Oletteko uskaltaneet ladata Mobilepayn?
Siinä sopimuksessahan on vaikka mitä hämäräksi jääviä kohtia siitä, miten MobilePay ehkä voi muuttaa sopimusta myöhemmin ja kuinka sitä itse ei voi irtisanoa.
Kommentit (41)
Mikä sopimus? Poista sovellus, jos alkaa kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko vielä joku, jolla EI ole mobilepayta vuonna 2020?
Kerropa mihin sitä nyt normaali ihminen tarvitsee? Ehkä joku kirppisharrastaja voi kokea tarpeelliseksi.
Kyllä minä olen uskaltanut, mutta olenkin todella rohkea ihminen.
No onko siitä tullut joitain palvelumaksuja?
Käytän sitä aina silloin tällöin. Nopea maksutapa nettikirppisiä ajatellen.
En oo ladannut. Pärjään ihan hyvin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mihin sitä nyt normaali ihminen tarvitsee? Ehkä joku kirppisharrastaja voi kokea tarpeelliseksi.
No ihan nyt vaikka mihin. Esim:
- siirrän lapsille rahaa
- ostan reko-ringistä
- tuen kaverin lapsen harrastusta ostamalla kannatustuotteita
- kaveri on maksanut kahvini, ja maksan takaisin
Varsinkin nyt, kun korona jyllää, niin on hygienisempi tapa maksamiseen.
Kirppareita en harrasta.
Joo, sillä on kätevä maksaa kimppakyytejä.
Mua on huijattu niin monet kerrat ku en oo jaksanut kunnilla lukea sopimuksia että nyt ei tunnu hyvältä noi Mobilepaynkään sopimustekstit näistä muutosoikeuksista, ja miksi ihmeessä siellä lukee että ei voi itse purkaa sopimusta jos sen voikin purkaa vain poistamalla sovelluksen?
Vierailija kirjoitti:
Mua on huijattu niin monet kerrat ku en oo jaksanut kunnilla lukea sopimuksia että nyt ei tunnu hyvältä noi Mobilepaynkään sopimustekstit näistä muutosoikeuksista, ja miksi ihmeessä siellä lukee että ei voi itse purkaa sopimusta jos sen voikin purkaa vain poistamalla sovelluksen?
Ok. Ehkä on parempi sitten, ettet lataa.
mulla ei ole, en edes tiedä mikä se on. n32
Aktialla toimii surkeesti toi MP, jos siirrän itse, raha on perillä välittömästi(heillä eripankki) jos minulle siirretään raha vasta seuraavana päivänä tai pahimmassa tapauksessa menee koko viikonlopun yli.
Heidän mobiilipankkinsakin ihan surkea, toimii n. joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- siirrän lapsille rahaa
- ostan reko-ringistä
- kaveri on maksanut kahvini, ja maksan takaisinVarsinkin nyt, kun korona jyllää, niin on hygienisempi tapa maksamiseen.
Kirppareita en harrasta.
Ja miksi ihmeessä noita ei voi tehdä normaalisti tilisiirrolla? Ei tarvitse mitään sovellusta, kunhan on netti.
Ja noissa sun esimerkeissä pitäisi myös vastaanottajalla olla mobilepay. Pakotatko hankkimaan?
Vierailija kirjoitti:
No onko siitä tullut joitain palvelumaksuja?
Jos nyt vaan vastais tähän sen sijaan että alapeukuttaa? Ainut syy mulla ladata MobilePay olisi nyt että vältän tiettyjä latausmaksuja, jotka nekin ovat kertaluontoisesti vain euron luokkaa, eli muutama euro kuukaudessa niitä tulee, mutta jos MobilePay vie saman verran palvelumaksuja niin siitä ei ole hyötyä sitten.
En ole yhtään kertaan tarvinnut mihinkään. Eikö ihmiset osaa tehdä tilisiirtoja enää? Ei tarvitse mitään välikäsiä. Rahat on monesti nopeammin perilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- siirrän lapsille rahaa
- ostan reko-ringistä
- kaveri on maksanut kahvini, ja maksan takaisinVarsinkin nyt, kun korona jyllää, niin on hygienisempi tapa maksamiseen.
Kirppareita en harrasta.Ja miksi ihmeessä noita ei voi tehdä normaalisti tilisiirrolla? Ei tarvitse mitään sovellusta, kunhan on netti.
Ja noissa sun esimerkeissä pitäisi myös vastaanottajalla olla mobilepay. Pakotatko hankkimaan?
Verkkopankkiin täytyy aina kirjautua, mb on paljon nopeampi. Ei, en pakota ketään tietenkään sitä hankkimaan. Jos ei mb:tä ole, niin maksan pankitilille. Omassa tuttavapiirissäni nyt sattuu lähes kaikilla se olemaan, ja on kyllä elämää helpottava sovellus.
Mitä ihmettä sillä tekisin? Löytyy jo oman pankin mobiilipankit, lähimaksut jne.
Jos tuon ainoa hyöty on nopea rahanvaihto yksityishenkilöjen kesken, niin ei ole minulla mitään tarvetta.
Teinit ei osaa käyttää nettipankkia, heille mobilepay.