Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 50-vuotiaan mennä joukkopapaan, kun papa aina puhdas ja sama mies yli 30 vuotta?

Vierailija
16.10.2020 |

.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ottaa sen näytteen yhdeltä kerralla.

Vierailija
2/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet käy vieraissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät, ettei ukkosi ole uittanut elintään muualla. Oletko vähän tyhmä.

Vierailija
4/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos yhteiskunta kerran nämä seulonnat tarjoaa.

Vierailija
5/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löytyi samoilla spekseillä vahvat solumuutokset, jotka onneksi saatiin hoidettua. Ikinä ei ole selvinnyt, olenko saanut papillomaviruksen jo joskus nuoruudessa vai myöhemmin mieheltä. Uskon jälkimmäiseen.

Vierailija
6/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-tutkimuksella etsitään solumuutoksia, ei itse virusta. Vaikka papa on ollut puhdas, sinulla voi/on voinut olla infektio joka myöhemmin aiheuttaa muutoksia.

Tottakai seulontaan kannattaa mennä, siitä ei ole haittaakaan ja varmasti olet onnellinen, jos mahdolliset muutokset löytyvät varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
7/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa.

Vierailija
8/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 57v. ja seksiä ollut viimeksi 16v sitten. Käyn aina papakokeessa, koska se ilmaiseksi tarjotaan. Miksi sinä et?

Vierailija
9/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos onkin syöpää?

Vierailija
10/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että papassa saattaa ollla solumuutoksia ei johdu vakikumppanista. Kohdunkaulan syöpä voi tulla muutenkin.

Vierailija
11/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai! Parisuhde ei ole sen asian fokus, vaan terveys:)

Vierailija
12/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini kuoli syöpään. Ois ehkä voitu havaita, jos ois käynyt tarkastuksissa. Että joo.

Vierailija
13/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet jaksanut olla saman Jampan kanssa 30 vuotta, taidatte molemmat olla jotain rumiluksia, silitätte sitä pulleaa mahaa siellä sohvalla ja syötte sipsejä, näen sieluni silmin.

Vierailija
14/33 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksi kumppani takaa sitä, että sinulla ei voisi olla solumuutoksia. Yhteiskunta tarjoaa ilmaisen näytteen, miksi et käytä sitä?

Vierailija
15/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet jaksanut olla saman Jampan kanssa 30 vuotta, taidatte molemmat olla jotain rumiluksia, silitätte sitä pulleaa mahaa siellä sohvalla ja syötte sipsejä, näen sieluni silmin.

Sinun sielusi on musta.

Vierailija
16/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn vaikka olen neitsyt.

T: 32 v.

Vierailija
17/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli juuri tulos, jossa luki ettei ole HPV:n aiheuttamia solumuutoksia. Eli onko mulla HPV vai ei? Ei ole ennen testattu.

Vierailija
18/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hpv voi huonolla tuurilla tarttua julkisen vessan renkaaltakin. Ja ihan ihokosketuksessa. Se ei ole pelkkä sukupuolitauti. Minkä takia kukaan kieltäytyisi seulonnoista?

Vierailija
19/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet, kun kerran ilmaiseksi tarjotaan. Mulla löytyi jo 3kymppisenä solumuutos. Ei ollut ehtinyt syöpäasteelle, mutta jos olisin vaikka sen viisi vuotta odottanut seuraavaan seulaan, olisi tilanne voinut olla vakavampi. Nuo seulat on ihan siitä syystä, ettei kohdunkaulansyöpään sairastuttaisi, sillä sen hoito on potilaalle hyvin raskas ja yhteiskunnalle kallis satsaus. Samalla reissulla katsotaan muutenkin, jos on jotain vaivoja ja saat apua ja neuvoja. Upea systeemi, jota ei jokainen maailman nainen osaisi edes haaveilla.

Vierailija
20/33 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli juuri tulos, jossa luki ettei ole HPV:n aiheuttamia solumuutoksia. Eli onko mulla HPV vai ei? Ei ole ennen testattu.

Eli sulla voi se virus olla kehossa, mutta se ei ole tuottanut solumuutoksia (jotka kehittyessään voi syöväksi muuttua). Onnittelut, sulla on kaikki hyvin ja voit rauhassa unohtaa asian seuraavaan seulaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä