Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoinen seksin myyminen vastaan irtosuhteet - mikä ero?

Vierailija
17.10.2020 |

En ole koskaan ymmärtänyt tätä eroa. Miksi seksuaalisesti aktiivinen (opiskelija)nainen nähdään vain vapautuneena subjektina, mutta jos sama nainen ottaa palveluksistaan rahaa, hänet nähdään hyväksikäytettynä.

Miksi raha muuttaa tulkintaa, kun oletetaan, että nainen voi valita kumppaninsa?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti jonkin asian suurimmat arvostelijat ovat niitä, joilla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta koko asiasta. Näin on tässä seksinostamiskeskustelussakin. Mutta turhanhan teille on esimerkiksi selittää, että monesti suurinosa ajasta kuluu ihan tavallisen jutteluun ja keskusteluun kaikesta maan ja taivaan väliltä. Seksin ostaminen on monelle paljon paljon muutakin kuin pelkkää panoa.  Ääritapaukset lehdissä leimaavat kaiken seksin ostamisen. En halua puolustella näitä törkeitä juttuja mutta ne eivät koko kuva asiasta. 

Niin. jos seksin osaminen ja myyminen olisi täysin ongelmaona, niin se olisi luultavammin samanlainen palvelu kuin vaikka psykoterapeutilla käynti; sitä olisi julkisesti ja avoimesti saatavilla mutta  harva myöntäisi avoimesti ja julkisesti, että käy ja on käynyt useamman kerran.. Ja eä kiiso skysymästä, parisuhteeni voi oikein hyvin. Aaeliin seuraavalla kerralla yhdessä puolison kanssa.  

Vierailija
42/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti jonkin asian suurimmat arvostelijat ovat niitä, joilla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta koko asiasta. Näin on tässä seksinostamiskeskustelussakin. Mutta turhanhan teille on esimerkiksi selittää, että monesti suurinosa ajasta kuluu ihan tavallisen jutteluun ja keskusteluun kaikesta maan ja taivaan väliltä. Seksin ostaminen on monelle paljon paljon muutakin kuin pelkkää panoa.  Ääritapaukset lehdissä leimaavat kaiken seksin ostamisen. En halua puolustella näitä törkeitä juttuja mutta ne eivät koko kuva asiasta. 

Niin. jos seksin osaminen ja myyminen olisi täysin ongelmaona, niin se olisi luultavammin samanlainen palvelu kuin vaikka psykoterapeutilla käynti; sitä olisi julkisesti ja avoimesti saatavilla mutta  harva myöntäisi avoimesti ja julkisesti, että käy ja on käynyt useamman kerran.. Ja eä kiiso skysymästä, parisuhteeni voi oikein hyvin. Aaeliin seuraavalla kerralla yhdessä puolison kanssa.  

Onhan maksullisen seksin palvelut täysin avoimesti saatavilla vaikkapa Helsingin Kalliossa. Sen kuin astut kadulta kivijalkaliikkeeseen sisään, jos open-valo palaa. Näitä paikkojahan on siellä kymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan laillista bordellia Suomeen koska en hyväksy ihmiskauppaa. Kun toimii valvotuissa oloissa seksi on turvallisempaa  molemmille osapuolille ja hyväksikäyttö voidaan poistaa tai ainakin minimoida. Samalla ammattia voi harjoittaa laillisesti. Kenenkään ei tarvitse ostaa tai myydä seksiä salassa. Seksinmyynti ja siihen liittyvät ongelmat eivät tule koskaan poistumaan sillä, että asia vain kielletään ja julistetaan laittomaksi. Suomen olisi korkea aika ottaa mallia ulkomailta.

Eli laillistaisit hyväksikäytön? Vain mieleltään sairas toivoo sellaista.

Vierailija
44/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasa-arvo tässäkin, ei niin ole naisille näitä tyydyttäjiä, ja paino sanalla tyydyttäjiä. Panijoita kyllä on, mutta sehän eriasia!

Vierailija
45/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätasa-arvo tässäkin, ei niin ole naisille näitä tyydyttäjiä, ja paino sanalla tyydyttäjiä. Panijoita kyllä on, mutta sehän eriasia!

