Hyytymät kuukautisten mukana
Help me!
Minulla oli kuukautiset n. 4 päivää myöhässä normaalista kierrosta. Olen vielä nuori, eikä kiertoni aina ole edes säännöllinen. Nyt jonkun aikaa on ollut.
Kuukautisten mukana tulee aina hyytymiä, sellaisia riekaleita normaalisti korkeintaan sentin kokoisia. Nyt minulle tuli iso, 3-4 cm kokoinen hyytymä.
En ehtinyt tutkia sitä, kun se valahti viemäriin. (Olin suihkussa).
Onko 3-4 cm hyytymä ihan normaali kuukautisiin kuuluva hyytymä? Vai joky myooma tai mitä? :(
Kommentit (11)
Joskus voi kyseessä olla tosi varhainen keskenmeno.
Onko sulla korkea hemoglobiini?
Mulla on, 154, en tosin tiedä liittyykö se siihen..
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:24"]
Joskus voi kyseessä olla tosi varhainen keskenmeno.
[/quote]
Tipahtaisiko se vain noin ilman mitään kipuja, tai tuntoja?
^ Kyllä. Kemiallisessa raskaudessa alkio ei edes kiinnity, varhaisessa keskenmenossakin kivur voivat olla hyvin vähäiset henkilöstä riippuen.
Minulla kyllä oli varhaisessa keskenmenossa kipuja. En edes tiennyt olevani odottava.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:24"]Joskus voi kyseessä olla tosi varhainen keskenmeno.
[/quote]
Hyi vittu teitä ihmisiä..
Hyytymät ovat luullakseni normaaleja. Minulla niitä on tullut ihan kuukautisten alusta asti (eli n. 11 vuotta) vuodon mukana, isoja klönttejä oikein. Olen edelleen elossa!
Ihan tavallinen hyytymä se todennäköisesti oli, tai hyytymää ja limakalvomössöä. Mulla noita on ollut aina eli viimeiset kymmenen vuotta, joskus tosi isoja ja häijyn näköisiäkin, mutta ihan oon terve ollut. Nou hätä.
Ihan normaalia.