Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, ettei ole mitään raskausoireita ennen plussaa?

Vierailija
16.01.2014 |

Kovasti toivon plussaa ja nyt on menossa kiertopäivä 28/30-36, mutta nega tuli tänään. Eikä ole raskausoireitakaan... pitäisikö alkaa odottelee vaan kuukautisia? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia :) Malta odotella joku päivä, kenties viikkokin ja testaa sit tarvittaessa.

Vierailija
2/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 15:05"]

On normaalia :) Malta odotella joku päivä, kenties viikkokin ja testaa sit tarvittaessa.

[/quote]

Niin, kunpa malttaisi! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon ku mä tulin raskaaks ni ei ollut mitään oireita. ja ku menkkojen piti alkaa , oli vaan samanlainen tunne että kohta alkaa mut ei alkanut. välillä positiivisen testinki jälkeen oli semmonen olo että oonko edes raskaana kun ei ole oireita. eli ne oireet voi tulla paljon myöhemminki:)

Vierailija
4/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon ku mä tulin raskaaks ni ei ollut mitään oireita. ja ku menkkojen piti alkaa , oli vaan samanlainen tunne että kohta alkaa mut ei alkanut. välillä positiivisen testinki jälkeen oli semmonen olo että oonko edes raskaana kun ei ole oireita. eli ne oireet voi tulla paljon myöhemminki:)

Vierailija
5/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että on yleisempää ettei niitä tuossa vaiheessa vielä ole...

Vierailija
6/6 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ekat pari viikkoa testin jälkeenkin oli sellainen olo, että menkat alkaa varmaan ihan kohta. Siis samanlaisia oireita, ei mitään raskauteen viittaavaa. Pahoinvointi alkoi vasta myöhemmin ja monia muita yleisiä oireita ei ole ollut ollenkaan.