Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä neule sinulla on puikoilla juuri nyt?

Vierailija
17.10.2020 |

Minulla on neulottavana joululahjoja, joista ensimmäisenä neuletakki. Mitä teillä on puikoilla juuri nyt?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoneulesukka. Ollut jo 3 vuotta. Eläkkeellä teen kai valmiiksi.

Vierailija
2/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttisukat pojalle kun menee tammikuussa armeijaan ja itselle pyllytin. Joku sukkapari itsellekin saattaa olla kaapin perukoilla sekä viininpunainen ylhäältä alas laskemalla aloitettu raglanneule mutta taidan purkaa sen alun ja tehdä jotain irlantilaistyyppistä pintakuvioneuletakkia tilalle. Novitalla taisi olla tuore ohjekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus villasukat.

Vierailija
4/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet säärystinsukat ja virkkaan kolmea palapeittoa , kaikkiin tulee eri väriset ja eri paksuiset langat ( Novitan Muumi , Hygge ja Seiskaveikka).  Pari kanavatyöta myös odottaa. Ihana tehdä käsitöitä kun pisarat tippuu ikkunaan. Mukavaa iltaa kaikille  :  D

Vierailija
5/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virkkaamassa mattoa tytön huoneeseen. Lasketaanko se? 😄

Vierailija
6/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat isälleni joululahjaksi. En ole hänelle ikinä kutonut (sik.). Isän äiti, eli mummo on kuollut 18 v sitten. Nyt alkaa isälläkin olla mummon kutomat sukat finaalissa.

Vierailija
7/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakkia, tai ehkä liiviä vuosikymmeniä sitten ostetuista langoista. Miten ovatkin säästyneet?

Tulos on vielä vähän epävarma, kun en tiedä, mihin langat riittävät.

Vierailija
8/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita itselle, vähän pitsikaulusta ja ylhäältä alas neulottu. Kokeilin ekaa kertaa sitä että neulotaan kahdella langalla, eli toinen on tummanharmaa Nalle ja toinen tummanharmaa mohairlanka. Tulee ihanan tuntunen ja hyvän näköinen. Hihat vielä uupuu.

Vierailija
9/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi pitkätossu -neule itselle ja pitkävartiset villasukat myös itselle, kaulahuivi tyttärelle jämälangoista

Vierailija
10/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn novitassa oli kiva viitan ohje. Harmi vain, että se oli täynnä vaikka mitä virheitä (yritin parhaani mukaan itse niitä korjailla), ja vaikka nyt uusimmassa lehdessä oli korjauksia, niin silti huomasin sellaisia kohtia mitä ei oltu korjattu. Toinen etukappale vielä tekemättä, joten menee nyt mahdollisine virheineen loppuun asti.

Vierailija
11/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, mutta villatakkilangat on jo hankittu, mallikin on löytynyt ja puikkoja löytyy. Toinen neule olisi sitten sukat. Löysin hauskan vähän erilaisen ohjeen ja aion kokeilla sitä.

Vierailija
12/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mikä on pyllytin?

Vierailija
13/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä villatakki, yhdet villasukat ja vauvan peitto. Niitä lankoja on kilotolkulla, kun ”joku” vähän hamstraa...

Vierailija
14/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, parit sukat ja koukulla vauvanpeitto ja tyyny. Ei malta olla aloittamatta uutta kun inspiraatio iskee

Vierailija
15/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lankoja ihan kiitettävästi hamstrattuna. Pitkä ja pimeä koronatalvi tulossa niin innostuin vähän ostelemaan. Suunnitelmissa on ainakin pitkä villatakki ja kirjoneuleesta pusero, sitten ihan villasukkia ja pipo näin ens alkuun. Lopuista langoista sitten mietin myöhemmin, mitä teen.

Vierailija
16/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä villatakki, yhdet villasukat ja vauvan peitto. Niitä lankoja on kilotolkulla, kun ”joku” vähän hamstraa...

Minä ostan vaan tarpeeseen (kun tulee inspis jostakin ja pystyn aloittamaan projektin heti), mutta kun kaikki tutut yms tietää minun olevan käsityöihmisiä niin kaikki lahjoittavat ylimääräiset lankansa minulle. Olen liian kiltti enkä ole kehdannut koskaan kieltäytyä. Pitäisi keksiä mitä noista oikein tekisi, kun yhtä lankaa saattaa olla vain kerällinen.

Vierailija
17/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat vaan

Vierailija
18/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riddari (eli islantilainen villapaita). Jo kolmas sellainen, kun on niin hienoja värejä saatavilla Lettlopi-langasta. Joululahjoiksi menevät.

Vierailija
19/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen virkkaamassa mattoa tytön huoneeseen. Lasketaanko se? 😄

Saa kertoa muistakin käsitöistä <3

Ap

Vierailija
20/56 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet säärystinsukat ja virkkaan kolmea palapeittoa , kaikkiin tulee eri väriset ja eri paksuiset langat ( Novitan Muumi , Hygge ja Seiskaveikka).  Pari kanavatyöta myös odottaa. Ihana tehdä käsitöitä kun pisarat tippuu ikkunaan. Mukavaa iltaa kaikille  :  D

3 peittoa työn alla yhtäaikaa? Huima määrä paloja!

Oi, kanavatyö, minullakin on yksi kanavatyö odottamassa päivää, jolloin jaksaisin siihen tarttua. Teen ennemmin ristipistoja ja muita kirjontatöitä kuin pelkkää kanavaa, mutta malli on niin hieno, että pitäisi jaksaa tehdä se joskus. Mukavaa iltaa myös sinulle :)

Ap