Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat asennot naisen orgasmiin

Nainen3567
16.10.2020 |

Naiset, kertokaa parhaat asennot orgasmiin ja mitä muuta siihen liittyy? (Esim. Tietynlaista rintojen, peräaukon, klitoriksen tai niskan koskettelua)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on minä vatsallaan, mies selän päällä, ja itse hyväilen klitorista.

Hyvät myös ihan lähetyssaarnaaja (hyväilen itse) ja minä päällä (mies hyväilee tai itse hyväilen).

Vierailija
2/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olisit voinut sanoa ihan reippaasti että olisi kiva saada vähän runkkumatskua naisten orgasmeista, laittakaas kuvailuja tulemaan... Se on ihan ok kiihottautua palstan tarinoista, ei tarvitse naamioitua naiseksi 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan se saarnaaja sillai, ettei nainen nosta jalkojaan, vaan lähinnäkin pitää ne enemmän yhdessä, jolloin se kalukin koskettaa sitä klitorista, tyyny ristiselän alla.

Toinen on se lusikka, jolloin mies voi hyväillä klitorista, takaapäin myös näin.

Itse en halua itseäni hyväillä, se olis itsetyydytysä minusta, samalla kun mies kuitenkin tyydyttää itseään naiseen...Sitäpaitsi toisen kosketus aina upeinta, eihän se mieskään halua itse vaan vetää käteen siinä vieressä. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.

Jamiksi taas tuo idioottikommennti tuossa työpaikasta jne.

Vierailija
4/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuntuu parhaiten saavan, kun on selällään ja minä panen häntä polvillani seisten, välillä vähän tulokulmaa ja tahtia vaihdellen. Häpykosketuksen säilyttäminen tekee hyvää, siis sillä tavalla että lantiot pysyvät yhdessä vaikka muuten irti ollaankin. Muuta koskettelua hän ei juuri kaipaa, nännejä voi ehkä hieman hiplailla, tai vetää minua selästä lähemmäksi kun haluaa syvempää liikettä. Peppureikää kosketellaan vain minulta, sitten kun on aika mun tulla.

Vierailija
5/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärissä niin, että minulla on jalat yhdessä ja miehen jalat on niiden ulkopuolella. Siinä asennossa ei tarvita käsipeliä samalla, muissa tarvitaan.

Vierailija
6/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on niin että käteni on sidottu sängyn päätyyn, jalassani stay-up sukat. Jalkani sidottu nilkoista yhteen. Mies nostaa jalkani olkapäilleen ollessaan polvillaan edessäni. Tässä asennossa olen täysin kyvytön estelemään kun hän panee minua. Kiihotun tästä asennosta tosi paljon.

Vierailija
7/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan nainen. Mä tykkään takaapäin eniten ja että B painellaa samalla, mies on joskus tehnyt sitä, mutta ei välttämättä tiedä miten paljon tykkään siitä. Tää ketju on kaikkien hyväksi, ei vain minun ja mun ukon takia. Ei kuitenkaan moni täällä kysy tämmösiä suoraan. Ja helposti sitä jumittuu vanhoihin ja samoihin asentoihin kuukaudesta toiseen.

Vierailija
8/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen3567 kirjoitti:

Oon kyllä ihan nainen. Mä tykkään takaapäin eniten ja että B painellaa samalla, mies on joskus tehnyt sitä, mutta ei välttämättä tiedä miten paljon tykkään siitä. Tää ketju on kaikkien hyväksi, ei vain minun ja mun ukon takia. Ei kuitenkaan moni täällä kysy tämmösiä suoraan. Ja helposti sitä jumittuu vanhoihin ja samoihin asentoihin kuukaudesta toiseen.

Aivan, Joskus vaan tuntuu, että se klitoris on kuin kirosana! SIIHEN ei saa millään koskea, ennemmin vaikka anaaliin työntää mitä vain. Miksi? en tajua tätä, miten se on mieheiltäpois, jos nainen haluaa sitä klitorista hyväiltävän?? Ja jos mies haluaa hiplattavan peräaukkoaan, ei siitä naiset vauhkoonnu ja syytä "riidan kylväjäksi" "orgasmikyvyttömäksi" "tyhmäksi" tai miksikään muuksikaan. Miksi aina sama miesten (joidenkin siis..) taholta, joskus jopa toisten naistenkin.

Vierailija
9/13 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä????

Vierailija
10/13 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen3567 kirjoitti:

Aivan, Joskus vaan tuntuu, että se klitoris on kuin kirosana! SIIHEN ei saa millään koskea, ennemmin vaikka anaaliin työntää mitä vain. Miksi? en tajua tätä, miten se on mieheiltäpois, jos nainen haluaa sitä klitorista hyväiltävän?? Ja jos mies haluaa hiplattavan peräaukkoaan, ei siitä naiset vauhkoonnu ja syytä "riidan kylväjäksi" "orgasmikyvyttömäksi" "tyhmäksi" tai miksikään muuksikaan. Miksi aina sama miesten (joidenkin siis..) taholta, joskus jopa toisten naistenkin.

No siitähän naiset viimeistään vauhkoontuu. Tuntuu jo tästäkin ketjusta.

Vierailija
11/13 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen3567 kirjoitti:

Tykkään siis että peräaukkoani painellaan samalla.

Vierailija
12/13 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen3567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen3567 kirjoitti:

Tykkään siis että peräaukkoani painellaan samalla.

Siis kuinka?

Vierailija
13/13 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri on paras orgasmin saamiseen, ja tietysti suuseksi+sormetus-yhdistelmä.

En tykkää, että räplätään klitorista samalla, koska se vaan sekottaa pasmat ja vaikeuttaa keskittymistä, eli minua ei saa räplätä samalla kun nussii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi