Kuinka usein vaihdatte alushousut ja rintaliivit?
Itse vaihdan keskiviikkona ja lauantaina minimissään. Jos hikoilen niin sitten useammin. Samat liivit saattaa mennä kotioloissa parikin viikkoa. : )
Kommentit (19)
Alushousut joka päivä, rintaliivejä en käytä
Pena
En käytä ikinä rintaliivejä.
Ne tuntuvat epä mukavilta päällä.
Antaa nännien nöpöttää ja näkyä.
Alushousut joka päivä, rintsikat 2-3 pv:n välein.
Eipä kukaan ole suostunut vaihtokauppoihin.
Alushousut päivittäin. Rintsikoita on käytössä useammat: toppiliivi kotona, normiliivit muualla ja urheiluliivit treenatessa. Voi käyttää samaa useampana päivänä jos se on vain muutaman tunnin päällä.
En käytä, joten en vaihdakaan. Uudesta miesystvästäni se oli erikoista.
Mutta yli viisi vuotta mennyt näin. Huuhtasen joka vessakäynnin yhteydessä. Näin aina puhdas. Alusvaatteet ovat turhake.
Olen pienirintainen, joten liivejä en tarvitse sitäkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Alushousut joka päivä, rintsikat 2-3 pv:n välein.
Niin minäkin, ja jostain luin jopa että tämä olisi yleisintä.
Joka päivä tietysti. Niin jokaisen pitäisi.
Alushousut joka päivä. Liivit vaihtuu vähintään kerran viikossa, kun pyykkikone pyörähtää kerran viikossa.
2-3 pvä välein. Kesällä joka päivä
Rintaliivit silloin kun muistan tai kun täytyy vaihtaa esim. urheiluliivit eivät käy olkaimettoman mekon kanssa. Alushousuja käytän niin harvoin, että niiden vaihdosta ei tarvitse stressata.
kerran viiikossa uimahallissa alkkarit,. rintalliivejä en vaihda koskaan, koska
olen mies
Alushousut joka päivä, rintaliivit kerran viikossa. Urheiluliivit erikseen, ne menee pesuun joka käyttökerran jälkeen
Mitähän helvettiä tämänkin keskustelun aloittaja oikeasti miettii muuta kuin alusvaatteita? Ja mitä minä mietin, kun tulin tähän vastaamaan! Ei helvetti!!!
Mitä niillä rintaliiveillä tekee, mukavaa kun tissit saa olla vapaana!
Viikon mentyä käännän valkoiset kalsarit ruskeiksi ja käytän viikon lisää.
En juurikaan käytä kumpaakaan. Lenkin ja salin jälkeen heitän suoraan koneeseen ja kauppareisut teen niiden yhteydessä.
Joka päivä ja tarvittaessa useammin.