Itkettää ja ärsyttää miehen välinpitämättömyys
Mulla on menksut tulossa ja katsoin Youtubesta sellasta videota missä hevonen ja koira ystävystyivät. Aloin sit pillittämään ihan hervottomasti ja mies kysyi et mikä on. Kun kerroin niin se sanoi et jaajaa ja meni parvekkeelle tupakalle. Miten voi olla noin kylmä kun toisella on paha mieli?!
Kommentit (14)
Miksi sulla oli paha mieli siitä, että hevonen ja koira ystävystyi?
Öööö mitä odotit?
Rentouttavaa hierontaa, kylpyä, kietoutumista eteerisiin öljyhin ja tuudittaa sut uneen pahan mielen poistamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Öööö mitä odotit?
Rentouttavaa hierontaa, kylpyä, kietoutumista eteerisiin öljyhin ja tuudittaa sut uneen pahan mielen poistamiseksi?
no ottaa just syliin ja sanoo et kaikki järjestyy. Empatiaa pitäis olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö mitä odotit?
Rentouttavaa hierontaa, kylpyä, kietoutumista eteerisiin öljyhin ja tuudittaa sut uneen pahan mielen poistamiseksi?no ottaa just syliin ja sanoo et kaikki järjestyy. Empatiaa pitäis olla
No hei, jos sinulle olisi tapahtunut jotain ikävää, niin silloin kyllä, mutta liikuttava video eläimistä? Mitä järjestymistä siinä tarvitaan?
Hevosen ja koiran ystävyssuhteet ei voi toimia, ymmärrän miksi lähti parvekkeelle.
Mieshän kysyi että mikä on. Tämä on välittämistä.
Olihan hänellä. Hän kysyi mikä on ja osasi itse näkemänsä perusteella ymmärtää ettei sulla ole hätää ja antoi sun rauhoittua. Nyt menet kahvin keittoon ja sit lähdette vähän ulkoileen.
Et siis erota onnenitkua ja mielipahaa? Ei onnenitkusta tarvii lohdutusta.
Eihän sulla ollut paha mieli!
Tai sitten oot tosi ilkeä ihminen, jos ystävystyminen sai sut itkemään surusta eikä ilosta. :D
Jos mun mies menis tupakalle, lähtisin lätkimään.
Tavallaan ymmärrän miestäsi. Miksi mies ei lähtenyt pidemmälle kuin parvekkeelle?
Heittikö mies myös jakkaran nurkkaan joka meni pirstaleiksi?
Vierailija kirjoitti:
Heittikö mies myös jakkaran nurkkaan joka meni pirstaleiksi?
Vai lusikan, joka meni mutkalle?
Jos olisin miehesi niin hyppäisin sieltä parvekkeelta asfaltille.