Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, en jaksa kun aspat eivät voi keskittyä!!

Vierailija
16.10.2020 |

Pyysin hieman lisää maksuaikaa laskulle. Muistutusmaksun jälkeen eräpäivä on noin 2 viikon päästä. No totta kai pyysin sitä maksuaikaa ERÄPÄIVÄN JÄLKEEN, täysin päivänselvää 😑 minulta kysyttiin henkilötunnus, ja kuvittelin, että aspa on perillä siitä mistä edes puhutaan. No hän myönsi tosiaan 2 viikkoa maksuaikaa, huoh, tosi hienoa, kun minulla on muutenkin sen verran aikaa maksaa 😑 Jotenkin menin ihan hämilleni enkä älynnyt siinä sanoa, että niin eräpäivä on silloin, haloo😑 Nyt joudun sitten soittamaan ensi viikolla uudestaan, voi v...n ıdıooțıț VOITTEKO KESKITTYÄ, KUN ASIAKAS YRITTÄÄ HOITAA ASIAA?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää se tieto, että tuon laskun jälkeen en ole enää ikinä tekemisissä tuon firman kanssa. Minulle riitti ihan totaalisesti.

Vierailija
42/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään ei ole mitään velvollisuutta antaa lisää maksuaikaa, ellei tällaista palvelua ole erikseen tarjottu, tai siitä ei makseta. Toiseksi se tulisi aina tehdä ennen, kun alkuperäinen lasku erääntyy, eli ei todellakaan päivänselvää. Ei v*ttu mitä touhua. 

Onko sinulla jokin ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut yhtä sekavasti ja päättömästi kuin kirjoitat niin ei ihme ettei aspa tai kukaan muukaan tajua

Vierailija
44/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa miettiä sitä v..n turhanpäiväistä pskaa. Parempaakin tekemistä.

Kuten valittaa vauvapalstalla.

Kirjoitatko seuraavaksi paikallislehden yleisönosastolle, kuinka nuoriso on hanurista, eikä kukaan enää soita hanuria.

Vierailija
45/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tajuat ensi kerralla pyytää sitä maksuaikaa ennen kuin muistutuslasku kolahtaa postiluukusta...

Pidä sinä pelle huoli omista asioistasi. Minua ei kiinnosta joku 5 euron lisämaksu pätkän vertaa. Se mikä kiinnostaa on aspojen iðioottimaisuus. Todella hauskaa joutua soittelemaan jatkuvasti sinne, kun eivät osaa edes maksuaikaa myöntää oikein. Kukaan ei pyydä maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle, hohhoijaa 😑

Ymmärrätkö sinä että sen alkuperäisen eräpäivän ja muistutuslaskun välissäkin on muutama päivä ja pyytämällä maksuaikaa esim eräpäivänä säästät sen muistutusmaksun verran. Kyllä se 5e voi merkata aika paljon noin köyhälle jolla ei ole varaa maksaa laskuja ajallaan.

2 vk on aika perus maksuaika mikä myönnetään. Jos osaat nätisti pyytää voit saada enemmänkin. Tuolla asenteella tuskin...

:DDD Jessus soikoon, sinähän minun raha-asiani tiedätkin.

PYYSIN SITÄ HLVETIN KAHTA VIIKKOA MAKSUAIKAA JA KUVITTELIN, ETTÄ ASPA TAJUAA MISTÄ EDES PUHUTAAN. NO KILTISTI MYÖNSI 2 VIIKKOA MAKSUAIKAA, ELI TODELLISUUDESSA YHDEN PÄIVÄN 😑 koska minulla on muutenkin noin 2 viikkoa aikaa eräpäivään 😑😑 jessus että menee hermo.

Jotenkin hämmennyin täysin enkä tajunnut sanoa mitään siinä hetkessä. V..u että rasittaa.

"Kukaan ei pyydä maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle, hohhoijaa 😑"

Miksi sitten pyysit maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle? Jos siihen kerran oli melkein 2 viikkoa aikaa? Ei sillä alkuperäisellä eräpäivällä ole enää mitään merkitystä jos muistutuslasku on jo tullut.

Vierailija
46/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää se tieto, että tuon laskun jälkeen en ole enää ikinä tekemisissä tuon firman kanssa. Minulle riitti ihan totaalisesti.

Tämä yksi kerta riitti? Yhdestä kerrasta suutuit?

Vierailija
47/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä täysiä pellejä kaikki :D

Vierailija
48/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi kerta riitti? Yhdestä kerrasta suutuit?

Hienosti ymmärretty. Tässä käydään oikeutta ihan muihin asioihin liittyen, eli todellakin yksi huono kokemus riittää ja minun asiakkuuteni loppuu siihen. En kaipaa millin vertaa säätämistä ja jatkuvaa soittelua ja venkoilua, kun on tärkeääkin tekemistä elämässä.

Vierailija
49/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ap kuulostaa samalta kuin "tahra 300 euron matossa" - tyyppi?

Vierailija
50/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipahan taas kerran hyvä muistutus, että miksi en enää koskaan tilaa mitään tältä kyseiseltä pellefirmalta tulevalla laskulla. Joko maksan suoraan tai en tilaa ollenkaan. Olen aivan totaalisen kyllästynyt idîoottiaspoihin.

Tai kenties vaan muistutus siitä että sulla on huono tapa unohtaa laskujen maksu. Se tuskin on niiden aspojen vika?

Tuliko lasku sähköpostiin? Itsellä ne unohtuu helpoiten joten välttelen tuota maksutapaa.

Minulla on tässä nyt "vähän" tärkeämpiäkin asioita kuin jotkut hemmetin muutaman euron laskut ja muistutusmaksut. Ja on muuten rahaakin tilillä, mutta se että miksi pyydän maksuaikaa, ei olekaan teidän asianne pätkän vertaa.

Kannattaa maksaa luottokortilla. Luottokorttilaskut sitten suoraveloituksella niin ei tarvi edes muistaa. Jää aikaa sijoitusten hoitamiselle 😉

Vierailija
51/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. 😑 ettekste nyt tajuu et v*tuttaa ku en jaksanu maksaa ajalallaan, siis huoh. 😑 Huoh, ja vielä kerran huoh. Nyt vaivihkaa tungettelen kirsikoita ahteriini, pääs äsken oikein iso HUOH. 😑

Ap

Vierailija
52/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun ihmiset, joilla ei ole mitään oikeaa sisältöä (tärkeää sellaista) elämässä, alkavat vinkumaan ventovieraalle jostain MUISTUTUSLASKUSTA 😂😂 Kiinnosta pätkän vertaa tuollaiset minimaaliset laskut, kun on tuhat kertaa tärkeämpiäkin asioita. Ihan järjettömän hirveää, jos unohtuu joku pieni lasku, kyllä KAUHISTUTTAA ja menee elämä pilalle😂😂

Vierailija
53/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta opitte sitten, kun elämässänne tapahtuu oikeasti jotain.

Esimerkiksi ennen pidin muutamaa satasta isona summana, sitten teetin valtavan remontin edelliseen asuntoon ja laskut olivat sen mukaisia. Ei tunnu parit sataset enää yhtään missään 😂 noin yleisesti ottaen. Tämä laskuhan ei ole lähelläkään edes sataa euroa.

Vierailija
54/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tajuat ensi kerralla pyytää sitä maksuaikaa ennen kuin muistutuslasku kolahtaa postiluukusta...

Pidä sinä pelle huoli omista asioistasi. Minua ei kiinnosta joku 5 euron lisämaksu pätkän vertaa. Se mikä kiinnostaa on aspojen iðioottimaisuus. Todella hauskaa joutua soittelemaan jatkuvasti sinne, kun eivät osaa edes maksuaikaa myöntää oikein. Kukaan ei pyydä maksuaikaa eräpäivää edeltävälle ajalle, hohhoijaa 😑

Et ole kyllä lompakon silein seteli

Vierailija
55/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään ei ole mitään velvollisuutta antaa lisää maksuaikaa, ellei tällaista palvelua ole erikseen tarjottu, tai siitä ei makseta. Toiseksi se tulisi aina tehdä ennen, kun alkuperäinen lasku erääntyy, eli ei todellakaan päivänselvää. Ei v*ttu mitä touhua. 

Maksuaikaa on hyvä pyytää, ettei turhaan lähetetä muistutuksia, joista laskutetaan muistutuskulut. Jää vain viivästyskorot maksettavaksi ja ne on yleensä ihan merkityksettömiä summia.

Vierailija
56/56 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite saavutettu.

t. aspa