Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon nro soittanut 6 krt

Vierailija
15.01.2014 |

Tänään....kuka ihme se voi olla? En vastaa moisiin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis salaista nroa tarkoitin....ap

Vierailija
22/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa siihen puhelimeen, niin saat selville. Ei voi olla noin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat lähettää tekstarin, ilmoittaa kuka/ mistä soittaa ja jättää soittopyynnön. Ei tarvitse vastata tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
24/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstariin jää numero ja viranomaiset eivätkä it-tuki todellakaan halua numeroansa antaa.

Vierailija
25/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 18:03"]Tänään....kuka ihme se voi olla? En vastaa moisiin.

[/quote]Onnea. Joku on kuollut. Jos ei vastaa, kannattaa ehdottomasti olla vastaajapalvelu.

Vierailija
26/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssista soitetaan tuntemattomasta numerosta.

Hätänumero (112) soittaa myös tuntemattomasta numerosta.

Oletko ihan varma, ettei kukaan läheisesi ole pulassa (onnettomuus, tapaturma...)?

Kannattais vastata.

Vierailija
27/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla niin että chatissa tavattu mies yritti soittaa tai hänen vaimo?

Vierailija
28/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemalta tai hammaslääkäriltä ei kyllä yritetä soittaa kuin kerran.

Vierailija
29/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ihmeessä, itselle puhelinmyyjä soittaa ehkä kerran päivässä, mutta ei useamman kerran. 

Vierailija
30/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samalla tavalla viikonloppuna. Sama numero soitti monta kertaa. Lopulta vastasin. Oli poliisi (tosin SE soitti väärään numeroon)

Vierailija
31/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on soitettu hammaslääkäristä, sairaalasta, terveyskeskuksesta, ambulanssista ja poliisista ja aina on numero näkynyt. Ainut tärkeä tuntemattomasta numerosta tullut puhelu oli käräjäoikeudesta. Aina muulloin on ollut kyseessä lehtimyyjä tai joku muu myyjä.

Vierailija
32/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla tulee neuvolan puhelut nykyään tuntemattomasta numerosta. Tämä muuttui, kun siirryttiin puhelinpalveluun viime syksynä. Ja se ettei ihmiset vastaa niihin puheluihin syö niin ihmistä, ettei oo tosikaan. Koita siinä sitten hoitaa asioita esim. labravastausten soittoa, joku tulehdus esim päällä tai jotain...grrrrr! Tuo lisää työtä laittaa viestiä fonectan kautta ja pyytää soittamaan puhelinpalveluun ja sieltä sitten hoidetaan asiaa ja ja ja...kun se olis sillä yhellä puhelinsoitolla jo hoidettu! Ja mä ainakin soitan useamman kerran päivän aikana, jos vaikka viimein vastais ja sais asian hoidettua suoraan asiakkaan kanssa, eikä tarttis sotkea muita osapuolia asian hoitoon...

Vierailija
33/33 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 18:15"]

Mä en ymmärrä tätä periaatetta, että tuntemattomaan numeroon ei vastata! Varsinkin jos on kuusi kertaa soittanut, niin kyse on tuskin enää väärästä numerosta eikä lehtimyyjätkään ainakaak minulle soita kuutta kertaa päivässä.

[/quote]

No sulle ei sit oo soittanu Aku Ankan myyjä..! Mulla oli kerran monta tuntia kännykkä unohtuneena autossa ja katsoin, että herramunjee, jollain on hätä kun viis soittoa tullut tuona aikana.. ja samassa se numero soittaa taas. Vastasin ja sehän oli "Aku Ankasta päivää, tilaisitteko nyt kestotilaajan etuna myös Roope Sedän??"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä