Miksi enään jotkut käyttäisivät tietokonetta kun älypuhelimen voi liittää tv näyttöön ja siihen voi yhdistää bluetooth näppäimen hiiren ja kuulokkeet
Älypuhelin itsessään on jopa tehokkaampi tietokone kun läppärit ja pöytäkoneet jos siis verrataan prosessoria on enemmän ydimiä ja sitten yleensä ramia on 8gb laitteessa 64gb talletustilaa yleensä riittää mutta mulla on 128gb ja on myös ergonomista käyttää tvtä ja hyvältähän se kuva näyttää koska tvssä on paremmät värit ja kontrastit ku tietokonenäytöissä en vaan voi käsittää miks pitäis tuhlata useampi tonni turhuuteen no hyvä että lahjotatte hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (46)
Mä en käytä puhelinta juuri muuhun kuin soittamiseen. No joskus tekstareihin, kun jotkut ei käytä whatsappia. Mutta kaikki muu toimii läppärillä kätevästi, eikä tartte kytkeä mitään mihinkään, kerran sen whatsappinkin asentaa ja se on siinä. Kuka jaksaa jatkuvasti säätää joidenkin kytkentöjen kanssa? Eikä telkkaria tartte, kun voi sen vähän mitä katsoo, katsoa koneelta.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneella voi tehdä kaikkea mitä puhelimellakin, paitsi soittaa. Niin ja saahan siitä pöytäkoneesta tai läppäristä myös kuvan siihen televisioon. Ja niitä tietokonenäyttöjäkin on paskapaneeleista laadukkaisiin.
Kyllä läppärillä pystyy soittamaan, miksei pyliikkuvassa käytössästyisi.
Ite oon liittänyt läppärin puhelimeen, paljon miellyttävämpi käyttää niinpäin kun on kunnon näppis ja hiiri ym.
Kaukana ollaan vielä siitä että känny olis varteenotettava vaihtoehto minkäänlaiselle tietokoneelle muuten kuin satunnaisessa liikkuvassa työssä. Siinä on kyllä hyvä kompaktin koon ym ansiosta.
Mulla on pleikka yhdistettynä tvseen. On muuten paljon parempi ku joku säälittävä puhelin (lelu) :DD
Vierailija kirjoitti:
Pelaan PC-pelejä.
Okei, ymmärrettävää. Lapset tykkäävät leikkiä, se on terveellistä.
Mutta mihin aikuiset sitten tarvitsevat pc:tä?
Mac ja linuxx on älykkäään ihmisen valiinta.