Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tajusin, että olen töissä ihan väärässä paikassa!

Vierailija
15.01.2014 |

Työ on täysin koulutustani vastaamatonta, mutta otin sen vastaan kun muuta ei juuri sillä hetkellä löytynyt. Palkka on surkea, tuntipalkkani jää alle 10 euron, vaikka minulla on pitkä työhistoria ja olen lähes nelikymppinen. Työssä ei ole minkäänlaisia etenemismahdollisuuksia. Kaikki oma-aloitteellisuus on vain pahasta, sillä kun ideat eivät tule johdon taholta, niin niitä ei voi edes kokeilla. Minulla on tunne etten voi vaikuttaa työhöni, en sen sisältöön, en mihinkään yksityiskohtiin enkä kehittyä. Olen jumissa. Haluan pois, odotan työsuhteen päättymistä. Tämä on niin surullista, tällaisena aikana kun valinnanvaraa työpaikoista ei juuri ole. Yritän lähteä huomiseen asenteella, että päivästä tulee ja siitä tehdään hyvä, mutta mulla on pala kurkussa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollin sivut auki vaan ja uusia mahdollisuuksia etsimään! Tulisiko uudelleenkoulutus kysymykseen?

Vierailija
2/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, kurja tilanne :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mollin sivut joka ainoa päivä...vielä ei ole mitään löytynyt, mutta katson jatkossakin ja pidän yllä pientä toivonkipinää...Mulla on jonkinlainen taisteluväsymys tämän asian kanssa meneillään...ap

Vierailija
4/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minullakin.. jumissa ollaan, edes koulutus ei näytä auttavan enää...

Vierailija
5/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, väärässä työpaikassa tullut oltua jo 8 vuotta, muita töitä hakenut mutta tuloksetta. Nyt mietin mahdollista opintovapaata ja uudellenkouluttautumista koulussa/aikuiskoulutuksessa/oppisopimuksessa, jos vain oppisopimuspaikka järjestyisi. Oppisopimuspaikkaa voi olla vaikeaa löytä kun töitä ei ole muutenkaan saanut vaikka kuinka on hakenut.

Mol:in sivuja katsoan useamman kerran päivässä, koulutusvaihtoehtoja katsonut. Mutta harmi kun kotikaupungissani on melko vähän mitään vaihtoehtoja esim. aikuiskoulutuksessa. Jos ensi kesään mennessä löytäisi jotain, että ei tarvitsisi taas kesäloman jälkeen palata ikävään työhön.

Pitkän aikaa on ollut fiilis että en jaksa enää päivääkään, mutta kun muuta työtä ei saa ja rahan takia joudun käymään töissä kun asuntolainaakin on. Meillä oli yt-neuvottelut ja ajattelin että nyt tulee lähtö ja mahdollisuus etsiä muita töitä, mutta pettymys oli kun en tullutkaan irtisanotuksi. Karenssi olisi kuitenkin silloin ollut lyhyempi kuin nyt jos lähtisi niin että itse irtisanoutuu, en voi elää 3 kuukautta ilman tuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme