Väärin kuullut laulunsanat
Minkälaisia laulun sanoja olette kuulleet väärin, tässä yksi minkä mä kuulin aina näin Markku Aron kappale hyvännäköinen:
säkeessä: silmiin hän ämpärin taivaalta sai,
oikein sanat menee: silmiin hän värin taivaalta sai
Satumaa: siivetönnä en voi lentää hanhi olen vaan
oikein:siivetönnä en voi lentää vanki olen maan
Kommentit (1150)
Shakiran biisissä lauletaan "carnivor rules" ja minä hoilasin kurkku suorana "cannibal rules"
Vierailija kirjoitti:
Frederikin Vaimoni miettii, onko nyt mieltä missään.
Oikeasti se kuuluu : Kai moni miettii onko nyt mieltä missään.
Ihan samoin minäkin olen sen kuullut 😂
Oikea versio: kasvot ovat raastinrautaa hioneet
Minun kuultu: kasvot ovat raa'asti rautaa pioneeri
Kuulin, että Karoliina lähti pois, jättäen minut tänne valittamaan yksin kotipalvelijana. Syytän Elisabeth Rehniä siitä, että naiseni on nyt poissa.
Kun et ole läsnä, havahdun näkemään kasvosi mieleni lampien peilautuvan pinnassa. Pienissä lätäköissä kuun heijastus näkyy, ja toivon auringon nousevan. Vaihtoehtoisesti haluaisin vain vaipua uneen, kun yö taipuu jouseen, mikäli en saa unta.
Sallin siipieni sivuta maata, en voi pysyä paikoillani. Vereni vetää minua kohti luonnon kutsua jälleen eteenpäin. Sallin siipieni viistää maata, en voi pysyä paikallani. Veren vetäessä minua luoksesi, olen valmis lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Edelmanin "Ihana valo". Kuulen sen taustakuoron laulavan koko ajan (vaikka tiedän oikeat sanat) "Ihana pano". Enkä ole ainoa, joka tämän kuulee väärin.
Mä oon kuullut sen aina ''ihanata on''
"Ilona" on suomalaisen Apulanta-yhtyeen kappale, joka julkaistiin vuonna 1996. Kappaleen lyriikoissa käsitellään raskaita aiheita, kuten ahdistusta ja toivottomuutta, mutta ne eivät suoraan viittaa itsemurhaan. Kappaleen tulkinta voi vaihdella, ja eri kuuntelijat voivat saada erilaisia mielleyhtymiä sanoista riippuen. On tärkeää huomata, että musiikki ja sanoitukset voivat herättää voimakkaita tunteita, mutta niiden tulkinta voi olla henkilökohtaista eikä välttämättä vastaa suoraan tekijöiden alkuperäistä tarkoitusta. Jos tunnet huolta tai tarvitset tukea, on hyvä puhua luotettavan aikuisen tai ammattilaisen kanssa.
Luulin että don huonojen seireenissä sanottaisiin mitä mä tahon? Mä en tahdo mitään. Ja mitä mä vihaan? Mä en vihaa mitään.
Pikku G: n Me ollaan nuoriso
Kaikki kasvaa, lapset varttuu virheist oppii
Ja kokemust karttuu
Luulin että menee
Kaikki kasvaa, lapset varttuu virheist oppii
Ja Pokemons cartoon
"Sä kaunehin oot,kai tiedätkin sen" laulua karaokessa kuulin ja luulin että se menee: "Rupsahda rauhassa rakkaani mun"
Kaksi liittyen Popedan Sukset-kappaleeseen.
Pienempänä ihmettelin pitkään mitä suoluminen on kun kappaleessa laulettiin "Alla suo luminen". Hieman kun tuli ikää lisää niin tämä kohta valkeni.
Toinen varsinainen väärinkuultu kun kohta "Nyt jätkä se kuokka tänne tai käy niinku Kälviällä" tuon kuulin aina jotenkin "Nyt jätkä se kuokka tänne tai oot kun kuokka Lavialla".
dog say goodnight...what a wonderful world
oikeasti dark sacred night
Sorppa jos tuli toistoa, en jaksanut kahlata koko ketjua.
TaTu:n All about us. tuo lause kuulostaa kertosäkeessä siltä kuin sanoisivat " olen paras". Kokeilkaapa.
Kun suutelet mua perisyöksyin varpaisiin.
Mikä ihme perisyöksy.
Oikea versio: Kun suutelet mua, veri syöksyy varpaisiin.
Taisi olla Anna Erikssonin kappale.
Bill Withersin Lovely day, joskus kuulin kertosäkeessä selvästi laulettavan: Taatelei, taatelei, taatelei, taatelei.
Kun veljeni runkkaa, katselen
Oikeasti : kun neljän ruuhkaa katselen