Näin. Kyllä miehelle, joka antaa kunnolla nautintoa ja saa mut varmasti laukeamaan, mielelläni maksaisinkin.

Vierailija
46/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Kyllä miehelle, joka antaa kunnolla nautintoa ja saa mut varmasti laukeamaan, mielelläni maksaisinkin.

Juuri näin; muta miehet täällä tasoa - "mitä väliä". Noh sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
47/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastava nainen etsii seksiä josta nauttii, maksun ottava keskittyy asiakkaan nautintoon. Luuletko, että seksi on aina samanlainen toimitus?

Miksi maksun ottava nainen ei voisi keskittyä myös omaan nautintoonsa? Eihän maksu tarkoita sitä, että naisen täytyisi tyytyä suhteisiin, joissa hän ei saa nautintoa. Valinnanvaraa on.

No niinpä. Itselläni oli opiskeluaikoina muutama tarkoin valittu vakiasiakas joilta sai paitsi rahaa niin myös varsin hyvää seksiä - ja minä sanelin ehdot, joten ei tehty mitään mistä minä en pitänyt. Ja kyllä se muu oheishomma, matkat, ravintolat, konsertit jne oli ihan hauskaa myös. 

Ehkä se on eri juttu  jos myy pelkästään tuntitaksalla seksiä, mutta ei minulle tuosta mitenkään hyväksikäytetty olo jäänyt vaikka toki ensimmäiseen työpaikkaani valmistuttuani päästyäni noista töistä luovuinkin.

Ja, jos sinulla on joskus jälkikasvua, niin viimestään silloin kun he täyttävät 18 vuotta suosittelet heille samaa tapaa hankkia tuloja. Etkä myöskään pelkää kohtaavasi näitä "asiakkaitaisi" myöhemmin niin, että he kertovat, niin sinähän aikanaan myit seksiä... Myöntäsitk vai kieltäsitkö asian?  

Varmasti on naisia (kuin myös miehiä) jotka ovat niin onnekkaita, että voivat myydä seksiä ja päästä sanelmaan siihen ehdot ja saada kaikesta tästä "hauskan pidosta" vielä mukavan rahallisen korvauksen. Onahn sitä myös heitä, jotka voittavat ässäarvalla päävoiton; joku saattaa voittaa toisenkin kerran kun pääsee itse valitsemaan arvat.   

En minä nyt erityisesti aio tuota alaa suositella ja omat lapseni ovat siinä asemassa että heidän tuskin täytyy opintojaan rahoittaa sen kummemmin kaupan kassalla kuin seksiä ja seuraa myymälläkään, mutta jos vaikka tyttärelläni parikymppisenä joku samanlainen viritiys on niin ei se minua tule kummemmin järkyttämään. Kun katsoin opiskelutovereideni säätöjä samoihin aikoihin niin enemmän he rikki niistä olivat kuin minä omistani. Tai voihan se olla poikakin kyllä, tiedän omilta opiskeluajoiltani ainakin yhden varman ja yhden todennäköisen tapauksen jossa opiskelijapoitsulla oli vanhempi nainen "mesenaattina". 

Vierailija
48/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu tälle miehelle joka ei ymmärrä.

Vierailija
49/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastava nainen etsii seksiä josta nauttii, maksun ottava keskittyy asiakkaan nautintoon. Luuletko, että seksi on aina samanlainen toimitus?

Miksi maksun ottava nainen ei voisi keskittyä myös omaan nautintoonsa? Eihän maksu tarkoita sitä, että naisen täytyisi tyytyä suhteisiin, joissa hän ei saa nautintoa. Valinnanvaraa on.

No niinpä. Itselläni oli opiskeluaikoina muutama tarkoin valittu vakiasiakas joilta sai paitsi rahaa niin myös varsin hyvää seksiä - ja minä sanelin ehdot, joten ei tehty mitään mistä minä en pitänyt. Ja kyllä se muu oheishomma, matkat, ravintolat, konsertit jne oli ihan hauskaa myös. 

Ehkä se on eri juttu  jos myy pelkästään tuntitaksalla seksiä, mutta ei minulle tuosta mitenkään hyväksikäytetty olo jäänyt vaikka toki ensimmäiseen työpaikkaani valmistuttuani päästyäni noista töistä luovuinkin.

Ja, jos sinulla on joskus jälkikasvua, niin viimestään silloin kun he täyttävät 18 vuotta suosittelet heille samaa tapaa hankkia tuloja. Etkä myöskään pelkää kohtaavasi näitä "asiakkaitaisi" myöhemmin niin, että he kertovat, niin sinähän aikanaan myit seksiä... Myöntäsitk vai kieltäsitkö asian?  

Varmasti on naisia (kuin myös miehiä) jotka ovat niin onnekkaita, että voivat myydä seksiä ja päästä sanelmaan siihen ehdot ja saada kaikesta tästä "hauskan pidosta" vielä mukavan rahallisen korvauksen. Onahn sitä myös heitä, jotka voittavat ässäarvalla päävoiton; joku saattaa voittaa toisenkin kerran kun pääsee itse valitsemaan arvat.   

En minä nyt erityisesti aio tuota alaa suositella ja omat lapseni ovat siinä asemassa että heidän tuskin täytyy opintojaan rahoittaa sen kummemmin kaupan kassalla kuin seksiä ja seuraa myymälläkään, mutta jos vaikka tyttärelläni parikymppisenä joku samanlainen viritiys on niin ei se minua tule kummemmin järkyttämään. Kun katsoin opiskelutovereideni säätöjä samoihin aikoihin niin enemmän he rikki niistä olivat kuin minä omistani. Tai voihan se olla poikakin kyllä, tiedän omilta opiskeluajoiltani ainakin yhden varman ja yhden todennäköisen tapauksen jossa opiskelijapoitsulla oli vanhempi nainen "mesenaattina". 

Entäs opiskelijapoikia joilla oli vanhempi mies lompakkona?

Vierailija
50/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusta myydään seksiä niille, joiden kanssa ei muuten seksiä haluaisi.

Eli esim. 22-vuotias opiskelijatyttö lähtee baarista kivojen bileiden jälkeen 22-vuotiaan, söpön skeittaripojan kanssa jatkoille, he pussailevat kiihkeästi matkalla kämpille ja harrastavat intiimiä seksiä useamman kerran seuraavien tuntien aikana, nukkuvat lusikassa ja juttelevat kainalokkain elämästä.

Nauravat, pussailevat, uppoavat siihen hetkeen nauttien toisistaan ja kokevat olonsa onnellisiksi.

Tyttö kertoo asiasta innoissaan kavereilleen, muistelee tuota yötä koko seuraavan viikon hymyillen ja saa siitä energiaa.

Esim 2:

22-vuotias opiskelijatyttö tapaa tunnin ajan 35-vuotiasta miestä jota hän ei himoitse eikä koskaan muuten koskisi, mutta ei myöskään ällöä eli rahan vuoksi voi miehen tyydyttää.

Tyttö keskittyy sen tunnin ajan tekemään kaiken sen mitä mies eli asiakas on pyytänyt, ja tykkää nähdä kun mies nauttii eli tyttö on hyvä työssään.

Tyttö on koko ajan tietoinen ajan kulusta, ei pussaile miehen kanssa, ei lusikoi eikä hihittele, ei puhu elämästä eikä koe oloaan onnelliseksi.

Tapaamisen jälkeen tyttö menee perusteelliseen suihkuun eikä muistele sitä sen jälkeen.

Hän ei kerro siitä kenellekään, eikä saa siitä energiaa vaan rahaa.

Huom: en paheksu prostituutiota enkä seksiä ostavia miehiä (tai naisia), mutta siinä on tunnetasolla ja myös käytännön tasolla hyvin suuri ero harrastaako seksiä himosta vai rahasta.

Vierailija
51/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastava nainen etsii seksiä josta nauttii, maksun ottava keskittyy asiakkaan nautintoon. Luuletko, että seksi on aina samanlainen toimitus???

Entä jos nainen yhdistääkin nämä molemmat eli hän haluaa seksuaalista nautintoa ja on keksinyt samalla kertaa saada siitä taloudellista hyötyä? Tästä nimeomaan on kyse, kun naiset tinderissä hakee sugardddyjä. Sugardaddy ei tarkoita automaattisesti keski-ikäistä miestä vaan voi olla nuorikin mies.

Sugarbabe on seuralainen. Se ei tarkoita automaattisesti seksiä. Jos et sekoittaisi ilmiötä seksinmyymiseen.

