Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö erota jos mies ei kykene tai halua tutustua perheeseeni

Ansku1994
17.10.2020 |

Olen päälle 3 vuotta seurustellut mieheni kanssa ja olen huolissani siitä ettei hän suostu käymään kanssani sukulaisteni luona. Häntä kuullema ahdistaa julkisilla matkustaminen ja paikat joissa on paljon ihmisiä. Mitä minun pitäisi tehdä.. En voi häntä pakottaakkaan. Rakastan häntä kovasti vaikka suhteessa on ollut paljon vastoinkäymisiä ja arki on vain tvn katselua ja musiikin kuuntelua ja hänen suurin osa ajastaan on pelaamista puhelimella ja xboxilla..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö hän sosiaalisia tilanteita? Jos hänellä on kauheat suorituspaineet tavata vanhempasi?

Vierailija
2/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on tärkeää, että puolisosi olisi tiiviisti tekemisissä sukusi kanssa, hän ei taida olla sinulle sopiva. Oma mieheni näkee sukulaisia suunnilleen jouluna ja kesällä, joskus siinä välillä. Ei haittaa minua, itse olen sukulaisiin yhteyksissä viikottain ja tapaammekin usein. Minulle riittää että puoliso ja suku tulee toimeen, muu on sitten itsestä kiinni haluaako nähdä usein vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko niitä ihmisiä jotka on kokoajan tekemisissä sukulaisten kanssa, kaikki eivät jaksa sellaista.

Vierailija
4/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit suhteeseen sosiaalisesta fobiasta kärsivän kanssa, jos kerran haluat, että mies kommunikoi aktiivisesti sukulaistesi kanssa?

Vierailija
5/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Et rakasta. Mietit eroa siksi että mies ei halua olla tekemisissä sukusi kanssa. Sinä et rakasta häntä.

Vierailija
6/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on aika syrjäytynyt yleensä ja aika ujo tutustuessa mutta muuten on kyllä sosiaalinen. Vähän sillä asenteella että voi tavata ihmisiä kunhan ne tulee sen luokse. Matkustamisesta ei tule muuten mitään. Käy omien vanhempiensa luona myös harvoin

Vierailija
7/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella harmissani asiasta. Rakastan todella häntä mutta eri arvot ovat niin on se hankalaa. Olen luopunut monista minulle tärkeistä asioista sen vuoksi että voisin olla hänen kanssaan. Ollaan erottu monesti mutta aina palattu yhteen. Ei ole mikään maailman tasapainoisin suhde ollut siis. Mutta läpi tulenkin menty. Voi toki olla että kyse on enemmän sitten riippuvuudesta. Mieheni on kuin aikuislapsi välillä. Toimii väkivaltaisesti tai aggressiivisesti tilanteissa mitkä eivät ole hänen mielikseen eikä ole oikeen saanut otetta elämästään. Ei siis pärjää ilman että siskot tai minä tai kaverit ei ole lainaamassa rahaa esim :/

Vierailija
8/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän kysymyksen koska meidät on kutsuttu mun siskon kihlajaisiin ja häihin. Ei ole tulossa huomenna ainakaan kihlajaisiin kuullema.. Ei tullut edes mun vanhemmille meidän omille kihlajaiskahveille :/ onkohan niin ettei mun mies rakasta mua..

Vierailija
9/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ja agressiivinen mies, ja vielä mietit jatkaako suhdetta?!

Vierailija
10/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kun rakastan sitä. Ja humalassa se käyttäytyy lähinnä niin mut ei tietenkään aina

Vierailija
11/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku1994 kirjoitti:

Kirjoitin tämän kysymyksen koska meidät on kutsuttu mun siskon kihlajaisiin ja häihin. Ei ole tulossa huomenna ainakaan kihlajaisiin kuullema.. Ei tullut edes mun vanhemmille meidän omille kihlajaiskahveille :/ onkohan niin ettei mun mies rakasta mua..

Miksi piditte sinun vanhemmillasi kihlajaiskahvit!? Miten mies on tekemisissä omien sukulaistensa kanssa?

Vierailija
12/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan kaikenmaailman kissanristiäisiä oli ne sitten oman suvun tai miehen suvun. Kyllä olen joskus jättänyt menemättä, kun vuorotyön takia en todellakaan jaksaisi lauantain tai sunnuntain aamu- tai yövuoron jälkeen mennä johonkin kahvittelemaan. Haluan vain olla rauhassa kotona. Häät, hautajaiset ja pyöreät synttärit menen aina, ellei ole töitä.

Vierailija
13/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raijat ne raijaa näitä murjottajia joka paikkaan, kun shoun pitää jatkua. ;)

Vierailija
14/14 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat kutsui meidät kylään kahville ja oli tehnyt kakun ja ostanut lahjan. Edellisenä päivänä mun mies lupasi tulla mutta seuraavana ei halunnut tullakkaan ja menin yksin. En itsekkään pidä juhlista hirveästi mutta kun kutsutaan niin pyrin tulemaan etenkin jos on mulle rakkaista ihmisistä kyse. Mun mies ei edes käy töissä eikä haluakkaan mennä vakityöhln ulosottovelkojen takia. ELI siitä nyt ei ole kyse että töistä olisi uupunut. Siis asiahan on niin että vihaan ja rakastan lähinnä samaan aikaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi