Näytän ihan kaamealta spurgulta ja ikää on vaan 28v
Kävin kaupassa ostamassa olutta ja ei kysytty papereita niin vilkaisin itseäni ja huomasin että näytän ihan pultsarilta, ei mikään ihme ettei kysytty. Löysät lökövaatteet, ei meikkiä, rupsahtanut takki ja pipo päässä, mustat silmänaluset ja punoittava iho ja resting bitch face.
Kommentit (14)
pekke kirjoitti:
liity raittiuskerhoon
😐
Ei tarvitse, en käytä alkoholia.
-edellinen
Elämäntapa muutosta kehiin, terveellinen ravinto, enemmän liikuntaa ja unta, vähemmän viinaa ja biletystä...
En käy missään bileissä. Näytän spurgulta vaikka olisin vuoden ilman olutta. ap
Joskus olin Englannissa opiskelijatyttönä ja siellä spurgut luulivat että olen yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähempänä 38v ja näytän tuolta aina perjantaisin. Mielestäni näytän oikein hyvältä! 😄
Minäkin näytin oikein hyvältä kodin vessapeilissä. Sit kaupan liukuovien heijastuksesta näkyi onneton, yksinäinen, keski-ikäinen alkoholisti.
pistä ilmoitus sokeri tytöstä kyllä joku setä pistää 10000e tilille. miehillä tää ainakin toimii kyllä vanhat harput tukee linna kundia
pelastavat meidät kirjoitti:
pistä ilmoitus sokeri tytöstä kyllä joku setä pistää 10000e tilille. miehillä tää ainakin toimii kyllä vanhat harput tukee linna kundia
Eiköhän ne sokeritytöt ole iältään 16-21v. Sitä vanhemmat saa luvan olla itse rahoissa ja ryhtyä sokerimammaksi. Jos on köyhä, voi tappaa itsensä koska on ongelmajätettä.
Säästä kaljarahat meikkeihin ja vaatteisiin niin elämä muuttuu paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähempänä 38v ja näytän tuolta aina perjantaisin. Mielestäni näytän oikein hyvältä! 😄
Minäkin näytin oikein hyvältä kodin vessapeilissä. Sit kaupan liukuovien heijastuksesta näkyi onneton, yksinäinen, keski-ikäinen alkoholisti.
Täällä istun perheeni kanssa, enkä edelleenkään käytä alkoholia.
Voi huoh, miksi tästä aina täytyy jankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä istun perheeni kanssa, enkä edelleenkään käytä alkoholia.
Voi huoh, miksi tästä aina täytyy jankata.
En puhunut sinusta vaan minusta.