Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen umpikuja onnettomassa avioliitossa. Erotakaan ei voi :(

Vierailija
17.01.2014 |

Mieheni on jo vuosuía ollut totaalisen kyllästynyt perhe-elämään.  enkä toisaalta ihmettele yhtään.

Ainoa lapsemme on kehitysvammainen ja miehelle kova pettymys. Minuakin hän inhoaa, haluaisi eroon ja kuulemma katuu kun tällaiseen on sekaantunut. Olen usein sanonut, että hän saa meistä vapautuksen, minä rakastan ainoaa lastani ja oen valmis huolehtimaan hänestä yksinäni. Mies ei jaksa osallistua lapsen asioihin.

Mies raivoaa, ettei voi erota koska joutuu pulittamaan minulle puolet omaisuudesta.

Minä en ole paljon ehtinyt tienata, kun olen toiminut lapseni omaishoitajana, jotr mies on käynyt töissä, saanut perintöä ja tehnyt sijoituksia. Hänelläö on siis varallisuutta.

Todellakin,  ainoa asia joka kuulemma pitää miestä tällaisen paskaperheen (kuten hän itse sanoi) kanssa on se, että minä en pääsisi lypsämään hänen rahojaan.

Kertokaa te lakia tuntevat, enko voi tehdä niin, että en ota häneltä mitään, mutta lähden lapsen kanssa pois meitä vihaavan miehen luota?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rahat pois noin paskalta ukolta. Älä käytä mitään itseesi jos tunnet sen vääräksi. Laita lapselle. Perintönä isältä, jolta ei muuta tule saamaan.

Vierailija
22/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voit erota ja sinulle tosiaan kuuluu puolet, mutta toki voit tulla vastaan jaossa jos mies hoitaa asiat fiksusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on yhtä lailla miehesi ja hänellä on yhtälainen elatusvelvollisuus.

Lapsenne takia hae avioeroa, palkkaa juristi ja ota puolet omaisuudesta.

Miehesi on sika.

Ja sitten kun et voi hoitaa lastanne enää yksin, muista kenenkään ei tarvi olla yli-ihminen. Hoitolaitoksia on, niitäkin joissa asukkaat tykkäävät olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi