Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kuvittelin että vika on minussa kun kaveri myöhästelee..

Vierailija
16.01.2014 |

...mut ei, se on sen tapa. Huomattu on vähitellen, että on myöhässä aina ja kaikessa. Töihin ilmeisesti saa mentyä ajoissa, joten kuten. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi käytös on moukkamaista, epäkunnioittavaa, minäkeskeistä ja epäkypsää. Ei lkeellistakaan tajua käytössäännöistä tai ystävän huomioimisesta. Veikkaan, että ei osaa syödä haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa kädessä, ote aterimien PÄÄLTÄ.

Vierailija
2/4 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöhästely kerro ihmisestä välttämättä itään muuta kuin että se on huono tapa. Minulla on ystävä, joka on ihana, huomioonottava, sivistynyt, hyvätapainen... Ja aina myöhässä. Ei häiritse meidän ystävyyttä mitenkään, osaan itsekin jo tulla paikalle vähän sovittua myöhemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Ei ole noin, on vaan myöhästelijä. Siis ei myöhästele pelkästään minun kanssa tapaamisista, vaan kaikkien muidenkin. Myöhästymisen syy voi olla vaikka joku sellainen, että piti ensin luututa lattia. 

Vierailija
4/4 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:34"]

Ei myöhästely kerro ihmisestä välttämättä itään muuta kuin että se on huono tapa. Minulla on ystävä, joka on ihana, huomioonottava, sivistynyt, hyvätapainen... Ja aina myöhässä. Ei häiritse meidän ystävyyttä mitenkään, osaan itsekin jo tulla paikalle vähän sovittua myöhemmin :)

[/quote]

Meillä on sama kaveri. Ap. Juuri noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi