Olen 40v nainen ja haluaisin seksiä kokoajan.
Halut vaan kasvaa kokoajan. Mites teillä muilla samanikäisillä?
Kommentit (27)
No ei kai nyt 26 v. miehelle pari panoa päivässä ole mitään. Mä oon 49 ja hyvinkin kolme kertaa päivässä menee, jos ei enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 11:06"]
No ei kai nyt 26 v. miehelle pari panoa päivässä ole mitään. Mä oon 49 ja hyvinkin kolme kertaa päivässä menee, jos ei enemmänkin.
[/quote]
Kyllä se alkoi neljän viikon kesäloma tuntua pitkältä siinä kohtaa :) Oli myös todella kuuma kesä pari vuotta sitten ja ilmastoimaton kämppä. Kuivuin kesäkuntoon siinä matkalla hyvin.
Näinköhän.
Eiköhän 40-vuotiaana keskivertonaisen tee mieli seksiä korkeintaan pari kertaa vuodessa, jos oikein riehakkaalle päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sama "vika". Olen vasta nyt alkanut saada orgasmeja yhdynnässä, ja koko ajan tekisi mieli.
t. 41 vuotta
Mä olen saman ikäinen ja seksihalut nykyään ihan erit kuin esim. 30 v. Mietin tiedätkö syytä miksi aloit saamaan orgasmeja tämän ikäisenä? Vaihtuiko mies, muuttuiko joku muu vai vain tämä seksin himoko sen teki? 😃
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 09:23"]
Kuulostaa hyvältä! Vaimo täyttää pian 38, joten paras on vielä edessä. :)
Pitää nyt muistuttaa että miehellä ne haluat katoaa. Siksi täälä saa aina lukea sitä että nelikymppiset haluaa ja heidän miehensä on alkanut pihtaamaan. Joten sinua ei enää sitten kiinnosta, kun vaimoa kiinnostaa.
Ei ne miehellä mihinkään katoa sen enempää kuin naisillakaan. Tuosta näet, että naisilla ne halut aina pienemmät kuin miehellä (keskimäärin):
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/5340920/Mieluisin_ja_toteutunut_yhdynta…
Itse olen 48-vuotias nainen ja tosiaan haluan seksiä monta kertaa viikossa. Uusi kumppani tosin vaikuttaa asiaan.
Paras seurustelusuhteeni seksin kannalta oli 37v naisen kanssa, itse olin 26v suhteen aikana muutama vuosi sitten. Seksiä oli paljon, se oli hyvää molempien kannalta ja se oli vaihtelevaa. Kesäloma oli jopa tuskallista aikaa kun päivässä otettiin pari panoa + halusi se kerran päivässä suuhunkin ottaa. Piti ja pyysi myös pyllyhommista, joten voipi sanoa että sinä kesänä elettiin seksuaalisesti hyvää aikaa. Nainen tiesi mistä piti ja minulla oli seksuaalienergiaa annettavana :)