Prostituutiotahan se on ja kevyimmilläänkin seuralaispalvelun myymistä.

Naurattaa kun maailman vanhimmalle ammatille on keksitty yhtäkkiä joku tommonen muka söpöltä kuulostava nimi...

Prostituutio on prostituutiota eikä se siitä valkopesemällä ts. sokeripesemällä muuksi muutu.

Vierailija
52/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs opiskelijapoikia joilla oli vanhempi mies lompakkona?

Luulenpa että tuollaisesta (sinänsä historiallisesti aika tavanomaisesta) mies-poika-kuviosta ääneen puhumisen kynnys on hyvin korkea kun jo pelkästään se kaapista ulos tulemisen kynnys on monelle sitä.

Eri.

Vierailija
53/57 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet asiakkaistani haluavat että minäkin nautin. Haluavat tyydyttää minutkin siinä samalla. Joten jos päivän aikana on parikin asiakasta, kyllä siinä tarpeeksi saa itsekin, vaikka välillä sattuukin mies joka haluaa vaan suikkarin. Sehän vaan lisää omaa panetusta ja seuraavan kanssa voi nauttia vielä enemmän.

Voisin valita asiakkaani, mutta ei ole tarvinnut juuri ketään hylätä. Kaikki on ollut ihan tavallisia, siistejäkin. Oharien takia olen toki sitten pari heivannut. Olen itsekin jo päälle kolmekymppinen, joten ei häiritse vielä viisikymppisetkään. Suurin osa on ollut kyllä alle sen. Aiemmin harrastin irtojuttuja ja koen tämän aika samanlaisena, saan vaan rahaakin siitä. Sek si ei ole sen huonompaa. Itsekkäitä tyyppejä löytyy niistä tinderpanoistakin. Nyt sentään saa rahallisen korvauksen siitä. Enemmän siitä saattaa jäädä käytetty olo, jos toinen vaan panee sen minuutin ja sit lähtee. Kun olet kuvitellut itsekin saavasi siitä jotain. Itse viestittelen asiakkaiden kanssa ennen tapaamista. Siinä käydään läpi vähintään että mikä on sallittua ja mikä ei. Moni kysyy mistä minä tykkään. Helposti huomaa, haluaako mies tyydyttää vain itsensä. Ja näistähän olisi helppo kieltäytyä. Mutta itse hoidan nämäkin, heidän kanssaan se on vaan enemmän sitten "työtä" Rahan takia ei onneksi tarvitse tehdä, vaikka koronan takia ei nyt töitä olekaan. Pärjäisin kyllä, mutta näin saan säästettyä nopeammin remonttiin jne.

Vierailija
54/57 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tartte maksaa.  0451136575

Vierailija
55/57 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tarvitse maksaa 0451136575

Vierailija
56/57 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisessa seksissä myydään palvelua, jossa tarkoituksena on saada toinen laukemaan, irtosuhteisiin ryhdytään yhteisestä seksuaalisesta himosta. Ei se naisen reikä ole aina valmis putki, jonne voi vain yhtyä ja naisesta tuntuu hyvältä....

Vierailija
57/57 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tutkimuksen paikka siinä, perustuuko maamme nykyinen Euroopassa sangen poikkeuksellinen prostituution moraalipaheksunta edelleen raittiusliikkeen aikaisiin normeihin, siis kristinuskoon. Vaikuttaisi siltä.

Olemmekohan paheksuntaamme saaneet vaikutteita myös USAsta, jossa on samaa näkemystä. Siellä on jaeltu esimerkiksi aviorikoksesta kuolemantuomioitakin vielä 1800-luvulla ja prostituoidut laitettiin kuritushuoneelle.

Vaikea sanoa, mutta Suomen kulttuuri poikkeaa suuresti vaikkapa Saksan tilanteessa. Siellä joskus saksalaiset kollegat kysyvät työmatkoilla, lähtisinkö heidän kanssaan illalla bordelliin. Asiaa ei tarvitse häpeillä.

Saksa on muuten hieno ja edistynyt maa, mutta sen seksuaali- ja bordellikulttuuri ovat kuvottavia. Ihmiskauppa ja naisten alistaminen kukoistaa sillä saralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän