Aiotko osallistua "Käytä hääpukuasi" -teemapäivään?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:10"]
Tosi raikas idea, joho osallistuminen kaatuu kohdallani siihen, etten enää mahdu 15 vuoden takaisen hääpuvun viereenkään. Silloin olin anorektinen 50 kg, nyt terveet 64 kg, pituus ei ole muuttunut 170 cm on edelleen.
[/quote]
Yläpeukku 64 kg:lle :)
Miksi tämä päivä on talvella. Untsikat ja hääpuvut mätsää hyvin varmaan. Kesällä olisin voinutkin laittaa kun on sellainen fiftarihenkinen polvimittainen kukkamekko.
ihmettelen hiukan, että miksi ajankohdaksi on pitänyt valita vuoden about pahin pakkaspäivä...
Ei mahu päälle, muutoin voisinkin :€
Sama vaiva kuin edellisillä, ei mahdu päälle :(
Ja täällä sama ongelma.
Mun ystävä laihdutti 35 kg 1,5 vuodessa, oli upea kroppa häissä.
3 kk tuli kilot takas.
Mutta hääkuvat säilyy ikuisesti.
Vuokrapukua käyttäneelle vähän turha päivä. Mielelläni testaisin, mutta eipä taida enää olla edes vuokraamosta saatavissa sitä pukua, mitä käytin v. 2002.
Minusta on jotenkin tosi suloisen romanttinen ajatus, että joku on säilyttänyt hääpukunsa. Sehän vie komerosta melkoisen määrän tilaa. Itse vuokrasin puvun ihan vaan siksi, että ajatus sen puvun säilyttämisestä ja myymisestä tuntui niin työläältä. Mut ymmärrän hyvin miksi osa kavereistani ei ole halunnut omaa pukuaan myydä. Vaikka useimmille se hääpäivä on ollut aikuisen elämän hoikin päivä, eikä siihen enää monikaan taida mahtua. ;)
En mäkään taida enää mahtua pukuuni.
Mut ajatuksena veikeä, olis muuten todella käytännöllinen työasu... ;)
t. Synnärin kätilö
Ajattelin käyttää, joten hain puvun varastosta ja sovitin. Sain kyllä vetoketjun kiinni, mutta 15 vuotta vanha puku oli liian tiukka työkäyttöön, valitettavasti. Malliltaan ja materiaaliltaan se olisi kyllä ihan hyvin sopinut oikein asustamalla, kun ei ole mikään rintavako-näkyy-kermakakku, vaan puolipitkillä hihoilla varustettu, lyhyt kotelomekko.
Älytön ajatuskin! Kuka tällaisen päivän on edes keksinyt? Ai että yhtenä päivänä vaan olisi jotenkin normaalia lähteä laahautumaan siinä kermakakussa paikallisbussilla töihinkin ja suorittaa muita ihan normaaleja toimintoja sille päivälle? :D Eipä varmaan näyttäisi oudolta kun tuolla pakkasessa paskattaisin piskejä tyllielmat liehuen ja kiskoen perässäni koirien jätöskasoja pyyhkivää huntua.
Mun hääpuku on 15kiloa liian iso. En oo ikinä ollu niin lihava ku häissäni :(
täällä ollaan osallistuttu :) http://andsomethingdaily.blogspot.fi
Puku ei mennyt kiinni mutta kotona ollessa eipä tuo haitannut :)
No en valitettavasti itse, kun se on parhaillaan työstettävänä kummityttöni vauvan kastemekoksi. =0) Mutta uusiokäyttöä kuitenkin.
En voi, sitä ei ole enää. Mutta käykö se, että olen kyllä käyttänyt sitä toisten häissä? Ei varmaan, alapeukutatte tietenkin tuota.
Joo, ei sillä tarkene kauppaan lähteä, vaikka 6. helmikuuta mentiin naimisiin, sitä kyllä ajattelin, että pitäisikö hääpäivänä laittaa, kun tulee nyt 10 vuotta täyteen.
Mä en mahdu mun "hääpukuuni", koska olen raskaana. Jos mahtuisin, jättäisin kuitenkin väliin, koska prätkäkamppeet on vähän epämukavat (ja kylmät näin talvella) muulloin kuin prätkällä ajaessa.
Tosi raikas idea, joho osallistuminen kaatuu kohdallani siihen, etten enää mahdu 15 vuoden takaisen hääpuvun viereenkään. Silloin olin anorektinen 50 kg, nyt terveet 64 kg, pituus ei ole muuttunut 170 cm on edelleen.