Miksi pidät kaula-aukoltaan avonaista paitaa?
Voitko kieltää, etteikö pääsyy ole ihan vain se, että saat esitellä rintavarustustasi?
Kommentit (45)
Ihan vain siksi, että mun suosikkipaikan fanipaidoissa on iso kaula-aukko.
Mä oon keskivertoa lyhyempi ja kaikki vaatteet on tehty pidemmille. En jaksa aina alkaa ompelemaan esim toppien olkaimia lyhyemmiksi vaan sen takia et joku saattaa pahoittaa mielensä.
Mulla on pienet tissit niin kaula-aukolla ei ole väliä.
Mun isot tissit venyttää kaula-aukon avaraksi.
Nyt kun on tätä ikää jo jonkun verran tullut niin yhä useammin on myös syystä tai toisesta kuuma. Avonainen kaula-aukko auttaa osaltaan tähän vaivaan. On vilpoisampi olo.
Minulla on isohko leikkausarpi kaulan ja rintakehän alueella. Tiukat ja korkeakauluksiset paidat hiertävät ja ahdistavat. Siksi. Minulla on myös isot rinnat, sori siitä. Jos lohduttaa, niin ne näyttäisivät kyllä vielä suuremmilta esim. poolopaita päällä.
Siksi, että komeat miehet kiinnittäisivät minuun huomionsa. Ällöt kääntäköön katseensa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keskivertoa lyhyempi ja kaikki vaatteet on tehty pidemmille. En jaksa aina alkaa ompelemaan esim toppien olkaimia lyhyemmiksi vaan sen takia et joku saattaa pahoittaa mielensä.
Mulla sama. Aina saisi olla korjailemassa vaatteita itselle sopivammiksi ja vain housujen kanssa se vaiva on pakko nähdä. Paidat saa olla, mitä on.
Kun on siunattu isoilla mehevillä terhakoilla rinnoilla niin miksi peittäisin ne
Ihe pijän että miun kommeet kähäräiset rintakarvat näkkyy.
Tasa-arvokeskustelu ja paljastava pukeutuminen on hieman outoa näin miehen näkökulmasta. Halutaan olla vapaita näyttäytymään sellaisena kuin halutaan ja osoitetaan mieltä esittelemällä rintoja julkisesti. Toisaalta halutaan että naista ei esineellistettäisi. Sitten kun titteli on "povipommi" tai vastaava niin paljastelua ei enää suvaitakaan vaan tällainen nainen mielletään kevytkenkäiseksi. Päättäkää nyt jo!
Toisaalta - esitelkää toki rintojanne aivan vapaasti. Kyllä minä ainakin mielelläni niitä katselen. Tosin tämän jälkeen ei kannata enää valittaa siitä että naisen euro on 70 senttiä, urakehitys saattaa kosahtaa siihen.
Todellakin pidän niitä tasan ja vain ja ainoastaan siksi, että upeat ryntääni näkyisivät mahdollisimman hyvin.
T. luomu-65J
En ole vielä keksinyt miten paidan saa päälle jos siinä ei ole kaula-aukkoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä keksinyt miten paidan saa päälle jos siinä ei ole kaula-aukkoa.
NOKKKKEELLAAAAAAA XXXDDDDD
Dekoltee ja rintani on yksiä kehoni parhaimpia ominaisuuksia. Avarammassa kaula-aukossa nämä pääsevät paremmin oikeuksiinsa, korostavat parhaimpia puoliani ja miellyttävät silmääni.
Nyt voitko ap vastata miksi ihmisten tulee perustella sinulle pukeutumistaan ja miksi sinua asia ylipäätään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvokeskustelu ja paljastava pukeutuminen on hieman outoa näin miehen näkökulmasta. Halutaan olla vapaita näyttäytymään sellaisena kuin halutaan ja osoitetaan mieltä esittelemällä rintoja julkisesti. Toisaalta halutaan että naista ei esineellistettäisi. Sitten kun titteli on "povipommi" tai vastaava niin paljastelua ei enää suvaitakaan vaan tällainen nainen mielletään kevytkenkäiseksi. Päättäkää nyt jo!
Toisaalta - esitelkää toki rintojanne aivan vapaasti. Kyllä minä ainakin mielelläni niitä katselen. Tosin tämän jälkeen ei kannata enää valittaa siitä että naisen euro on 70 senttiä, urakehitys saattaa kosahtaa siihen.
Etkä putkiaivollasi ymmärtänyt, että tasa-arvoa on nimenomaan se, että kohdellaan toista tasa-arvoisesti pukeutumisesta riippumatta? Sahajauhoako sulla on aivojen tilalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä voi ainakin kieltää. B-kupin varustuksessani ei ole kovin paljon esiteltävää.
Juurikin noin. Mitä, kun ne on monissa työvaatteissakin. Pitäisikö pyytää nunnapuku, että ketään ei ärsytä asia?
Inhoan liian kireitä kaula-aukkoja. Tuntuu kuin kuristuisin.
Minä voi ainakin kieltää. B-kupin varustuksessani ei ole kovin paljon esiteltävää.