Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä lapsellta olet ottanut tuttipullon pois?

Vierailija
17.01.2014 |

Otitko kertaheitolla vai pikkuhiljaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut, olen odottanut että lapsi itse ei enää tarvitse sitä. Esikoinen ei enää tarvinnut tuttipulloa vähän päälle vuoden ikäisenä, toinen lapsi vieroittui siitä vähän ennen kaksivuotissynttäreitä. Molemmilla hyvä purenta.

Vierailija
2/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva ei suostunu imemään tuttipullosta enää 9-kuukautisena ja nyt on ensimuki käytössä (MAM).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle vuoden vanhalta lähtee kertanykäsyllä, parivuotiaalta voin huijata mutta yli viisivuotiaat tuppaa pitämään kiinni niin kovaa ja huutavat vielä äitin paikalle :/

Vierailija
4/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut ottaa kun ovat saaneet rintamaitoa ja sitten on siirrytty nokkamukiin.

Nokkamukiin on totuteltu jo varhain ja maisteltu siitä vettä.

Ei ongelmia.

Vierailija
5/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rippikoulun kynnyksellä.

Vierailija
6/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maitopullosta luovuttiin n.8kk iässä (kun sai lopettaa sairauteen liittyvät erikoismaidot). Imetyksen lopetin lopullisesti lapsen täyttäessä 2v. Vieläkin (2v3kk) saa mehua tuttipullosta noin kerran viikossa, jotta taito pysyisi yllä, jotta saadaan juotettu tarvittaessa lapsen sairastaessa nestekorvaukseen tarvittavia juomia. Normaalisti juo tavallisesta lasiasta/mukista.

Olen miettinyt lopettaisinko pikkuhiljaa nämä tuttipulloilut, kun lapsi juo jo aika hyvin pillimukista suuriakin määriä. Suostuisiko sairaanakin juomaan riittävästi sellaisesta?

Vierailija
7/7 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk iässä lopetettiin tuttipullo, 4kk iässä nokkamuki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän