En halua miestäni mutta haluan seksiä. Toista miestä haluan
ihan hirveästi. Luulin ennen, että olen seksuaalisesti sen verran viileä, että en kiihotu miehestäni. Eipä ollut näin. Tuli toinen mies ja olin täynnä halua, housut märkänä. Miten tämä ongelma ratkaistaan?
Kommentit (14)
Ei se ole noin saatanan vaikeeta. Jätä se, ketä et halua ja ole sen kanssa jota haluat.
Mikä estää harrastamasta sexiä jonkun toisen kanssa???????
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:04"]
Ei se ole noin saatanan vaikeeta. Jätä se, ketä et halua ja ole sen kanssa jota haluat.
[/quote]
Se ei halua minua enää.
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:04"]
[/quote]
No entäpä jos seksi ei määritäkään kaikkea? Ei se ole mikään helppo juttu, jos muuten kumppanit sopii yhteen tosi hyvin, mutta vaan se seksi mättää. Mieluummin sitä yrittäisi saada sen asian jotenkin kuntoon, eikä niin että juoksentelee ympäriinsä panemassa niitä jotka sattuvat haluttamaan.
Rakastan miestäni, mutta hänen kanssaan seksi ei maistu. Tykkään mielummin harrastaa muiden miesten kanssa, varsinkin jos on monta samaan aikaan. Vaikka kymmenen ja kaikki tulis lopussa mun naamaan.
Onko muilla samaa ongelmaa? Minä harrastan seksiä mieheni kanssa mutta en häntä halua.
-ap
Tyypillinen av-mamma. Nyt kaikki porukalla pohtimaan miten tämäkin saataisiin käännettyä miehen syyksi.
Rupee huoraamaan, saat rahaa ja mielenkiintoisen harrastuksen!
Itellä vähän sama :( mies ei sytytä...kuvittelin että koko seksi ei huvita muttamutta...
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 11:39"]
Rakastan miestäni, mutta hänen kanssaan seksi ei maistu. Tykkään mielummin harrastaa muiden miesten kanssa, varsinkin jos on monta samaan aikaan. Vaikka kymmenen ja kaikki tulis lopussa mun naamaan.
[/quote]
No kyllä mulle vähän vähempikin riittäisi.
-ap
Up