Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Google, haista paska!

Vierailija
16.01.2014 |

Joko kerran kun jotain netissä toimivaa päivitetään, lopputulos on aina aiempaa huonompi. Nyt ovat näköjään vaihtaneet Chromessa sivupalkin sellaiseksi ettei oikeassa alakulmassa ole sitä pientä nuolta josta sitä rullata alaspäin. Se oli kätevä koska ei tarvinnut kuin yhden käden. Nyt tarvitsee kaksi jos haluaa vetää palkkia alaspäin. Tai sitten pitää klikata ruutua (ja saattaa osuta vahingossa johonkin mainokseen joka aukeaa uuteen ikkunaan ) ja sitten nuolinäppäimillä mennä alaspäin. Paskaa sanon minä! Googlen teoksissa on ollut jo pitkään tämä ominaisuus ja olen kironnut sitä ja nyt se tuli nettisivuillekin.

Ja minkö hemmetin takia youtuben soittolistan se palkki siellä sivussa on musta harmaalla pohjalla? Pikkuruinen, kapea musta palkki tummanharmaalla pohjalla. Siitä sitten vahingossa klikkaa sen ohi ja video keskeytyy ja joku toinen video pärähtää soimaan. 

Onko näiden muutosten tarkoitus saada minut vahingossa katselemaan mainoksia? Paljonko minun täytyy maksaa siitä, että lopetatte tuon pelleilyn?

Minä luulin, että Google on niitä yrityksiä tulevat aina olemaan olemassa. Yritys jolle ei koskaan tule kilpailijaa mutta niin se Nokiakin tyri menestyksensä vain muutamassa vuodessa. 

Google, te olette nyt mokanneet.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme kitisiöitä

Vierailija
42/45 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukenut kommentteja, mutta onko jollain vinkkiä mitä tehdä kun tabletti - lisää kiroilua- tekee näin:

Avaan selaimen ja oletussivuksi tulee google. kirjoitan googlen sivu hakuun jotain. Ensimmäinen kirjain hyppää osoitepalkkiin ja näppäimistö katoaa, jonka jälkeen yritän taas kirjoittaa googlen hakuun ja teksti ponnahtaa osoitepalkkiin ja näppäimistö katoaa.

Ymmärrän kyllä että ongelma hoituisi sillä, että kirjottaisin osoitepalkkiin suoraan ja näppäimistö katoaisi vain kerran. mutta suoraan sanottuna ärsyttää kun näppäimistö tekee katoamistempun välillä. Esimerkiksi tällä sivulla ja päädyin klikkaamaan ties mitä mainosta kun olin vielä kirjoittamassa. No suurin murhe on tuo googlen vittuilu, koska sitä on tapahtunut nyt niin monesti, että tekee mieli mäsäyttää koko höskä pöydän kulmaan.

Eli tldr; Miten googlen sivulla saa estettyä se, että kursori hyppää tekstipalkkin sijasta osoitepalkkiin ja näppäimistö katoaa ensimmäisen kirjaimen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas yritän etsiä piirros kuvaa Frankensteinin laboratoriosta, niin google näyttää  jotain oikeita valokuvia. Vaikka minä hain sanalla frankenstein laboratory cartoon. niin ei.

Vierailija
44/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google tarvitsisi muutenkin poliittisesti puolueettommamman varteenotettavan vaihtoehdon. Vaihtaisin hakukoneeni oitis.

Kirjoittakaa vaikka googlen kuvahakuun "happy white woman".

Vierailija
45/45 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nykyisin paskaa. Ihan kaikki. Joutais polttaa roviolla koko netti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi