Muita, jotka käyvät joka päivä McDonaldsilla?
Käymme miehen ja lasten kanssa joka ilta mäkkärissä kun se on tuossa kulman takana. Lapset 17v tyttö, 9v poika, 5v tyttö ja 1v poika. Nuorinkin syö hampurilaisia ja ranskiksia. Muita?
Kommentit (3)
Minä. Oon töissä siellä ja saan syödä ilmaiseksi. Oon lihonut 10kg vuodessa.
En ehkä ihan joka päivä, mutta monta kertaa viikossa kumminkin. Mäkkärin kahvi on lähinnä suomalaista kahvia, sitä käyn nappaamassa mukaan tien päälle hyvinkin usein. Pari kertaa viikossa haen lounaaksi caesar salaatin grillatulla kanalla. Chicken snack wrapit on myös vakilistallani, maksaa vaan reilun euron ja menee pikkulounaana tai tukevampama välipalana. Niitä ostan myös lapsilleni.
Jos annan itselleni luvan mässäillä, otan mäkkärin cinnamon meltin kahvin kanssa. Voi jessus miten ihanaa.. ja rasvaista :D
Mäkkärin hampurilaisen olen viimeksi syönyt... joskus vuosi sitten? En minä niitä varsinaisesti boikotoi, mutta monesta muusta ravintolasta saa niin paljon parempia.
Suomessa käydessäni en edes käy mäkkärissä. Salaatit on jotenkin niin nuupahtaneita ja minitomaatit 99-prosenttisesti pahoja. Plussaa on kyllä se, että caesarkastike on Suomessa vähäkalorisempi mutta maultaan yhtä hyvä.
Muita, jotka kirjoittavat joka päivä provoja av-palstalla?