Eurooppa on iäkkäin maanosa
Euroopan väestö on iäkkäintä eri maanosista. Onko siinä yksi syy maanosan taantumiseen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ageing_of_Europe
https://www.visualcapitalist.com/mapped-the-median-age-of-every-contine…
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Joo Eurooppahan on maailman persereikä kaikilla mittareilla mitattuna.
Ja aina vaan pahenee kun otetaan semmoista ainesta sisään.
Euroopalle käy huonosti. Ovat laiskoja ja odottavat pieruverkkareissaan, että kotiin maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Euroopalle käy huonosti. Ovat laiskoja ja odottavat pieruverkkareissaan, että kotiin maksetaan.
Sitten jos joku jotain tekeekin, niin ei ole mitään tekemistä arjen kanssa, vaan pelkkää hössötystä ja palkka verovaroista, ja kun kurjistuu, niin lisää palkkaa ja lisää veroja on resepti kaikkeen.
Euroopan alue on todella pieni verrattuna muihin maanosiin.
Tänne ei saa tulla yhtään enempää väkeä.
Mitä paskaa tää nyt on? Ootko persu? Ihmiskunta levisi afrikasta muualle. Ja eurooppa oli jään alla suuren osan ajasta.
Tuntemamme Eurooppa on sadan vuoden päästä taputeltu, sen varmistavat sinisilmäinen EU-eliitti ja sen lakeijat. Mantereelle raahataan väkeä kehitysmaista jasen sotilaallinen voima häviää Venäjälle, Kiinalle ja USAlle. Ansaitseekin kadota jos itse ojentaa avaimet vieraille..........
Vierailija kirjoitti:
Tuntemamme Eurooppa on sadan vuoden päästä taputeltu, sen varmistavat sinisilmäinen EU-eliitti ja sen lakeijat. Mantereelle raahataan väkeä kehitysmaista jasen sotilaallinen voima häviää Venäjälle, Kiinalle ja USAlle. Ansaitseekin kadota jos itse ojentaa avaimet vieraille..........
No tuskin eliitti on millään muotoa sinisilmäistä. Sitä en toki osaa sanoa, mitä päämääriä heillä loppupeleissä on. Mutta naiivilla hyväntahtoisuudella ei ole mitään sen kanssa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko pelle? 🤡
Joo Eurooppahan on maailman persereikä kaikilla mittareilla mitattuna.