On virhe kertoa kellekään omasta liikunnan aloittamisesta
Koska aina saan kuulla että mene lenkille
Eikö sun pitäny laihduttaa
Älä mene hampurilaisbaariin
Pidetään jotenkin tyhmänä ku on ylipainoa niin enhä mä voi tajuta noita ite
Kommentit (35)
Hoikka kirjoitti:
Onhan se nyt tyhmää kerätä ylipainoa.
Jaa sinustako hoikkuutesi on osoitus älykkyydestäsi?
No jos ympärilläsi on ihmisiä jotka vain pilkkaavat sinua mitä teetkin, niin joo, pitäisin varmaan omana asianani ja antaisin sitten jossain vaiheessa itse huomata muuttuneen olemuksen.
Ruokavaliolla saa muuten paremmin tuloksia kuin liikunnalla. Tsemppiä, näytä niille!
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit.
Koronakin on vaarallisempi lihaville.
Samoin tupakan lopettamisestakaan ei kannata sanoa, saa kuulla samat jutut. Pikkuhiljaa hyvä tulee, jo vuosia polttamatta
Juu ei kannata edes silloin jos asiasta kysytään,koska sitten kun vastaat niin haluat vain ylpeillä
liikkumisellasi.
Kaveri kysyi mitä teen, vastasin että olen kuntosalilla. Sitten oli kaveripiirissä mennyt satuilemaan että ylpeilen kun käyn kuntosalilla😂
Itsekin olen tehnyt tuon virheen, mutta otin opikseni! 😁 Ei todellakaan kannata puhua mistään syömisten vähentämisistä tai liikunnan lisäämisistä, koska olet sitten koko ajan tilivelvollinen ja sinua kytätään, että pysythän varmasti päätöksessäsi.
Tässäkin tapauksessa vaikeneminen on kultaa.
Ei kukaan mun kavereistani ole tuollainen nälvijä. Miksi te siedätte tuollaista?
Polvivaivainen ei kannata juosta, eri laji.
Ylipäätään mistään itselle tärkeistä ja isoista suunnitelmista ei kannata puhua. Sitten voi puhua, kun on niiden toteuttamisessa jo niin pitkällä menossa, että kelkkaa ei voi kääntää. Toiset voivat helposti sabotoida, kun monet suunnitelmat kuitenkin vaativat itseltä paljon rohkeutta ja päättäväisyyttä. Tsemppiä! Mieti, miten voit peruuttaa puheissasi ja sitten jatkat vaan salaa :)
Vierailija kirjoitti:
No jos ympärilläsi on ihmisiä jotka vain pilkkaavat sinua mitä teetkin, niin joo, pitäisin varmaan omana asianani ja antaisin sitten jossain vaiheessa itse huomata muuttuneen olemuksen.
Ruokavaliolla saa muuten paremmin tuloksia kuin liikunnalla. Tsemppiä, näytä niille!
Tää on kyllä hyvä huomio olen typerä kun kerroin mutta kannattaa oikeesti olla hiljaaa. Ehkä he ajattelee että mitäs teit ite numeron tästä me kiusataan takasin. No olkoot juntteja en kerrokaan enää mitään tuon tyylistä
Kyllä hoikkuus on nykyään jossain määrin osoitus siitä että kykenee tekemään terveellisiä valintoja. Nykyään yhä harvempi tuntuu olevan sattumalta hoikka, kun helppoa huonoa ravintoa on loputtomasti helposti saatavilla pitää valita olla syömättä sitä. Mutta ei se selitä sitä miksi ketään saisi nälviä. Motivaatio lähtee muutenkin sisältä, ei omia päämääriä kannata jakaa sellaisten kanssa jotka ei toivo itselle hyvää. Joskus voi muutenkin olla hyvä pitää joku asia omana pienenä salaisuutena ja onnistumisen kautta näyttää muille jos ei halua tehdä omasta elämästä lähipiirin jatkuvaa realitya.
Voimia sulle! Jos mahdollista, käy tutkituttamassa veriarvoista ferritiini, D, sokeri ja kilppari ettei syy ole siellä. Muuten aina tarpeeksi proteiinia, hyviä rasvoja ja kuituja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mun kavereistani ole tuollainen nälvijä. Miksi te siedätte tuollaista?
Ei voi mitään kyseessä sukulaiseni joiden luulin olevan mun kavereita. Eivät taidakaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kannata edes silloin jos asiasta kysytään,koska sitten kun vastaat niin haluat vain ylpeillä
liikkumisellasi.Kaveri kysyi mitä teen, vastasin että olen kuntosalilla. Sitten oli kaveripiirissä mennyt satuilemaan että ylpeilen kun käyn kuntosalilla😂
Miksi vietät aikaa kaveripiirissä, jossa kuitenkin nälvitään "kavereille" selän takana? Onko sellainen edes oikeasti kaveripiiri?
Hoikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit.
En sanonut, kysyin.
Tarkoittaako "kaveripiirinne" isompaa porukkaa, jota yhdistää ainoastaan juoruilu ja p*skanpuhuminen selän takana muista ihmisistä? Sellaisessa todellisuudessa kaikki sisäisestkin nälvivät toisiaankin ja juoruilevat selän takana, kun vain silmä välttää.
En haluaisi itse edes olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. Kannattaa hankkia oikeasti luotettavia kavereita ja ystäviä.
Tuntuu niin idioottimaiselta kaikki tollanen negatiivinen palaute juuri niinkuin nuo hampurilaisbaari jutut yms. Ei ole kivaa olla nälvitty ja aliarvostettu roska suoraan sanottuna. Hirveästi hoetaan kannustamista ja patistetaan siinä samalla.
Sanoivat myös että tee vielä useampi lenkki ei yksi riitä’ kirjoitan tänne koska inhottaa tuollainen käytös sukulaisilta. Anteeksi pyyntöä ei ole koskaan tullut eikä tulekaan . Sama nälvintä jatkuu vaikka olisin hoikempi kokemusta on.
Miksi hengailet ilkeiden ihmisten seurassa, ap?