Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö tässä joku muu haaleaakin haaleamman viivan?

Vierailija
16.01.2014 |

Vai kuvittelenko toiveissani vaan..

http://aijaa.com/r4Qx7s

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin onneksi olkoon, meillä on kaksi lasta, josta kummastakaan ei ole tuon kummempaa tulosta olemassa. Toinen kohta neljätoista ja toinen on kuusi.

Vierailija
22/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivalta näyttää, ei viivanpaikkaan väriä tule :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on siinä väriä, eli ei ole viivanpaikka. Viivaan ei tule väriä, ellei elimistössä ole raskaushormonia. Viivanpaikka on väritön ja näkyy vain kirkkaassa valossa joissain testeissä.

Joskus haalea plussa muuttuu myöhemmin negatiiviseksi, ja silloin syytetään testiä tai virheellistä tulkintaa, vaikka oikeasti kyse on ollut kemiallisesta raskaudesta, jotka ovat todella yleisiä.

Vierailija
24/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
25/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 20:29"]

Tuo on viivan paikka. Viivan paikka näkyy todella, todella, haaleana viivana testissä. Paljon haaleampana kuin se oikea haalea viiva. Sen saa näkyviin jokaisessa tuollaisessa testissä tarpeeksi tihrustamalla oikeassa valossa. Mutta kannattaahan se testata uusiksi, jos olisitkin raskaana :)

[/quote]

En ole nähnyt elämässäni kuin yhden viivan paikan vaikka testejä on tullut tehtyä. Se "viivan paikka" vahvistui ja oli lopulta ihan oikea raskaus.

Vierailija
26/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää plussalta :)

Vierailija
27/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa selkeästi väriä on ja nyt kun testi on kuivahtanut niin mielestäni viiva näkyy todella paljon selkeämmin. Toki testiaika on umpeutunut mutta ei mulla ikinä negatiivisiin ole viivaa tullut testiajankaan jälkeen.

Joku kyseli miksi pistin lauantaina pregnylin. Minulle ei ole koskaan tehty inssiä vaan viime kierrot on menty niin että clomit, ultra, pregnyl ja yhdyntä pistospäivänä ja sitä seuraavana. Edelliset lapset tehtiin samalla tyylillä :)

T. Ap

Vierailija
28/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA!!! :)

Vierailija
29/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hyvin haalean viivan. 

Vierailija
30/35 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sitä viivaa tule kun se tikku kuivaa jos ei ole raskaana. Onnea!

Vierailija
31/35 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen oli mulla joskus, en ollut raskaana.

Vierailija
32/35 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viiva!

Vierailija
33/35 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen on ollut mulla kaksi kertaa, ja molemmista tuloksena vauva :) Ekalla kerralla muistan, kun olin pettynyt testin tehtyäni, että ei ole mitään, mutta sitten jysähti että onko siinä sittenkin jotain... ja oli siinä :)

Vierailija
34/35 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haalea viiva merkitsi kohdunulkoista. Tuli sitten onneksi vahvempikin viiva myöhemmin!

Vierailija
35/35 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 4 lasta, ja kolmella tullut pelkkä haalea viiva. vain kuopuksen kohdalla viiva oli tumma, mutta testiä tehdessä viikkoja olikin 8.. :) Onnea, juuri tuolta plussa näyttää!!