Pelottaa
Olen kirjoittanut aikaisemmin tänne siitä että löysin vasemman korvalehden edessä posken päältä herneen kokoisen patin. Se oli aikaisemmin kipeä ja nyt jos sitä alkaa täplämään niin aristaa kyllä vähän. No lääkäri oli nyt kun sitä näytin hirveen vakavan oloinen ja passitti ultraääneen. Muita patteja ei ole pää tai kaulaalueella. Vointi muuten hyvä paitsi pikkaisen flunssaa on ollut 3 päivää. Tämä patti nyt ollut 5 viikkoa siinä ja huomasin sen kun olin yskässä 5 viikkoa takaperin. Tässä välissä olen voinnut erinomaisesti eli ei flunssia. Mikä tämä vois olla? Pelottaa niin hirveesti. Kaksi pientä lasta kotona.
Kommentit (20)
Rasvapatti on aika pehmeä? Tämä aika kiinteä mutta minusta ei kiinni alustass. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 10:12"]
No sen olen joskus itsekin kuullut mutta miksi sittenn lähettäisi kallille uä tutkimukseen
[/quote]Ei ultra ole edes kovin kallis.
On se ultra kuitenkin lähemmäs 200 €
Se voi olla vaikka harmiton fibrooma eli just sellainen kova patti/herne ihon alla.
Mulla oli ihan sama vaiva, ja mut laitettiin ultraan sekä röntgenkuvakin muistaakseni otettiin. Sylkirauhanen oli ärtynyt.
Kiitos hirveesti kaikille vastanneille. Rauhoitunuin pikkasen mutta kun on tämmöinen hätäilevä luonne ja paniikki iski kun lääkäri ehdotti ultraa. Itse uskoin että sanoo että imusolmuke vaan ole rauhassa. Mutta ei... :(
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:42"]
Mulla oli ihan sama vaiva, ja mut laitettiin ultraan sekä röntgenkuvakin muistaakseni otettiin. Sylkirauhanen oli ärtynyt.
[/quote]
Jatkan vielä, että lääkäri passitti mut silmä/nenä/kurkkutautien polille erikoislääkärin vastaanotolle, ja puhui samalla, että ehkä ottavat ohutneulanäytteenkin. En kuitenkaan hetkeäkään uskonut/pelännyt, että se on syöpä.
Minunkin lähetteessä oli että saa otta ohutneulanäyte tarvittaessa. Ei kyllä helpottanut tuo tieto jostin neulasts. Ap
Imusolmuke. Ne laajentuvat kun olet kipeänä, kun immuunipuolustus aktivoituu.
Huolestuttaa kun heti passitettiin ultraan. Syöpää sylkiraihasessa pelkään. Ap
Huolestuttaa kun heti passitettiin ultraan. Syöpää sylkiraihasessa pelkään. Ap
En tiedä jos siinä kohtaa on imusolmukkeita? Siis korvan edessä. Takana kyllä on.
Voin olla väärässä, mutta olen ymmärtänyt ettei syöpäkasvaimet yleensä ole kipeitä.
No sen olen joskus itsekin kuullut mutta miksi sittenn lähettäisi kallille uä tutkimukseen
Kerroppa miten meni. Minulla samaa ja pelottaa myös hiivatisti :(
Olisko viellä kokemuksia? Ap