Menossa ivf-hoitoon. Olo on kuin rikollisella ennen tuomiota, miksi? :/
En ymmärrä miksi minulla on jotenkin "rikollinen" olo ennen lapsettomuushoitoja. Lääkärit puoltaa noita hoitojamme ja sanoo että onnistumisprosentit on hyvät, koska olen nuori ja vika ei ole mitään isompaa.
Silti pelkään koko ajan kuin joku sabotoisi nuo hoidot, kuin jäisin kiinni ja kärähtäisin jostakin ja koko homma kaatuu siihen. Pelkään ihan perusteettomasti, että joku esim. soittaa ja puhuu minusta perättömiä ja lääkärit muuttaa viime hetkellä mielensä :/ Tai että lääkärit päättävätkin palaveerata uudestaan ja kieltää hoidot ilman että minua varoitetaan etukäteen.
On olo kuin olisin menossa tekemään jotain rikosta. Onko muilla ollut tällaista jotenkin syyllistä ja rikollista oloa ennen hoitoja?
Kommentit (3)
Niin ja sanoin myös että olisit halukas sittenkin sterilisaatioon, jottei käy tuuria luonnollisestikaan :) Mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus ja hyvä ehkäistä. t. 2
Koeta saada stressi purettua jotenkin, korkea stressihormonien pitoisuus veressä laskee todennäköisyyttä tulla raskaaksi.
saa noita IVF hoitoja hullut ja huonotkin ihmiset, mikset siis myös sinä? IVF ei ole mikään etuoikeutus, joka annetaan vain harvoille ja valituille, ja ne toiset mahdolliset maailman parhaat äidit jäisivät tyhjän sylin kanssa koska sinä saat hoitoa.
Johtuu varmaan siitä että minä soitin ja kerroin että olet seko ja vainoharhainen! Sanoivat että peruvat ajat ja lähettävät sulle tiedon kirjeenä.