Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?

Vierailija
16.10.2020 |

Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?

Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.

Kommentit (759)

Vierailija
561/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kun nainen squirttaa niin se neste ei ole virtsaa, vaan jotain erityistä squirt-nestettä. Ja sitä voi tulla squirtatessa vaikka litran verran. Haluaisinpa tietää missä kohtaa omaa kehoani on tämä nestesäiliö ja kuinka paljon sinne näin ikinä squirttaamattoma on vuosien saatossa kertynyt sitä nestettä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

Naisen ejakulaatio on naisilla esiintyvä ilmiö, jossa ulkoisista sukuelimistään purkautuu nestettä orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa.

Olehyvä.

Vierailija
562/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kun nainen squirttaa niin se neste ei ole virtsaa, vaan jotain erityistä squirt-nestettä. Ja sitä voi tulla squirtatessa vaikka litran verran. Haluaisinpa tietää missä kohtaa omaa kehoani on tämä nestesäiliö ja kuinka paljon sinne näin ikinä squirttaamattoma on vuosien saatossa kertynyt sitä nestettä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

Naisen ejakulaatio on naisilla esiintyvä ilmiö, jossa ulkoisista sukuelimistään purkautuu nestettä orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhasten, miehen eturauhasen naisellisen vastineen, tuottama neste ja vastaava reaktio kuin siemensyöksy, vaikkei sillä, toisin kuin siemensyöksyllä, ole tekemistä lisääntymisen kanssa.

Olehyvä.

Mutta sitä ei tietenkään tule litraa vaan ihan pieni määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisinta on se, että tätä myyttiä pidetään yllä mediassa, siis jopa jossain määrin vakavasti otettavissa medioissa. Muistaakseni jopa Ylellä on joku video, jossa väitetään, ettei se neste ole virtsaa. Joo, täytyy olla tyhmä että uskoo, mutta oikeuttaako se suoltamaan täyttä hevonpaskaa.

Niin, onko joko tyhmä jos uskoo, tai sitten itse kokenut/päässy livenä todistaan ja sen jälkeen tietää sen olemassaolon. Kuitenkin virtsalla on ominaishaju, joka puuttuu täysin squirttauslätäköstä.

Vierailija
564/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pystyvät aivan samoihin fyysisiin juttuihin kuin miehetkin. Tästä on osoituksena naisten toiminta sotilaina, poliisein, palomie. . .eiku palastajina ja rajavartijoita. 😂

Naisia on kaikissa noissa tehtävissä.

Sinä et itse kykenisi mihinkään noista tehtävistä, vaikka olet mies. Olet siis itse todella huono tasoinen mies.

Sori vaan, toimin yhdessä noista tehtävistä, mutta naiset eivät yksin voi toimia. Parina pitää AINA olla mies. Naiset pääsevätkin noille aloille helponnetuin pääsyvaatimuksin eli se siitä kykenevyydestä ja tasa- arvosta.

Kuka vielä tänä päivänä rinnastaa vahvuuden fyysiseen voimaan? Aika heikolta kuulostaa ihminen, joka pärjää noissa mainitsimissasi tehtävissä pelkästään fyysisisten kykyjensä ansiosta. Palomies on ehkä ainoa ammateista, joissa voimaa on vaikea korvata muilla kyvyillä ja se onkin ammatti, jossa naisia on kaikista vähiten. Jos et näe, mitä vahvuuksia naiset tuovat esimerkiksi poliisin ammattiin, niin kyse ei ole naisten heikkoudesta vaan sinun ymmärryksen puutteesta.

Vierailija
565/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ilkutte.

Kyllä naisillakin on outoja harhaluuloja miehen anatomiasta jne.

Vierailija
566/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaisin kyllä käsitystä, että kuukautisverta ei voi pidättää. Kyllä sitä voi hetken aikaa pidättää. Liiikkuessa vaikeampaa, mutta istuessa suht helppoa. Kun tuntee että nyt alkaa valua, nipistää paikat kiinni ja menee vessaan ja valuttaa pönttöön. Näin mä toimin ja suojiin ei valu oikeastaan mitään. Mulla on aika runsaat kuukautiset (jopa syönyt lääkkeitä siihen) ja lisäksi 2 lasta tehtynä, joten mikään supernainen tai erikoisuus en ole. Eli on kyllä mahdollista.

Vierailija
567/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän mielestä pikkuhousunsuojat ovat kuukautisia varten.

No mitä varten ne sitten ovat? pissaa?

Naisen värkistä vuotaa päivittäin jonkinlaista vuotoa. Valkovuotoa useimmiten.

joka päiväkö? ei kaikki naiset noita käytä, meneekö niillä sitten vain pikkuhousuun ne pinppimehut tms.

Kaikki naiset eivät vuoda valkovuotoa joka päivä ja samaa määrää. Tämä on täysin yksilökohtaista. Mutta joo, jos ei ole pikkuhousunsuojaa ja tulee valkovuotoa, se vuoto imeytyy pikkareihin. Itse en käytä pikkuhousunsuojaa joka päivä, koska se hautoo alapäätä. Mutta en vuodakaan paljoa valkovuotoa.

Vierailija
568/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastaisin kyllä käsitystä, että kuukautisverta ei voi pidättää. Kyllä sitä voi hetken aikaa pidättää. Liiikkuessa vaikeampaa, mutta istuessa suht helppoa. Kun tuntee että nyt alkaa valua, nipistää paikat kiinni ja menee vessaan ja valuttaa pönttöön. Näin mä toimin ja suojiin ei valu oikeastaan mitään. Mulla on aika runsaat kuukautiset (jopa syönyt lääkkeitä siihen) ja lisäksi 2 lasta tehtynä, joten mikään supernainen tai erikoisuus en ole. Eli on kyllä mahdollista.

Älä oikeasti viitsi.

Se että sinä saat joskus tuollaisen jutun tehtyä ei tarkoita sitä, että typerä uskomus kuukautisten pidättämisestä olisikin totta. Miksi sinun ja kaltaistesi pitää tulla jättämään tällaisia kommentteja yhtään mihinkään? Pitääkö meidän jatkossakin kuunnella soopaa siitä, että "etkö voi pidättää niitä menkkoja"?

Vierailija
569/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset kestävät monesti 3-5 päivää, vietätkö sinä tuon ajan istuen tuolilla tai pöntöllä? Ihan oikeasti, jos haluat trollata niin yrittäisit edes.

Vierailija
570/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku väitti kerran että nainen pärjää siinä missä mieskin. :D

Tämän voisi kääntää välillä toisin päin, mies voi pärjätä siinä missä nainenkin.

Vierailija
571/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun suominaiset väittävät japanilaisten naisten olevan pinnallisia ja rahanahneita. M28

Onhan se kauheaa, jos suomalaisen naisen hyljeksimä suosimisesta kelpaakin jollekin muulle. Japani on tosin ehkä vähän huono esimerkki. Minkä perässä nämä naisten kehitysmaista raahaamat tyypit sitten ovat? Älykkään keskustelun, tasa-arvon vai suuren rakkauden?

Vierailija
572/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun suominaiset väittävät japanilaisten naisten olevan pinnallisia ja rahanahneita. M28

Onhan se kauheaa, jos suomalaisen naisen hyljeksimä suosimisesta kelpaakin jollekin muulle. Japani on tosin ehkä vähän huono esimerkki. Minkä perässä nämä naisten kehitysmaista raahaamat tyypit sitten ovat? Älykkään keskustelun, tasa-arvon vai suuren rakkauden?

. . .suomimies, ei suosimisesta. . .

Vierailija
573/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt tähän muutamia kertoja, että negatiivinen morkkaaminen ja naisen mielenkiintojen kyseenalaistaminen olisi tosi tehokasta flirttiä ja toimisi naisiin kuin häkä. Tyyliin

Nainen: Pidän paljon runoista.

Mies: Kirjoitatko itse runoja?

Nainen: En, mutta luen todella paljon niitä.

Mies: No ei sua sitten oikeesti runot kiinnosta vaan lukeminen.

Tuo on amerikaksi "negging" eli yritys emotionaalisesti manipuloida toista henkilöä. Monet naisten iskemisessä itseään asiantuntijoina pitävät miehet opettavat tätä negaamista toisille miehille netissä. Siksi se on valitettavasti yleistynyt.

Itse olen törmännyt tähän jo yli 20 vuotta sitten ennen tätä ppick up pöljyyttä, eli ei ole pelkästään siitä kyse, että se nyt on levinnyt miesten tietoisuuteen netin myötä. Osa vaan on tampioita :D

Pick up artistit elivät kulta-aikaa juurikin noin 20 vuotta sitten.

Vierailija
574/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla isot tissit, että pystyy imettämään, jos aikoo joskus hankkia lapsia. Että pienirintaisen naisen lapset ei saa tarpeeksi rintamaitoa ja näkevät vauvoina nälkää. Näin kertoi vanha isäntä pojilleen. Tärkeä ottaa vaimoksi mahdollisimman isotissinen.

Vierailija
575/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset kestävät monesti 3-5 päivää, vietätkö sinä tuon ajan istuen tuolilla tai pöntöllä? Ihan oikeasti, jos haluat trollata niin yrittäisit edes.[/quote]

Teen istumatyötä joten valitettavasti joo joudun istumaan suuren osan päivästä oli kuukautisia tai ei. Tää ei oo tytöt mitenkään pois teiltä.

Vierailija
576/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä puhut paskaa.. Ihan sama mitä kegel-liikkeitä tekee niin sitä kuukautisverta ei kyllä voi pidättää, ja odottaa että valuu pönttöön :D Se ei ole sama kuin pissahätä tai kakkonen vaan se tosiaan vaan tulee tykkäsit tai et, eikä vaginassa edes ole sellaista sulkijalihasta tjn kuten virtsa-aukossa ja anuksessa on.

Vierailija
577/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä, kauanko uskoisitte tämän kaltaisen ketjun jatkuvan, jos aiheena olisivat naisten suusta kuullut typeryydet miehiä koskien? Laitetaanko todisteeksi alulle?

"yhyy miksei kaikessa ole kyse minusta joka ikinen hetki, tämä on väärin!" Mitä luulet jos johonkin ylilaudalle menee mussuttamaan  naisten asioista, millainen vastaanotto??? :D Nytkin siellä naureskellaan kuukautisille muun muassa...Jota tapahtui tälläkin palstalla ja neuvottiin että tehkää t-paidoista kuukautisrättejä.

Usein siellä on myös lanka nimeltä 'Mitä vihaat eniten naisissa?' tai 'Miksi vihaat naisia* 

Eli logiikka menee niin, että kun miehet saavat mollata naisia ylilaudalla, naiset voivat sitten lytätä miehiä täällä AV:llä? Selvä se.

En käy ylilaudalla, mutta uskon sen olevan täysi likasanko. Täällä toimii sentään jonkinlainen moderointi, mutta esimerkiksi tämä ketju joutaisi poistoon. Vastakkainasettelun lietsomisesta kun on haittaa molemmille osapuolille.

Mitä tässä on lytätty? Kerrottu typeriä uskomuksia naisista..miten se on miehiltä pois tai miehiä loukkaavaa? 

Vierailija
578/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet.

Vierailija
579/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa kuultu, ettei voi tietää mitään raskaudesta tai synnyttämisestä, jos niitä ei ole ikinä tehnyt.

Minullä kavereita gyne ja kätilö, jotka eivät ole synnyttäneet. Heiltä otin mieluummin vastaan neuvoja raskaana ollessani, kuin muilta naisilta.

Toki on kiva kuulla kokemuksia ja ei niihin keskusteluihin oikein miehet tai lapsettomat naiset mahdu mukaan. Mutta ei se tarkoita, ettei asiasta mitään tiedä tai voi jopa tietää paremmin, kun joku joka on synnyttänyt.

Pitää vaan osata puhua oikeassa kontekstissa. Miehillä on tapana vähätellä naisten kokemuksia, kun joku kertoo, että synnytys oli vaikea, niin aletaan kertoa jotain faktoja nykylääketieteen turvallisuudesta ja ettei mitään vaaratilannetta ollut. Tuo on varmasti oikea tieto ja hyvä kertoa tulevaa synnytystä jännittävälle henkilölle, ei hänelle joka kertoo hänelle tapahtuneesta traumaattisesta kokemuksesta.

Sama koskee mielestäni kaikkia asioita, on keskusteluita joissa keskustellaan siitä kokemuksesta ja jokainen on oman kokemuksensa asiantuntija. Sitten on keskusteluita joissa keskustellaan asiasta voi olla sellainen joka ei asiaa ole kokenut henkilökohtaisesti tietävämpi.

Jos ei asiaa ole edes ikinä tutkinut, niin silloin ei pitäisi päteä. Tähän syyllistyy kaikki sukupuolet, mutta minun kokemuksen mukaan useammin miehet. Esittävät tietävänsä asiasta, josta ei ole mitään käsitystä. Saman oman kokemuksen mukaan on heillä myös vaikeampi myöntää olleensa väärässä. Kuten tästäkin ketjusta näkee, harva tarina, päättyy että yhdessä nauretaan hölmölle uskomukselle. Vieläkin nauretaan yhden kaverin kanssa sitä, kun vuosia sitten luulin Japanin olevan ihan eri puolella mannerta. Mutta löytyy näitä vänkääjiä naisistakin ja iso osa miehistä osaa suhtaurua myös omiin vääriin uskomuksiin huumorilla ja ottaa oppia.

Vierailija
580/759 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä puhut paskaa.. Ihan sama mitä kegel-liikkeitä tekee niin sitä kuukautisverta ei kyllä voi pidättää, ja odottaa että valuu pönttöön :D Se ei ole sama kuin pissahätä tai kakkonen vaan se tosiaan vaan tulee tykkäsit tai et, eikä vaginassa edes ole sellaista sulkijalihasta tjn kuten virtsa-aukossa ja anuksessa on.

No kyllä seksin jälkeenkin noustessa voi valita jännittäkö lihaksia ja valuu vain vähän reisille ja patjalle. Vai ei pidätä ja sitä on kaikkialla. Ei voi sulkea, mutta voi hetkellisesti supistaa, ettei valu valtoimenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä