Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, en jaksa kun aspat eivät voi keskittyä!!

Vierailija
16.10.2020 |

Pyysin hieman lisää maksuaikaa laskulle. Muistutusmaksun jälkeen eräpäivä on noin 2 viikon päästä. No totta kai pyysin sitä maksuaikaa ERÄPÄIVÄN JÄLKEEN, täysin päivänselvää 😑 minulta kysyttiin henkilötunnus, ja kuvittelin, että aspa on perillä siitä mistä edes puhutaan. No hän myönsi tosiaan 2 viikkoa maksuaikaa, huoh, tosi hienoa, kun minulla on muutenkin sen verran aikaa maksaa 😑 Jotenkin menin ihan hämilleni enkä älynnyt siinä sanoa, että niin eräpäivä on silloin, haloo😑 Nyt joudun sitten soittamaan ensi viikolla uudestaan, voi v...n ıdıooțıț VOITTEKO KESKITTYÄ, KUN ASIAKAS YRITTÄÄ HOITAA ASIAA?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri sellainen, että hämmentyessäni sanon vain kaikkeen ok enkä älyä korjata asiaa, sitten myöhemmin alan miettimään että mitä v...a??

Jotenkin sitä kuvittelee, että aspat tekevät sillä hetulla jotain eivätkä kysele huvikseen😑 silti eivät osaa edes maksuaikaa antaa oikein 😑 Jatkuvasti saa korjailla muiden mokia asiakkaana.

Vierailija
2/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan huoh, huoh ja vielä kerran huoh. Kerrran vielä huoh. Ja vielä huoh. Sen päälle huoh. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajusi idìoottìmaisuutensa puhelun jälkeen. 😑

Vierailija
4/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa rangaistusta maksamattomista laskuista. Ehkäpä nyt opit maksamaan ajoissa.

Vierailija
5/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista aivopierua tällä kertaa.

Vierailija
6/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on osa rangaistusta maksamattomista laskuista. Ehkäpä nyt opit maksamaan ajoissa.

Oletpa sinä hauska.

Ap

Vierailija
7/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajuat ensi kerralla pyytää sitä maksuaikaa ennen kuin muistutuslasku kolahtaa postiluukusta...

Vierailija
8/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska.

Ap

Hauskuudesta en tiedä, mutta enpä ainakaan ruikuta ja valita, jos omat asiani sössin.

Vierailija
9/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tajuat ensi kerralla pyytää sitä maksuaikaa ennen kuin muistutuslasku kolahtaa postiluukusta...

Pidä sinä pelle huoli omista asioistasi. Minua ei kiinnosta joku 5 euron lisämaksu pätkän vertaa. Se mikä kiinnostaa on aspojen iðioottimaisuus. Todella hauskaa joutua soittelemaan jatkuvasti sinne, kun eivät osaa edes maksuaikaa myöntää oikein. Kukaan ei pyydä maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle, hohhoijaa 😑

Vierailija
10/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska.

Ap

Hauskuudesta en tiedä, mutta enpä ainakaan ruikuta ja valita, jos omat asiani sössin.

:'D Tässä on nyt kyse siitä, että aspa ei edes tajunnut mistä laskusta puhutaan ja oikein kiltisti antoi maksuaikaa sen ajan, mikä minulla muutenkin on :'D Menin niin hämilleni, että automaattisesti olin vain että juu okei :)) sitten myöhemmin mietin että mitä v..??

Vierailija
11/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, että ap puhuu aspoista monikossa. Tämä siis tarkoittaa, että tilanne alkaa olla hänelle tuttu, eli aloittajalla on oikein tapana jättää laskut maksamatta ja sitten soitella maksuajan saamiseksi.

Vierailija
12/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan taas kerran hyvä muistutus, että miksi en enää koskaan tilaa mitään tältä kyseiseltä pellefirmalta tulevalla laskulla. Joko maksan suoraan tai en tilaa ollenkaan. Olen aivan totaalisen kyllästynyt idîoottiaspoihin.

Vierailija
13/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska.

Ap

:'D Tässä on nyt kyse siitä, että aspa ei edes tajunnut mistä laskusta puhutaan ja oikein kiltisti antoi maksuaikaa sen ajan, mikä minulla muutenkin on :'D Menin niin hämilleni, että automaattisesti olin vain että juu okei :)) sitten myöhemmin mietin että mitä v..??

Et sitten osannut sen vertaa keskittyä aspan puheisiin, että olisit tajunnut tämän käsittäneen väärin? Huoh...

Vierailija
14/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa, että ap puhuu aspoista monikossa. Tämä siis tarkoittaa, että tilanne alkaa olla hänelle tuttu, eli aloittajalla on oikein tapana jättää laskut maksamatta ja sitten soitella maksuajan saamiseksi.

:DDDD Öööö. Olipa heikko yritys. Jostain kumman syystä minulla on luottotiedot kunnossa. Ihan kuule joskus on poikkeuksellinen tilanne eikä maksu onnistu tasan eräpäivänä, tai joskus harvoin unohtuu :'D Että se siitä, yritit kuitenkin.

Vierailija
15/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et maksa laskuja aikanaan? Muistutuslaskulle ei kannata antaa maksuaikaa.

Vierailija
16/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska.

Ap

Et sitten osannut sen vertaa keskittyä aspan puheisiin, että olisit tajunnut tämän käsittäneen väärin? Huoh...

Öööö, jos minä annan henkilötunnukseni, niin aspa näkee laskuni ja hänen pitäisi olla perillä siitä mistä edes puhutaan!! 😑

Vierailija
17/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDD Öööö. Olipa heikko yritys. Jostain kumman syystä minulla on luottotiedot kunnossa. Ihan kuule joskus on poikkeuksellinen tilanne eikä maksu onnistu tasan eräpäivänä, tai joskus harvoin unohtuu :'D Että se siitä, yritit kuitenkin.

Eli nyt kun yhden ainoa kerran tulikin tälläinen kömmähdys, sinä vedät herneen syvälle sieraimeen? Olet varmaan joka liikkeen suosikkiasiakas...

Vierailija
18/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä sinä pelle huoli omista asioistasi. Minua ei kiinnosta joku 5 euron lisämaksu pätkän vertaa. Se mikä kiinnostaa on aspojen iðioottimaisuus. Todella hauskaa joutua soittelemaan jatkuvasti sinne, kun eivät osaa edes maksuaikaa myöntää oikein. Kukaan ei pyydä maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle, hohhoijaa 😑

Ymmärrätkö sinä että sen alkuperäisen eräpäivän ja muistutuslaskun välissäkin on muutama päivä ja pyytämällä maksuaikaa esim eräpäivänä säästät sen muistutusmaksun verran. Kyllä se 5e voi merkata aika paljon noin köyhälle jolla ei ole varaa maksaa laskuja ajallaan.

2 vk on aika perus maksuaika mikä myönnetään. Jos osaat nätisti pyytää voit saada enemmänkin. Tuolla asenteella tuskin...

Vierailija
19/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tehtäväni pitää huolta, että aspa viitsii keskittyä ja hoitaa hommansa. Noh, tämä on tosiaan vihoviimeinen laskuni tuolle firmalle. Minulla on aivan tarpeeksi muutenkin kaikkea meneillään, en v...u JAKSA oikoa jatkuvasti idıoottıen mokia!! Ja heille vielä maksetaan tuollaisesta surkeasta tehtävien hoidosta.

Vierailija
20/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin uutta minulle, että asiakaspalvelijan pitäisi antaa lisää maksuaikaa, kun asiakas soittaa ja antaa hetunsa.