Prostituutio on aina hyväksikäyttöä, sanoo parituksia vuosikymmeniä tutkinut poliisi
Rikosylikonstaapeli Kenneth Eriksson on julkaissut kirjan Kovat kadut, minkä aion lukea, mutta HS:n haastattelussa hän antaa aivan toisen kuvan prostituutiosta mitä täällä seksiä ostavat miehet. Heitä ei vähääkään kiinnosta seksiä myyvän naisen tilanne, vaikka tämä oli selkeästi kehitysvammainen. Imoituksen ko. naisesta poliisille soittivat toiset prostituoidut. Nainen oli lapsen tasolla älyllisesti ja ilmoitettu kadonneeksi.
Ei mene palstan sensuurista läpi, mitä ko. poliisi ajattelee seksiä ostavista miehistä. Ja oma mielipiteeni on samansuuntainen. Samoin oman mieheni mielipide eli tämä ei ole mikään sukupuolikysymys.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet jotka puolustavat prostituutiota ja ovat sitä mieltä että on tilanteita joissa nainen tekee tuota hyvällä omalla tunnolla vaapaaehtoisesti, voisivat kommetoida että olisivatko valmiita menemään naimisiin prostituoidun kanssa? Ja vielä peristelut tälle vastaukselle?
Jos on halu rakastaa niin mikään ei estä. Ei siihen nyt mitään ihme perusteluita tarvita.
Mutta tässäkin annat ymmärtää että rakkaus voittaa, eli ammattina tuo olisi silti mielestäsi "este" joka on ylitettävissä, eli negatiivinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Just yks tindermatch totesi että haluaa mun sponssaavan häntä. Eli jos suostun sponssaamaan, niin syyllistyn rikokseen? Se harrastammeko seksiä on sivuseikka. Jos päädytään seksiin, niin eiköhän se ole meidän välinen asia.
Minkä lain perusteella epäilet tuollaista? Jos sinulla on syy epäillä, että hän on ihmiskaupan uhri, niin kannattaa lopettaa yhteydenpito välittömästi ja ilmoittaa epäilyksesi poliisille. Jos kyseessä on tavallinen suomalainen tindermatch niin en ymmärrä, mihin lakipykälään viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet jotka puolustavat prostituutiota ja ovat sitä mieltä että on tilanteita joissa nainen tekee tuota hyvällä omalla tunnolla vaapaaehtoisesti, voisivat kommetoida että olisivatko valmiita menemään naimisiin prostituoidun kanssa? Ja vielä peristelut tälle vastaukselle?
Jos on halu rakastaa niin mikään ei estä. Ei siihen nyt mitään ihme perusteluita tarvita.
Jos saisi ammattilaiselta ilmaiseksi, niin sehän olisi lottovoitto? Hän myös luultavasti tietäisi mistä miehet pitää toisin kuin sen kymmenen miehen entinen yh.
Mites nämä yksityisesti yrittävät naiset joilla on seksipalvelustaan ihan oma webbisivu ja missä tarkentavat tekevänsä työtä omasta tahdostaan ja omassa kodissaan. En vaan millään näe tässä miestä rikoksen tekijänä.
Säälittää nuo tyttöparat , ei niitä aikuisiksi naisiksi voi sanoa.
Prostituutiotakin on montaa sorttia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/parisuhde-onkin-prostituutiota/3282…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja miehet. Luuletteko, ettei paritusbisnekessä olisi naisiakin mukana muutenkin kuin niinä kärsijöinä? Naiviutenne äimistyttää minua.
Valtaosa parittajista on naisia.
Ei "katutasolla" mutta luxusbordellien pitäjinä tai laatutyttöjen välittäjinä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa kumotaan myös täältä lukemani väite, että suomalaiselta prostituoiduilta ostaminen on eri asia. Suomalaisten prostituutiosta on enemmän ihmiskauppatuomioita kuin ulkomaisilta ostetuista. Muistan laajan jutun, missä alaikäisiä paritettiin, näitä on ollut usein mediassa.
Enpä usko, että kyseinen poliisi on tavannut ihan jokaista suomen seksityöläistä. Aivan varmasti on joukko ihan vapaaehtoisesti seksiä myyviä suomalaisnaisia, jotka eivät missään kohtaa päädy tekemisiin poliisin kanssa.
Ongelmahan on sitten taas se, miten tällaiset erottaa noista ihmiskaupan uhreista, ja kuten jutusta jo kävikin ilmi, erittäin harvaa miestä edes kiinnostaa tietää paneeko hän vapaaehtoista vai pakotettua naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just yks tindermatch totesi että haluaa mun sponssaavan häntä. Eli jos suostun sponssaamaan, niin syyllistyn rikokseen? Se harrastammeko seksiä on sivuseikka. Jos päädytään seksiin, niin eiköhän se ole meidän välinen asia.
Minkä lain perusteella epäilet tuollaista? Jos sinulla on syy epäillä, että hän on ihmiskaupan uhri, niin kannattaa lopettaa yhteydenpito välittömästi ja ilmoittaa epäilyksesi poliisille. Jos kyseessä on tavallinen suomalainen tindermatch niin en ymmärrä, mihin lakipykälään viittaat.
Tavallinen tindermatch, joka haluaa sponssirahaa ja seksiä. Ei tämän ymmärtäminen ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen tindermatch, joka haluaa sponssirahaa ja seksiä. Ei tämän ymmärtäminen ole vaikeaa.
Miksi siis epäilet syyllistyväsi rikokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja miehet. Luuletteko, ettei paritusbisnekessä olisi naisiakin mukana muutenkin kuin niinä kärsijöinä? Naiviutenne äimistyttää minua.
Olin kerran Bonanzassa huo... käskynjaossa ja käskyttäjämadame oli nainen.
Kai noitten naikkosten on PAKKO jo oman itsenä takia hokea tuota "mä teen tätä ihan vapaaehtoisesti ja nautin tästä". Joopa joo , kymmenien ukkojen hinkkaamisen jälkeen nautitaan vaan vapaaehtoisesti.
Seksi ei ole mikään ihmisoikeus. Se ei ole tarve vaan pelkkä halu. Kukaan ihminen ei kuole seksin puutteeseen. Ei edes mies.
Pidin erittäin surullisena juttua romaninaisista, joita houkutellaan Suomeen rakkauden avulla, mutta naiset joutuvat toimimaan prostituoituina. Hätkähdyttävää julmuutta.
Heitä kaupataan mm. italialaisina tai espanjalaisina, koska yksikään mies ei halua romaneja.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuossa nimenomaan on se, että todella monet, jotka eivät ole "päässä kunnossa" ajautuvat prostituutioon, mikä sitten vain ennalta pahentaa heidän tilannetta. Esim lapsuuden traumasta kokevat traumatisoituvat vain enemmän ja vajoavat yhä syvemmälle huonoon oloon. Moni muuttuu myös päihdeongelmaiseksi. Ja näin heitä ja heidän tilannetta hyväksikäytetään. Myös todella köyhät ihmiset joutuvat ajautumaan siihen.
Eli prostituutio on mielenterveydenongelmaisten, köyhien ja kehitysvammaisten hyväksikäyttöä.
Nämä miehet, jotka haluavat prostituutiota eivät tasan tarkkaan välitä lainkaan siitä, missä tilanteessa naiset ovat. Kunhan sitä pllua saa halvalla, niin se on tärkeintä.
No minä olen tarkkaavaisuushäiriön takia ajatunut matalapalkkaiseen duunari työhön ja käytän paljon alkoholia So What?
Huomio sanan käyttö. Parituksia tutkinut. Ei siis maksullista naisia yleisesti tutkinut. Monet suomalaiset naiset ovat varmaan itsenäisiä toimijoita?
Jos skitsofreenikko menee sadistien luokse ja sanoo, että paloitelkaa mun käsi, koska haluan sitä, tarkoittaako se, että on ihan ok näiden sadistien paloitella hänen kätensä, koska skitsofreenikko on tätä itse halunnut ja väittää nauttivansa siitä... Vai onko kyse enemmänkin hyväksikäytöstä, jossa sadisti käyttää mielenterveydenhäiriöisen tilannetta hyväksi?
Nämä seksin ostamista syyllistävät tahot kuten feministit ovat kaksinaismoralisteja. Maailmassa moni nainen joutuu turvautumaan seksin myyntiin vain saadakseen ruokaa lapsilleen. Eivät nämä feministit ole heitä millään tavoin auttamassa vaan viemässä heiltä viimeisenkin leivänteon mahdollisuuden. Monissa maissa tilanne on vaan näinkin karu. Suomessa yhdenkään naisen ei leivän vuoksi tarvitse tällaista ajatella. Meillä on sentään sosiaaliturva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran Bonanzassa huo... käskynjaossa ja käskyttäjämadame oli nainen.
Vastenmielistä riistäjäkäytöstä on valitettavasti kummassakin sukupuolessa.
Miksei näitä sivustoja suljeta jossa naiset kauppaa itseään.
Jos olin joku taitava nettiguru niin kehittelisin jonkun systeemin joka kaataisi nämä naisten myyntisivustot.