Miksi pidät kaula-aukoltaan avonaista paitaa?
Voitko kieltää, etteikö pääsyy ole ihan vain se, että saat esitellä rintavarustustasi?
Kommentit (45)
Koska mulla on hyvät tissit ja avarat puserot näyttävät päälläni hyvältä. Mieheni tykkää myös.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvokeskustelu ja paljastava pukeutuminen on hieman outoa näin miehen näkökulmasta. Halutaan olla vapaita näyttäytymään sellaisena kuin halutaan ja osoitetaan mieltä esittelemällä rintoja julkisesti. Toisaalta halutaan että naista ei esineellistettäisi. Sitten kun titteli on "povipommi" tai vastaava niin paljastelua ei enää suvaitakaan vaan tällainen nainen mielletään kevytkenkäiseksi. Päättäkää nyt jo!
Toisaalta - esitelkää toki rintojanne aivan vapaasti. Kyllä minä ainakin mielelläni niitä katselen. Tosin tämän jälkeen ei kannata enää valittaa siitä että naisen euro on 70 senttiä, urakehitys saattaa kosahtaa siihen.
Samaa mieltä ja olen nainen. Okei, omalle miehelle voi olla vaikka alasti, mutta työ ym ympäristössä peräänkuulutan asiallista pukemista. Ei ihme ettei naisia oteta vakavasti kun tissivako vilkkuen painellaan. Liike-elämässä naiset osaa yleensä pukeutua, ottakaa sieltä mallia.
40+ ikäisen ei kannata ylipäätään muuten ostaa työpukimiaan enää mistään henkkamaukasta.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, ettei kaula-aukon mataluudella ole mitään merkitystä. Jos rinnat on isot (tai ihan vain normaalikokoiset), niin kyllä töllötetään ja esineellisetetään. Vilkaisu huomaamattomasti ei ole paha juttu, mutta suuri osa miehistä ei tee näin. Minun 15v tyttäreni oli juoksulenkillä trikoissa ja tuulitakissa. Usea 40-50v setämies tuojotti ja hyvä, ettei kuolannut avoimesti ja vielä kääntyivät katsomaan perään. Tyttö ei enää uskaltanut mennä tuonne puistoon lenkille....
Sano tytölle että ei käytä niitä paljastavia trikoita vaan löysempiä urheiluhousuja.
Saa lenkkeillä rauhassa. Nimim. Kokemusta on.
Inhottaa sellaset irstaat sedät todellakin.
Olen mies. Minä pidän paitani kaula-aukkoa toisinaan kohtuullisen paljon auki koska se on mukavempaa ja viileämpää niin. Kai nyt naiset saavat tehdä samoin.
Toisaalta erityisen avoin kaula-aukko on erityisen rentoa pukeutumista mikä ilmeisesti on soveliasta ainoastaan erityisen rennoissa tilanteissa. Formaaleissa tilanteissa pidän kaula-aukon kiinni.
Monen pitkähihasen alle ei sovi t-paita, joten käytän toppia.
Nämä jotkut H-kupin (tai jotain sinne päin) rintani kieltämättä pelkässä topissa ovat aika tyrkyllä, mutta minkäs sille voin.