Onko ketään jo aloitti 6.1 superdieetin Fitfarmilla?
Ajattelin itse liittyä tuohon 27.1 alkavaan 6 vk kestävään. Olisi kiva kuulla kokemuksia - oliko ruokavalio helppo toteuttaa ja onnistuiko liikunta?
Kommentit (8)
Varsinkin kylmät,jäiset marjat ja maitorahka+mehukeitto tehoseikoittimen sekoittamana. Ahh.. Niin hyvää ;)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:09"]
Aloitin itse maanantaina kyseisen dietin. Ruokavalio on hyvä ja eikä tee mieli mitään makeaa kun syö kyseisten ohjeiden mukaan. (Ainakaan siis itselläni) Nälän tunnettakaan ei kerkiä tulemaan kun syö säännöllisin väliajoin. Liikunta on hyvä ja nautin siittä kun se tuntuu kunnolla, sillon tietää että se myös tehoaa. Ainoa mikä on hieman hankala nyt kun tuli nöin korkeat pakkaset on se aamulenkki. Lähden kyllä aamulla reippaalle kävelylle, mutta en pysty tekemään kun max. 20 minuutin lenkin kun olen jo aivan jäässä vaikka puen paljon vaattetta ja kävelen reippaasti. Mutta uskon, että tuosta lyhyestäkin lenkistä on hyötyä enemmän kun ei mistään.
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. Osaatko sanoa vielä ravinnosta - voiko sitä sovittaa muun perheenruokailuun vai onko parasta olla "omin eväin"?
ap
Aloin viime maanantaina Lite-valmennuksen ja jos ruokavalio on yhtään samankaltainen, niin siinä syödään ihan julmetusti. Lounaat ja päivälliset voi varmaan syödä muu perhe samaa, mutta muuten eri, ellei muut ole erityisen innokkaita syömään munia ja rahkaa kaksin käsin =)
Ehdottomasti omin eväin, paitsi tietysti esim. täytety paprikat/kurpitsat ovat myös hyviä jos lapset vaan tykkäävät ! Kaikkea voi soveltaa eli ei tarvi syödä vain kanaa salaatissa, vaan kehittää omia ruokia kyseisistä aineista :)
Joten periaatteessa jos vaan hyviä reseptejä löytyy niin miksei sittenkin perheenkinruokailuun soveltuisi !
Mutta määrällisesti pitää olla kyllä tarkka ettet ota 100g sijaan kanaa sittenkin 200g ! ;)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:42"]
Aloin viime maanantaina Lite-valmennuksen ja jos ruokavalio on yhtään samankaltainen, niin siinä syödään ihan julmetusti. Lounaat ja päivälliset voi varmaan syödä muu perhe samaa, mutta muuten eri, ellei muut ole erityisen innokkaita syömään munia ja rahkaa kaksin käsin =)
[/quote]
Kyllä superdietissä syödään myös oikeastaan "kokoajan" :D ! Se on hyvä ja hauskaa, että ennen saatoin 400 g kanapaketista syödä helposti kerralla sen 250 g ja vielä olisin jaksanut lisääkin, mutta nyt dietin aloitettuani se 100 g kanaakin tuntuu järjettömän paljolta ! Ei ihme että olen hieman lihonut, vaikken siis ylipainoinen kumminkaan ole !
Mä laihduin tuolla viime vuonna 8kg kuudessa viikossa. Mutta en jaksanut tehdä niitä liikuntajuttuja vaan pelkästään ruokailun avulla. Olin siis 175 ja painoin 76kg
nyt tarvis vielä pudottaa tuo sama niin vanhat vaatteet menis päälle:)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:48"]
Mä laihduin tuolla viime vuonna 8kg kuudessa viikossa. Mutta en jaksanut tehdä niitä liikuntajuttuja vaan pelkästään ruokailun avulla. Olin siis 175 ja painoin 76kg
nyt tarvis vielä pudottaa tuo sama niin vanhat vaatteet menis päälle:)
[/quote]
Vau se on kyllä hyvä tulos jos et tosiaan liikkunnutkaan juuri ollenkaan ! =)
Itse nimenomaan tarvitsen tuon liikunnankin, että saan lihasta ja rasvaapoltettua kunnolla. En halua enää olla "laihaläski"
Aloitin itse maanantaina kyseisen dietin. Ruokavalio on hyvä ja eikä tee mieli mitään makeaa kun syö kyseisten ohjeiden mukaan. (Ainakaan siis itselläni) Nälän tunnettakaan ei kerkiä tulemaan kun syö säännöllisin väliajoin. Liikunta on hyvä ja nautin siittä kun se tuntuu kunnolla, sillon tietää että se myös tehoaa. Ainoa mikä on hieman hankala nyt kun tuli nöin korkeat pakkaset on se aamulenkki. Lähden kyllä aamulla reippaalle kävelylle, mutta en pysty tekemään kun max. 20 minuutin lenkin kun olen jo aivan jäässä vaikka puen paljon vaattetta ja kävelen reippaasti. Mutta uskon, että tuosta lyhyestäkin lenkistä on hyötyä enemmän kun ei mistään.