Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen umpikuja onnettomassa avioliitossa. Erotakaan ei voi :(

Vierailija
17.01.2014 |

Mieheni on jo vuosuía ollut totaalisen kyllästynyt perhe-elämään.  enkä toisaalta ihmettele yhtään.

Ainoa lapsemme on kehitysvammainen ja miehelle kova pettymys. Minuakin hän inhoaa, haluaisi eroon ja kuulemma katuu kun tällaiseen on sekaantunut. Olen usein sanonut, että hän saa meistä vapautuksen, minä rakastan ainoaa lastani ja oen valmis huolehtimaan hänestä yksinäni. Mies ei jaksa osallistua lapsen asioihin.

Mies raivoaa, ettei voi erota koska joutuu pulittamaan minulle puolet omaisuudesta.

Minä en ole paljon ehtinyt tienata, kun olen toiminut lapseni omaishoitajana, jotr mies on käynyt töissä, saanut perintöä ja tehnyt sijoituksia. Hänelläö on siis varallisuutta.

Todellakin,  ainoa asia joka kuulemma pitää miestä tällaisen paskaperheen (kuten hän itse sanoi) kanssa on se, että minä en pääsisi lypsämään hänen rahojaan.

Kertokaa te lakia tuntevat, enko voi tehdä niin, että en ota häneltä mitään, mutta lähden lapsen kanssa pois meitä vihaavan miehen luota?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et katso voivasi erota?

Vierailija
2/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies joutuu tekojensa seuraukset kantamaan ihan itse. Lähde pois, jos mies sitten haluaa eron, niin otat rahat vastaan.

Vierailija
4/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy, nainen. Eroat tietenkin, jätä se idiootti. Otat mukaan sen mitä kuuluu, olethan hoitanut yhteistä lastanne. Inhottavaa, että kestät tuollaista.

Vierailija
5/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset veisi tuollaisen kusipään rahoja? ?? Lähde ihmeessä ja tee itsesi ja lapsesi onnelliseksi! Kauheaukko:(

Vierailija
6/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit lähteä. Teette vaikka ensin avioehdon. Tai sitten vaan osituksessa sovitte, että omaisuus jää miehelle.

Vierailija
7/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tekstiä asiasta: http://www.lakineuvo.fi/lakineuvo/241/avioliitto-avioero-ja-omaisuuden-ositus-p%C3%A4hkin%C3%A4nkuoressa

Voit olla vaatimatta ositusta, jolloin sitä ei tapahdu. Mutta jos haluat avioeron, niin eipä mies sitä voi estää.

Vierailija
8/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Kamalaa.Mite joku voi sanoa noin että "paska perhe." Sinun on todellakin parempi elää ilman tälläistä miestä! Tsemppiä sinulle ja lapsellesi.Halaus <3

Vierailija
9/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ihan hyvä tilanne. Saat puolet miehen omaisuudesta. Ei kai hänellä ole avioehtoa?

Vierailija
10/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sinuna ottaisin eron miehestä, jos hän ei sitä tee.

Ja sinun ei ole tosiaan pakko yhttää yhteisestä omaisuudestanne sitä, mikä mielestäsi kuuluu miehellesi. Minä sen sijaan tuossa tilanteessa ottaisin tasan tarkkaa sen omaisuuden, mikä minulle avioliiton perusteella kuuluu.

Vierailija
11/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on saanut puheillaan ja teoillaan tuntemaan itsesi ihan arvottomaksi! Haistata paskat tuollaiselle ja mieti miten olet uhrannut oman urasi, elämäsi ja hyvinvointisi moisen paskan ja ihanan syyttömän lapsenne eteen. Eroa. Ja ota osuutesi omaisuudesta. Jos et itsesi, niin sitten lapsesi takia.

Sinuna rupeaisin ihan hissukseen suunnittelemaan eroa. Hanki vuokra-asunto ja muuta pois. Avioeropaperit voit toimittaa eteenpäin ilman miestäkin. Älä kerro miehelle aikeistasi, saa sinut vielä puhuttua ympäri ja luopumaan siitä, mikä kaikessa kohtuudessa kuuluu myös sinulle ja yhteiselle lapsellenne!

Vierailija
12/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä suostu tekemään mitään avioehtoa, et voi jäädä lapsen kanssa ilman mitään varallisuutta ja lapsihan on miehenkin lapsi. Mutta ota ero ilman muuta, mun veikkaus on että kun annat miehelle eropaperit eteen hänellä muuttuukin mieli.

Mies voi mennä terapiaan purkamaan tuntoja lapsen kehitysvammaisuudesta.

Vierailija
13/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin otat avioeron..ei tee lapselle hyvää elää tuolaisen iskän kanssa saman katon alla. Tottakai lapsi kokee ettei häntä arvosteta. Sullekkin helpompaa näin..ilmanmuuta otat rahat ja avioeron. Ei avioeropaperiin tartte puolison allekirjoitusta edes pyytää!!!!!!!

Laitat salassa avioeronvireille. Ebnen sitä kuitenkin hankit vuokra -tai muun asunnon perheellesi ja teette muuton miehen ollessa töissä..!!! Avioeron olet hakenut ennen muuttoa -hyvissä ajoin..

sitten mies tulee tyhjään kotiin työpäivän jälkeen..lappu vaan keittiön pöydälle että ootte lähteneet. Näin itse tekisin sinuna...!!! Paitsi etten välittäis kirjoittaa ees sitä lappua..soittakoon ite jos ees kiinostaa ja tuskin kiinostas..ois vaan onnellinen!!!

Vierailija
14/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit vain lähteä. Omaisuuden ositus on sopimus asia.

Vierailija
15/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat omaisuudesta puolet lapsesi takia! Mene asianajajalle. Voit mennä myös turvakotiin.

Vierailija
16/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Otat eron ja rahat mitkä sinulle kuuluu. Tsemppiä!

Vierailija
17/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae eroa. Omaisuuden ositus tehdään vasta myöhemmin ja lähteä voit yhteisestä kodistanne jo ennen avioeron voimaantuloa. Minä laittaisin paperit vireille heti maanantaina ja ilmoittaisin asiasta miehelle illalla. En itse pidä näistä dramaattisista uhoamisista, että äijä sitten huomaa kun olette lähteneet jne. Sano miehelle, että omaisuuden osituksesta voidaan puhua sitten, kun olette tahoillanne rauhoittuneet jonkin aikaa.

Vierailija
18/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tulee auttaa sinua ap- muuten hän ei toimi kuten puolison tulee- (hanki ap lakimies ilmainen oikeusaputoimistosta  jos tarvitset)

hae yksin eroa- ja ala ELÄÄ- älä kuole elävältä-ei eroon  tarvita miehen lupaa- ero maksaa 90 e ja laita rasti kohtaan "yksinhuoltajuus"

Vierailija
19/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ja rahat pois. Tuossa ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Muuten tuhoat itsesi ja lapsesi.

Ole vastuullinen äiti.

Vierailija
20/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otat puolet omaisuudesta itsellesi. Niillä voit kuitenkin yrittää helpottaa lapsesi elämän laatua. Voit maksaa ylimääräistä terapiaa tai hoitoja, jotka saavat lapsellesi paremman olon. Kumpi mielestäsi on enemmän ansainnut elämäänsä niillä rahoilla mahdollistettavaa iloa; lapsesi vai miehes?