli kätevää säilytystilaa, Vai mitä ihmettä.
Mulla oli tuollainen laatikkoleukaerikoislääkäri. Oli myös aika itsekeskeinen ja ylimielinen ihminen - oma napa oli aina lähimpänä. On nyt exä. Ei kiitos laatikkoleukakirurgia minulle.
Mikä tää leukahomma on? Muuten ymmärrän lääkärit, ja kirurgit, ja komeat miehet, mutta tämä leukahomma on semmoinen etten vain tajua.
Mies on yksinkertainen jos kuvittelee kaikkien naisten haluavan samaa. Esimerkiksi mä haluan kumppanin omasta yhteiskuntaluokastani koska yhteiselämä on paljon helpompaa kun on samanlainen tausta ja lääkärimies ei siis olisi yhtään sopiva mulle.
Rillipäinen, hintelä, kuivan kälpäkkä tietoturvaekspertti olis kyllä nyt sitä kuuminta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Rillipäinen, hintelä, kuivan kälpäkkä tietoturvaekspertti olis kyllä nyt sitä kuuminta hottia.
Kuivan kälpäkkyys tarkoittaa juuri sitä, että kuumuus on haihduttanut hänestä kaikki turhat nesteet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää leukahomma on? Muuten ymmärrän lääkärit, ja kirurgit, ja komeat miehet, mutta tämä leukahomma on semmoinen etten vain tajua.
Laatikkoleuka = jykyväleukainen = maskuliininen piirre = miehen tasoa jyrkästi nostava ominaisuus
Maksalaatikkoleukakirurgi on viisaudenhampaita leikkauksella poistava hammaslääkäri, joka pitää maksalaatikosta?
Joko joululaatikkoleuat ovat tulleet saataville?
Kyselee Tinder-Jonttu Turun seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Joko joululaatikkoleuat ovat tulleet saataville?
Kyselee Tinder-Jonttu Turun seudulta.
Oih, ollapa imelletty perunalaatikkoleuka! Siinä ei enää kirurgiaa tarvita
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoleukakirurgi on viisaudenhampaita leikkauksella poistava hammaslääkäri, joka pitää maksalaatikosta?
Maksalaatikkoleukakirurgia keskittyy lähes yksinomaan rusinoiden poistoon.
Tänään oli joululaatikkoleuat tarjouksessa tokmannilla.
Miksi näemme niin paljon laatikkoleukoja kirurgeissa ja lentäjissä?
Syy itsessään ei ole leuassa, vaan leuka on muodostunut erilaisten prosessien kautta.
Yksi tekijä on korkea testosteroni joka työntää leuan kantajaa ylöspäin yhteiskunnan rakenteissa sekä kasvattaa leukaa jykevämmäksi
Ei kelpaa naisille enää tavalliset lanttulaatikkoleukakirurgit, kun pitää olla eksoottinen bataattilaatikkoleuka. Tulevat tänne ja vievät meidän naiset.
Minun mieleeni on rautalapioleuka.
Mulle testosteronilaatikkoleuka parralla, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleuat on aika outo erikoistumisalue kirurgille.
Niin- suu- ja leukakirurgiaan voi erikoistua, mutta ei taida olla laatikkoleukoihin erikoistumisen mahdollisuutta.....
Niin se vain on että nainen evätään kaikilta ei-laatikkoleukaisilta miehiltä.